Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Jin Shin Jyustsu

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Guest
Guest




Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 7:01 pm

Ik vroeg mijn Gids of ze nog iets had voor mijn gezondheid omdat ik niet zo een zin heb in medicatie. En toen kreeg ik deze methode van haar. Ik vind het apart want ik heb er vast wel eens iets over gelezen, maar nooit zo gebruikt.
En ze kwam hiermee heel helder door, dus ik dacht oké.
Ik heb geen zin in hele ingewikkelde toestanden, maar mijn Gids zei dat ik het voor nu alleen met mijn vingers kan doen.
Zijn jullie bekend met deze methode?
We zijn gister weggeweest, en hoewel mijn man prima rijdt heb ik de laatste tijd elke keer last van wagenziekte. Maar nu deze methode uitgeprobeerd en nergens last van, de hele rit niet, en de terugweg ook niet.
Ik had het vandaag even in mijn nek, en 1 keer de methode toegepast en het verdween meteen.
Of het aan de focus ligt of dat het echt zo snel werkt geen idee, maar ik was haar wel even heel dankbaar. Net of het mijn energie meteen in goede banen leidt. Misschien was het voor mij gewoon even nodig, anders zou ik het ook niet zo duidelijk horen.
bloempjes


Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 7:30 pm

Maar wat doe je dan met je vingers?
Back to top Go down
Guest
Guest




Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 7:35 pm

Het is een heel simpel iets.
Je houdt voor verschillende klachten een bepaalde vinger of teen vast met je andere hand. Elke vinger is natuurlijk verbonden met twee organen.
Voor wagenziekte is dat je middelvinger. Je houdt dan die vinger zo een 10 tot 20 minuten vast. Misschien is het de focus, dat kan ook, maar ik heb echt tijden weer spugen en toestanden in de auto gehad bij grotere en kleinere ritten en nu niets.
Maar als ik dan aan de focus denk heb ik het ook geprobeerd met kristallen mee in de auto, of andere dingen, en dat lukte dan niet en kwam ik er toch weer beroerd uit.
En nu gewoon helemaal niets.

Er zitten ook heel veel drukpuntjes in je handen natuurlijk. Ik heb nog een poos van die ballen gehad die je moest ronddraaien in je handen, maar die liet ik elke keer vallen, maar die zijn er vast ook niet voor niets.


Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 7:49 pm


Ha wat grappig, ik dacht dat dit mijn topic was totdat ik het opende....wat fijn dat het zo goed helpt bij je Moira...en dat je zoiets zo duidelijk door krijgt van je gids.

In het vorige forum had ik het een en ander er over gepost....en hier op dit forum staan er wel al een topic open maar niet over het stukje van de vingers.

Hartjes
Back to top Go down
Guest
Guest




Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 7:54 pm

Ah wat grappig Vlinder, ik ga zo eens kijken wat er dan in jouw topic staat. Misschien kan ik dat ook gebruiken Hartjes

Ja ik was er ook blij mee, met dat doorkrijgen, het is toch weer een Oosters iets, de jaren terug gaf ze een keer de opdracht dat ik met olie moest spoelen, ik dacht ja hoor gek, ik ga niet met olie spoelen, maar dat bleek ook iets te zien wat al tijden bestond maar waar ik gewoon nooit van gehoord had. En dat hielp toen een probleem met mijn tandvlees weg te krijgen. Dus ik ga er van uit dat dit ook weer helpt, en anders zal ze wel weer iets anders geven Gniffel
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 8:01 pm


We hebben maar één stukje over genomen van het vorige forum...maar mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel...mij heeft het ontzettend goed geholpen....en ik gebruik het nog steeds als ik merkt dat ik het nodig heb.

11
Back to top Go down
Guest
Guest




Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 8:12 pm

Dankje vlinder... graag. Ik vind het interessant. Maar t moet wel simpel zijn want anders pas ik het niet toe. Bij dat vingergebebeuren hoef ik niet na te denken.

Waar ik overigens ook net aan dacht.. vast toevallig. Is dat ik als kind zijnde heel ziek was en daarna op pianoles ging. Missch ook onbewust een boodschap van dat werkt.. druk op je vingers.
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 8:23 pm


Het fijne is dat je nu al zo veel meer info kunt vinden hierover op internet...en als je de basis weet van welke vinger bij welk orgaan behoort kan je al heel veel doen om de meridianen te harmonizeren van je lichaam. Gewoon tijdens het tv kijken bijvoorbeeld kan je zo elke vinger een paar min. vasthouden en jezelf een behandeling geven.
Back to top Go down
Guest
Guest




Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 9:26 pm

Mooi Moira, dat je dit zo doorkrijgt!
Kun je me uitleggen hoe het precies werkt tegen wagenziekte? Ik krijg er ook steeds meer last van. Het ging even goed met bergkristal, maar dat lijkt niet meer te volstaan. Of hij moet eens grondig gereinigd en opgeladen...
Back to top Go down
Guest
Guest




Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 10:12 pm

Ik heb gewoon de hele autorit mijn middelvinger vastgehouden, en dat werkte.
Ik doe het dan met rechts bij links, maar kan ook zijn dat het andersom ook werkt. En het werkt denk ik ook als je je handen in elkaar vouwt en de middelvingers tegen elkaar aan drukt en dit een tijdje blijft doen.

Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid
Ennakee


Posts : 172
Join date : 2016-08-29
Age : 56
Location : De parel van het Zuiden

Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyWed Oct 19, 2016 11:14 pm

Back to top Go down
Guest
Guest




Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyThu Oct 20, 2016 12:53 pm

Thanks Ennakee.
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid
Ennakee


Posts : 172
Join date : 2016-08-29
Age : 56
Location : De parel van het Zuiden

Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu EmptyThu Oct 20, 2016 3:31 pm

Graag gedaan!
Back to top Go down
Sponsored content





Jin Shin Jyustsu Empty
PostSubject: Re: Jin Shin Jyustsu   Jin Shin Jyustsu Empty

Back to top Go down
 
Jin Shin Jyustsu
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Alternatief Genezen-
Jump to: