Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 De Kracht van introverts

Go down 
AuthorMessage
freakske




Posts : 11
Join date : 2016-08-30
Age : 40
Location : België

De Kracht van introverts Empty
PostSubject: De Kracht van introverts   De Kracht van introverts EmptyTue Aug 30, 2016 7:09 pm

Crystal lady wrote:
70 procent van hoog sensitieve mensen zijn introvert. Een derde tot de helft van de wereldbevolking is introvert. Toch lijkt het, vooral in het westen en Amerika, bijna iets om je voor te schamen als je ervoor uitkomt dat je introvert bent... Ze hebben het in deze cultuur ...waarin extraversie soms nogal overgewaardeerd is ...niet altijd makkelijk.
Misschien dat ik me daarom meer op mijn gemak voel bij de Native Americans met hun gentle introvertere cultuur (GNF) ik ben best intro, maar kan ook extravert zijn op z'n tijd.
Niemand is trouwens geheel introvert of extravert op het spectrum van introvert-extravert. De een zit iets meer intro, de ander wat meer richting extra.


Susan Cain heeft een Prachtige ted-talk gedaan over de Kracht van Introverts... (TRH)




ps kan iemand me helpen met het plaatsen van dit youtube filmpje? Ik kan alleen de link plaatsen...
Back to top Go down
 
De Kracht van introverts
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Heb jij een (kracht) symbool?
» Je eigen kracht(en) kennen
» Hoe hooggevoeligheid een positieve kracht kan worden tegen narcisme in onze samenleving

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Hooggevoelig & Nieuwetijds Mensen-
Jump to: