Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Hangers

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Guest
Guest




Hangers Empty
PostSubject: Hangers   Hangers EmptyMon Sep 05, 2016 12:02 am

Ik was van de week mijn sieraden, en dergelijke aan het opruimen, en toen kwam ik weer hangers tegen die ik ooit veel gedragen heb en ook toen wel wat aan gehad heb. Al kan het ook mijn eigen gedachten kracht geweest zijn.
Hoe denken jullie over bepaalde hangers, en symbolen, geloven jullie dat ze net zo sterk kunnen werken als Kristallen of in het geheel niet?

Ik vond de Akaija en de Seeds of Life hanger.

Welke zouden jullie sneller dragen of gebruiken? Ik draag ze nu zelf niet meer, maar ik ben geneigd om er weer eentje te proberen om te kijken of ik iets merk Gniffel

Hangers 5htrs1sjkuilh

Hangers Mzvosrvshwbvl
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Hangers Empty
PostSubject: Re: Hangers   Hangers EmptyMon Sep 05, 2016 12:18 am

Voor jou nu zou ik zeggen de seeds of life, geen idee waarom eigenlijk. Voor mezelf die andere.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hangers Empty
PostSubject: Re: Hangers   Hangers EmptyMon Sep 05, 2016 10:00 am

Op zich voor jou ook eerder die Seed of Life.
Ik zou zelf ook eerder voor die andere gaan, maar ik heb op zich nooit zoveel met zulke hangers. Ze zullen best kracht hebben, maar op één of andere manier trekt het me nooit aan. Het enige symbool waar ik uberhaupt wel eens mee werk is het pentagram / pentakel, maar ook daar hoef ik geen hanger van.
Ik weet niet wat dat is, ik heb nooit zoveel met hangers? No pun intended ROFL
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hangers Empty
PostSubject: Re: Hangers   Hangers EmptyMon Sep 05, 2016 11:00 am

Ik heb ook niet specifiek iets met hangers.
Ik kreeg de Akaija van een vriendin cadeau. Had zoiets van oké, probeer ik hem toch. Ik ben ook niet iemand die elke dag hetzelfde draagt, Ik barst van de kettingen en sieraden en draag meestal elke dag wat anders.

Maar die Akaija deed ik om de ochtend na een feestje. Ik had veel te veel gedronken, hoofdpijn en toestanden. Een kater niet te filmen. Ik deed de Akaija om en met een paar minuutjes was de hoofdpijn en de verdere kater verdwenen. Ik had zoiets van huh? Toen dacht ik dan moet hij wel wat doen, als je verder niet zozeer het idee hebt van hij gaat nu wat doen.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hangers Empty
PostSubject: Re: Hangers   Hangers EmptyMon Sep 05, 2016 11:09 am

Die Akaija vind ik ook wel trekken. Voelt rustgevend.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Hangers Empty
PostSubject: Re: Hangers   Hangers Empty

Back to top Go down
 
Hangers
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Psychologie, Heilige Geometrie, Symbolen, Kwantum Fysica-
Jump to: