Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty
PostSubject: Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties   Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties EmptyTue Sep 06, 2016 1:40 pm

Iemand een idee of en welke kristallen zouden kunnen helpen om dat soort dingen makkelijker te maken?
Net nu bijv. met die naderende 9-9 portal of met een volle maan en je hebt last van dergelijke energieën.
Met al de naderende portals nu, in okt, nov en dec en een lunar eclips op 16-9 zitten we nogal voor dergelijke dingen.

Heb je zelf een kristal waar je dan naar grijpt? Altijd dezelfde of gewoon intuïtief? Of doe je iets anders, of wacht je gewoon tot het afgelopen is (dat doe ik dus meestal, maar er komt geen einde aan Gniffel Tong )

Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid
Dainichi


Posts : 72
Join date : 2016-08-29
Age : 50
Location : Flevoland

Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty
PostSubject: Re: Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties   Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties EmptyTue Sep 06, 2016 3:54 pm

Ik heb de laatste dagen weer mijn rookkwarts in mijn broekzak.
Daar grijp ik meestal naar als ik het gevoel heb dat ik wat meer energie moet afvoeren.
Ik ben ook iets meer met mezelf behandelen bezig en even niet met anderen.
Ik weet niet zeker of ik vaker naar dit kristal grijp bij dit soort dagen.
Ik zal er eens op letten. Happy
Back to top Go down
Guest
Guest




Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty
PostSubject: Re: Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties   Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties EmptyTue Sep 06, 2016 4:21 pm

Maansteen lijkt mij een goede in deze.... Al die maanperikelen.... Seleniet en moldaviet en auraliet horen er ook bij in deze periode. Tenminste voor mij. Gisteren riepen mijn moldaviet en auraliet heel sterk, de auraliet heeft het gewonnen. Waarschijnlijk is het geen toeval dat die riepen.
Back to top Go down
May
Aktief Lid
Aktief Lid
May


Posts : 57
Join date : 2016-08-30

Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty
PostSubject: Re: Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties   Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties EmptyTue Sep 06, 2016 6:47 pm

Ik denk dat de Golden Healer Naica wel fijn is op dit soort dagen. Het kristal helpt mij makkelijker met loslaten waardoor ik rustig wordt (ook fijn op t nachtkastje)
Back to top Go down
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 68
Join date : 2016-09-06

Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty
PostSubject: Re: Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties   Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties EmptyThu Sep 08, 2016 11:04 am

Persoonlijk merk ik dat kwartskristallen heel goed helpen en hoger frequente Bergkristal.
Maar vooral het steeds bewust blijven verbinden met mijn innerlijk hart, helpt heel goed.
Goed blijven aarden met de kern (kristal) van Moeder Aarde en ons hart, is voor mij wat nóg beter werkt.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)
Jasophoria


Posts : 317
Join date : 2016-09-05
Age : 44
Location : Weert

Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty
PostSubject: Re: Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties   Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties EmptySat Mar 11, 2017 6:08 pm

Ik let niet op die portal dagen enz, als je er op let/over leest, en het van te voren allemaal weet, ga je er ook bewust aan denken, en je er mee bezig houden, en dan merk je natuurlijk elk klein ding op.
Verder pak ik gewoon wat mij trekt, portal dag of niet.
Back to top Go down
Sponsored content





Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty
PostSubject: Re: Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties   Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties Empty

Back to top Go down
 
Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Babbels over kristallen.
» Rustgevende kristallen.
» 11:11 portal 2017
» Welke kristallen heb je nu om je heen?
» Hoeveel kristallen heb je?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Edelstenen & Kristallen & Kristallen Schedels :: Kristallen-
Jump to: