Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Even lachen......

Go down 
+4
Kristalletje
Yarrow
Vlinder3
Anna Oyca
8 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Even lachen......   Even lachen...... EmptyThu Sep 01, 2016 2:40 pm

Even lachen...... 13118910
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySun Sep 04, 2016 12:18 pm



er zijn 100 nonnekes de hoofdnon roept iedereen samen en zegt : ik heb op de gang een condoom gevonden . alle nonnekes : ohhh ! 1 nonneke : hihihi en hij is al gebruikt ! alle nonnekes ooohhh !! 1 nonneke : hihihi ! en het ergste van al: er was een gat in !! alle nonnekes : hihihi !! 1 nonneke : oooohhhhhhh !!!

Gniffel
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySun Sep 04, 2016 12:30 pm

ROFL ROFL
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySun Sep 04, 2016 12:33 pm


Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken. De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. Het is even stil in de taxi.

Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken." De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder. Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer. Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySun Sep 04, 2016 12:34 pm

Hahahaha, ik zie hem voor me, geweldig!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySun Sep 04, 2016 12:35 pm

Die laatste ROFL Die zag ik echt niet aankomen Tong
Back to top Go down
Anna Oyca
Aktief Lid
Aktief Lid
Anna Oyca


Posts : 97
Join date : 2016-08-29
Age : 52

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySun Sep 04, 2016 6:07 pm

ROFL
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Sep 20, 2016 3:30 pm

Twee olifanten zitten in de sauna. Opeens komt er een naakte man binnen. De olifanten bekijken hem eens en dan zegt de ene olifant tegen de andere: "Zeg, moet die man DAARMEE eten?"

Gniffel
Back to top Go down
Guest
Guest




Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Sep 20, 2016 3:46 pm

Hij is grappig..hihi
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Sep 20, 2016 4:32 pm

Gniffel en nu voor het eggie ROFL
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyFri Oct 28, 2016 2:38 pm



Een dokter ontvangt een patient die een wat vreemde hoge stem heeft. En deze vertelt over zijn klacht: “Kunt u misschien iets doen aan mijn rare hoge stem?”
“Geen idee,” zegt de dokter, “dat moeten we even onderzoeken. Kleedt u zich even uit.” De als een muis pratende man trekt zijn broek uit en direct roept de dokter al: “Ja geen wonder, zie dat eens... u bent geschapen als een olifant. Dat geval trekt aan zwaar aan uw middenrif en daar krijg u een hele hoge stem van!”
De begrijpt het probleem en vraagt: “Is er nog wel iets aan te doen?”
De dokter knikt en zegt “ik moet u helaas wel opereren. Er moet gewoon een stuk tussenuit.”
“Ja het is niet anders,” antwoord de man, “jammer want ik heb met dit ding wel succes bij de dames... maar alleen zolang ik mijn mond dicht houd!". De dokter opereert de man een paar dagen later en haalt er een aanzienlijk stuk tussenuit.
Twee maanden is de man weer terug bij de dokter. Met mooie donkere zware stem zegt hij: “Ik heb nu een mooie stem, maar ik had eerder toch meer succes bij de vrouwtjes. Ik wil graag dat stuk er weer terug in laten zetten. Kan dat??”
De dokter antwoord snel; “Nee nee dat gaat niet lukken, het stuk heb ik weggegooid!”... met een hele hoge stem!
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyFri Oct 28, 2016 2:46 pm

ROFL 04 Big Smile ROFL
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyFri Oct 28, 2016 8:22 pm

ROFL ROFL ROFL

Wel toepasselijk nu die dokter van die spermadonorkliniek in Barendrecht er van verdacht wordt zelf zijn sperma gedoneerd te hebben.
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySat Oct 29, 2016 10:58 am



Even een Halloween mopje  Gniffel


Even lachen...... Abf6e510
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySat Oct 29, 2016 12:09 pm

Hahaha, lijkt me inderdaad niet zo handig...
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySat Oct 29, 2016 7:25 pm

04 04
Back to top Go down
Guest
Guest




Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySat Oct 29, 2016 10:10 pm

Voor de liefhebbers van halloween en ijs Gniffel

Even lachen...... 14502794_1591486651155371_8596491231211501813_n
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptySun Oct 30, 2016 7:29 am



Gniffel
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Nov 08, 2016 7:45 am




The woman hurried to the pharmacy to get medication, got back to her car and found that she had locked her keys inside. The woman found an old rusty coat hanger left on the ground. She looked at it and said, "I don't know how to use this."

She bowed her head and asked God to send her some help.

Within 5 minutes a beat-up old motorcycle pulled up, driven by a bearded man who was wearing an old biker skull rag. He got off of his cycle and asked if he could help.

She said: "Yes, my daughter is sick. I've locked my keys in my car. I must get home. Please, can you use this hanger to unlock my car?"

He said, "Sure." He walked over to the car, and in less than a minute, the car door was open. She hugged the man and through tears, softly said,

"Thank you, God, for sending me such a very nice man."

The man heard her little prayer and replied, "lady, I am not a nice man. I just got out of prison yesterday; I was in prison for car theft."

The woman hugged the man again, sobbing,
"Oh, thank you, God! You even sent me a professional."
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Nov 08, 2016 10:01 am

Big Smile
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Nov 08, 2016 10:54 am

Gniffel
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Nov 08, 2016 10:56 am

LoA... Gniffel
Back to top Go down
Guest
Guest




Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyTue Nov 08, 2016 8:57 pm

Even lachen...... Flauwetrump
Back to top Go down
Guest
Guest




Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyThu Nov 10, 2016 8:09 pm

Een man rijdt 160 op de snelweg en wordt aangehouden door een agent.
De agent zegt: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik van u uw rijbewijs zien?" De man zegt: "Ik heb geen rijbewijs agent." Zegt de agent:
"Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?" Zegt de man: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde." De agent, verbijsterd: U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?" Zegt de man: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen. Haar lichaam ligt in de kofferbak."
Het wordt de agent nu te veel en hij roept assistentie in. Binnen de kortste keren is de automobilist omsingeld door een horde gewapende agenten en de hoofdagent loopt naar hem toe. De hoofdagent vraagt naar zijn rijbewijs en de man haalt zijn rijbewijs uit zijn binnenzak. Dan vraagt de hoofdagent naar de autopapieren en de man laat ze ook zien en die zijn ook in orde. dan vraagt de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mag kijken en ziet dat daar geen pistool in ligt. Tenslotte vraagt hij of hij in de kofferbak mag kijken en ziet een lege kofferbak. dan zegt hij tegen de man: "Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak in een gestolen auto reed.
Hoe kan dit?"
Zegt de man: "Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te hard reed."
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... EmptyThu Nov 10, 2016 8:36 pm

ROFL ROFL ROFL
Tis natuurlijk altijd te proberen, lol
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Even lachen...... Empty
PostSubject: Re: Even lachen......   Even lachen...... Empty

Back to top Go down
 
Even lachen......
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: