Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Mt Shasta

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Mt Shasta Empty
PostSubject: Mt Shasta   Mt Shasta EmptyWed Aug 31, 2016 11:47 am

Engellicht wrote:
Momenteel ben ik helemaal in de ban van Mountain Shasta, dus ik open er maar een topic over.

De vijfde chakra, die gerelateerd is aan de keel, is het gebied van onze planeet, genaamd Mount Shasta. Deze is in Noord-Californië gelokaliseerd. De eigenschappen van de keelchakra zijn communicatie en uitdrukking. Wij hebben veel mensen horen vragen waarom Amerika het centrum van nieuwe ideeën en gedachten lijkt te zijn. De energie van Mt.Shasta is de poort, door middel van waarvan communicatie kan worden gechanneld in ons collectief bewustzijn. Wij hebben het nu over communicatie van een hoger bewustzijnsniveau, communicatie over de geest en communicatie over het menselijk potentieel. Enkele van de zeer fundamentele leringen kwamen uit de streek van Mt.Shasta. Dus, de verantwoordelijkheid van Mt.Shasta is het kanaliseren van de energie van wereldwijde communicatie.

De Mount Shasta is een vulkaan in de Cascade Range in Noord-Californië, VS. Hij heeft een hoogte van 4.317 m.

De kegelvormige top is in sterke mate vergletsjerd en vertoont een zeer symmetrische vorm. In de buurt van de top vindt men verschillende zeer hete zwavelbronnen.

Bron: Elohim site
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Mt Shasta Empty
PostSubject: Re: Mt Shasta   Mt Shasta EmptyWed Aug 31, 2016 11:48 am

Nog meer Mt Shasta fans!! Leuk :)
Mt Shasta is sterk verbonden met Lemurië. Het is dé plek op aarde van Lemurische energie. Telos / Hollow Earth is daar ook. Ik heb daar jaren geleden eens een heel verhaal van gelezen van een vrouw die Adama channelde/channelt, de 'bestuurder' van Telos. Kweet alleen nu niet meer wat haar naam is. Die had een gratis Ebook er over uitgebracht om de wijsheid, info en kennis er over te verspreiden.

Ik ben eigenlijk niet verbaasd dat Elohim zo bitter weinig zinnigs er over te zeggen heeft ... Volgens mij is dit buiten de range van het Elohim.
Het onderstaande is van Lichtpuntje, maar volgens mij is deze tekst niet van hen (volgens mij gebruiken zij heel vaak teksten van anderen).
Wel hele fijne info:

Mount Shasta is een heilige berg in het noorden van Californië waar een kleine groep Lemurianen voor de ondergang van Lemurië via de berg de aarde zijn in gegaan.
Hier heeft de Lemurische beschaving zich gevestigd en herstelt in een stad die men Telos noemt. Deze beschaving bevindt zich in de vijfde dimensie waardoor de in de oudheid heilige plekken en tempels er in deze dimensie nog altijd zijn. Je hebt hier toegang tot multidimensionale gangen en tunnels en ingangen waar energie uit de kosmos de Aarde binnenkomt. Vortexen van energie, plaatsen waar elfen wonen en zelfs een gebied waar nog steeds grote groepen eenhoorns wonen in een dimensie die zich maar iets boven de onze bevindt en zichtbaar is voor diegenen wiens innerlijke gezichtsvermogen geopend is. Met behulp van deze opaal kun je makkelijk in contact komen met deze werelden en energie. Via Telos kun je ook naar de Binnen Aarde reizen. Als wij ons bewustzijn openstellen voor onze goddelijkheid en de dualiteit loslaten en in onschuld en eenheid willen leven zal zich voor onze ogen een nieuwe wereld gaan ontvouwen, een wereld die wij vaak Nieuwe Aarde noemen. Deze wereld wacht erop dat wij ontwaken in een werkelijkheid die er altijd is geweest, die alleen maar door onze lange reis door de illusie van afgescheidenheid van God voor onze ogen verborgen was. Dit is een wereld vol magie, liefde, wonderen en een enorme verscheidenheid. De terugkeer van de Lemuriërs en hun uiteindelijke verschijning in ons midden is niets anders dan dat het Christusbewustzijn terug keert op aarde. Wij zullen leren hoe we hier op de oppervlakte net zo’n paradijs kunnen scheppen als zij in Telos tot stand hebben gebracht. Zij gaan ons helpen om een gouden eeuw te creëren vol liefde en eenheid.

In een prachtig boek “Inzicht in vijf dimensionaal bewustzijn” van Aurelia Louise Jones wordt het verhaal over de beschaving Lemurië beschreven. Voor velen is het lezen van dit boek thuiskomen. Op de voorkant van het boek staat een prachtige foto van de heilige berg Mount Shasta waar zich de Lemurische beschaving in de vijfde dimensie bevindt. Dit is een van de belangrijkste heilig plaatsen, vortex gebied van Moeder Aarde. Deze heeft een zeer voedende, hoge vibratie die een buitengewoon healend en zacht effect heeft. Mount Shasta bevindt zich in het noorden van Californië waar een kleine groep Lemurianen voor de ondergang van Lemurië via de berg de aarde zijn in gegaan. Hier heeft de Lemurische beschaving zich gevestigd en herstelt in een stad die men Telos noemt. Deze beschaving bevindt zich in de vijfde dimensie waardoor de in de oudheid heilige plekken en tempels er in deze dimensie nog altijd zijn. Je hebt hier toegang tot multidimensionale gangen en tunnels en ingangen waar energie uit de kosmos de Aarde binnenkomt. Vortexen van energie, plaatsen waar elfen wonen en zelfs een gebied waar nog steeds grote groepen eenhoorns wonen in een dimensie die zich maar iets boven de onze bevindt en zichtbaar is voor diegenen wiens innerlijke gezichtsvermogen geopend is. Via Telos kun je ook naar de Binnen Aarde reizen. Als wij ons bewustzijn openstellen voor onze goddelijkheid en de dualiteit loslaten en in onschuld en eenheid willen leven zal zich voor onze ogen een nieuwe wereld gaan ontvouwen, een wereld die wij vaak Nieuwe Aarde noemen.

Deze plek is het hart van Lemurië waar zich de Raad van Twaalf in Telos, de hoofdstad van Lemurië en de koning en koningin van Telos, Ra en Rana Mu zich bevinden. Het zijn de overlevenden uit de machtige, liefdevolle beschaving en voor velen op Aarde zal het een onthulling zijn dat wij nog steeds echt bestaan en dat het goed met ons gaat na twaalfduizend jaar afgezonderd van de oppervlakte bewoners te hebben geleefd in het binnenste van Mount Shasta. Ook bevinden zich op deze plek de zeven Goddelijk Vlammen of Stralen met de daaraan verbonden Meesters.

1. De Gele Straal van Wijsheid en de Geest van God

2. De Koningsblauwe Straal van goddelijke wil

3. De Roze Straal van goddelijke liefde

4. De Smaragdgroene Vlam van Goddelijke Genezing, Vormende Kracht en Goddelijke Overvloed.

5. De Gouden Vlam van Opstanding

6. De Zuivere verblindende Witte Straal van Reinheid van de Vlam van Ascensie.

7. De Violette Staal van Transformatie en Vrijheid.

Het is nu tijd dat onze twee beschavingen zich weer verenigen, dit is de voornaamste reden dat dit boek geschreven is. De lange donkere nacht die ons zolang van elkaar gescheiden heeft, is nu voorbij. De Lemurianen zullen spoedig in ons midden verschijnen en in liefde, wijsheid en begrip weer bij diegenen voegen die daarnaar uitzien. Het is hun hartenwens om ons alles bij te brengen (of te helpen herinneren) wat zij geleerd hebben na het ondergaan van het continent Lemurië en om ons te helpen net zo’n paradijs te scheppen als zij dat in Telos hebben gedaan. Zij gaan ons weer deelgenoot maken met het hogere niveau van spirituele wijsheid en inzicht.

Wij die ons aangetrokken voelen tot deze informatie hebben zelf in Lemurië geleefd en hebben familieleden in Telos wonen. Ze houden heel veel van ons en verlangen ernaar om ons weer te zien. Door de brug van liefde en ontvankelijkheid van onze harten kunnen zij ooit in tastbare vorm bij ons komen. Zij zeggen: Roep ons aan in je hart, dan zullen we naast jullie staan en helpen bij het bereiken van jullie doel en jullie hartenwensen en jullie helpen weer de hemel op aarde te scheppen. Het Paradijs.


Bron (en info over Mt Shasta opalen): http://www.lichtpuntjekristallen.nl/product/mount-shasta-opaal/

Ik prijs me gelukkig met mijn 2 Mt Shasta opalen :) Toen ik ze kocht hadden ze ze nog maar net, en niet heel veel. Laatste keer lagen er héél veel en de prijzen zijn bij LP zéér gunstig! Denk niet dat je ze elders voor zo'n prijs kunt krijgen, want er wordt online aso veel geld voor gevraagd.
Op de site van LP staat ook ergens een verhaal in hun reisverslag hoe dat gaat daar met die mijn. Zij kopen nl. rechtstreeks v/d eigenaar v/d mijn. En er is maar één mijn en die man verkoopt slechts aan zo'n 12-20 mensen werelwijd, waar LP er dus één van is. Hij verkoopt alleen aan mensen van wie hij voelt dat ze op een hoger niveau zitten.
In de mijn woont in de winter een beer, dus er kan slechts beperkt gemijnd worden. En omdat er dus maar één mijn is, zijn deze opalen niet super breed verkrijgbaar. En daarom dus ook duur.
Gelukkig heeft die eikel van een Robert Simmons zijn commerciële hebberige klauwen er niet op kunnen leggen. Whistle
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Mt Shasta Empty
PostSubject: Re: Mt Shasta   Mt Shasta EmptyWed Aug 31, 2016 11:48 am

PS ik vind het al, die vrouw die over Telos channelt: Diana Robbins. Ze heeft boeken er over uitgegeven. http://www.diannerobbins.com/
Ik heb gratis ooit een boek van 39 pgns gedownload (dat was echt gratis). Dus mogelijk als je zoekt, vind je dat ook

Roos
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Mt Shasta Empty
PostSubject: Re: Mt Shasta   Mt Shasta EmptyWed Aug 31, 2016 11:49 am

Engellicht wrote:
Wauw mooi, dank je Kristalletje.

Bij mijn eerste meditatie kreeg ik door over de 7 en toen werd ik heel moei en ben ingeslapen. Heb het dus gister eens opgezocht en kwam toen uit wat jij net omschrijft! Dem sieben heiligen flammen van Arlia Louise Jones of Dianna Robbins nou weet ik niet zo snel welk van de twee. Heb dat boek bij de Duitse Amazon bestelt.

Voelde duidelijk dat ik verder wil wachten om de rest te lezen. Eerst een kijken wat ik allemaal door mag krijgen en voelen. Gek ik heb al vaker gehoord van Lemuria maar nooit aan gedacht om daar meer over te lezen. Net alsof nu de tijd rijp is voor mij.

Het Christus bewustzijn het klinkt ongeloofwaardig maar ik heb dit eens geruime tijd mogen ervaren, ik weet alleen niet meer hoe lang ik dit heb gevoeld maar het zit tussen de 3 a 6 weken vrij intensief. De omgeving voelde ook de energie, ik was toen 29 jaar. Heb dit gevoel niet vast kunnen houden. Maar ik wist vanaf toen dat wij hier naartoe mogen gaan.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Mt Shasta Empty
PostSubject: Re: Mt Shasta   Mt Shasta Empty

Back to top Go down
 
Mt Shasta
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Volkeren & Cultuur-
Jump to: