Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?

Go down 
+7
Wolf Robe
Anna Oyca
allanon
Yarrow
SparklingPurple
Vlinder3
Kristalletje
11 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyWed Oct 26, 2016 7:54 pm

Halloween is eigenlijk het Keltische Nieuwjaar, genaamd Samhain. Voor het nieuwe jaar kun je wensen en dromen hebben, daar gaat het spel over.

Het Doorgeef Bezem Spel:
Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Fantbroom
- Als je de bezem krijgt, beantwoord je de vraag: "Waar ga jij in het Keltische nieuwe jaar naar toe?"
Ben gerust creatief!! Hoeft niet per se diep te zijn, kan ook een wens of droom van je zijn.
Als er iets is wat je achter wilt laten in het oude jaar, kan ook natuurlijk.

- Vervolgens geef je de bezem door aan iemand anders. Jij kiest dan dus zelf aan wie jij hem door wilt geven.


Om te beginnen geef ik de bezem aan Vlinder


Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Vintage%20Pumpkin%20Clip%20Art%207412716030
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyWed Oct 26, 2016 8:16 pm



Waar ik in het Keltische nieuwe jaar naar toe ga.....oeh ik hoop naar een jaar met de mogelijkheid weer vrij te mogen vliegen een jaar dat ik weer compleet zelfstandig kan worden...een eigen huisje...eigen plekje..heb er helemaal zin in.

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  12561-10

Ik geef de Bezem door aan Moonshine
Back to top Go down
Guest
Guest




Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyWed Oct 26, 2016 9:28 pm


Dank je wel voor deze bezem!

Ik vlieg dit Keltische nieuwe jaar graag ons nieuwe huis binnen waar rust heerst en alles prachtig en liefdevol is. Waar ik/we tot rust kunnen komen na een aantal hectische jaren. Ook vlieg ik een zeer creatief nieuw jaar in, waarin ik mezelf helemaal kan uiten in mijn creaties.

De bezem geef ik graag door aan Moira...
Back to top Go down
Guest
Guest




Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyThu Oct 27, 2016 7:02 am

Ik vlieg dit Keltische nieuwe jaar naar steeds meer creeeren op alle gebieden in mijn leven waarin ik steeds meer luister naar de roep van mijn.ziel.

Ik geef de bezem door aan Sparkling.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyFri Oct 28, 2016 11:30 am

Ik ga op "vliegles" Gniffel Misschien verander ik mezelf in een vogel, een raaf, een uil of een valk ofzo... iets met goeie ogen zodat ik beter kan zien wat er zich beneden afspeelt.

Ik geef de bezem door aan Kristalletje (ook leuk als je aan je eigen topic mee kan doen Knipoog )
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyFri Oct 28, 2016 12:16 pm

Dank je wel, Sparkling!
En mooie antwoorden ook van jullie allemaal.

Ik wil het nieuwe jaar vol vertrouwen in gaan, alle oude angsten en onzekerheden in het oude jaar laten.
Een beetje als een Phoenix verrijzen uit de as van het oude. Toevallig trok ik laatst ook 2x de Phoenix kaart en ik ben dol op de Phoenix.
En vooral ook het mooie en goede laten groeien wat in mijn leven is gekomen, zonder me er aan vast te klampen.

Samhain is ook het laatste oogstfeest. Traditioneel werd dan geslacht (de laatste oogst) zodat er vlees was om de lange koude winter mee door te komen.
Wat ik wil oogsten, is wat ik al bereikt heb in die hele korte tijd vanaf juli. Veel meer zelfvertrouwen.


Ik geef de bezem door aan Yarrow :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyFri Oct 28, 2016 2:41 pm

De laatste keer dat ik nieuwjaarsvoornemens heb gemaakt was in 1976. Ik nam mij toen voor om nooit meer nieuwjaars voornemens te maken. en nu krijg ik dus zomaar die bezem. Mijn dank daarvoor. Het zet me aan het denken.

Ik heb natuurlijk wel dromen. Ik heb ook intentie's en verlangens, maar ik haat de frustratie van voornemens die niet lukken. Ik ben een harde werker. Ik werk altijd erg hard. zowel in mijn binnenwereld als in mijn buitenwereld. En wat ik voor mijzelf zou wensen voor het komende jaar is misschien dat ik wat vaker fijne dingen zou doen, dat ik meer zou genieten. en verder dat ik gewoon zo doorga als nu, want ik doe het goed, ik zou wel willen dat het resultaat wat groter was.

Ik geef de bezem door aan Gouwe Peer
Back to top Go down
Guest
Guest




Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyFri Oct 28, 2016 7:43 pm

Yarrow wrote:
De laatste keer dat ik nieuwjaarsvoornemens heb gemaakt was in 1976.
Heel toevallig is 1976 mijn geboorte jaar Gniffel
Ik hoop dat de bezem een goed navigatiesysteem heeft, zodat ik weer een succesvol jaar binnen kan vliegen waarin ik mij nog verder kan ontwikkelen.
Gelukkig heb ik hier een goed gevoel over, dus dat zal wel lukken  Happy

Ik zie dat Allanon zojuist is ingelogd, dus bij deze aan jou de bezem.
Back to top Go down
allanon
Aktief Lid
Aktief Lid
allanon


Posts : 23
Join date : 2016-08-31
Age : 74
Location : Emmen

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyFri Oct 28, 2016 11:48 pm

Ik vlieg een mooi, nieuw jaar binnen met mijn kinderen en kleinkind. Ik hoop hierbij, dat mijn kids dat samen met elkaar willen.
ik geef deze turbobezem nu door aan Anna Oyca.....
Back to top Go down
https://www.spiritueelforumjhk.nl/index.php
Anna Oyca
Aktief Lid
Aktief Lid
Anna Oyca


Posts : 97
Join date : 2016-08-29
Age : 52

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyFri Oct 28, 2016 11:56 pm

Ik vlieg naar Petto. Ik heb horen zeggen dat er iets leuks in Petto is... ROFL

Ik geef de bezem door aan Wolf Robe. Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  F058206bb8ff732dbe8e7aa10d74c9cd
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptySat Oct 29, 2016 1:20 am

Anna Oyca wrote:
Ik vlieg naar Petto. Ik heb horen zeggen dat er iets leuks in Petto is... ROFL
ROFL 04

Ik laat mijn bezem opstijgen, en ik zie wel waar die mij heenvoert. Twee dingen waarop ik hoop, namelijk: ik zou weer dolgraag vlindertjes in mijn buik willen voelen; dat mijn bezem me naar een heerlijke verliefdheid toe brengt, en ten tweede hoop ik op een fijne vernieuwde samenwerking met mijn collega's en toekomstige werkgever!
Verder hoop ik simpelweg dat de bezem mij daar heenvliegt waar ik moet zijn!

Ik geef de bezem door aan Fairies! bloempjes
Back to top Go down
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid
Fairies


Posts : 82
Join date : 2016-08-30

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptySun Oct 30, 2016 11:15 am

Ik vlieg daar naartoe waar het vredig is, waar ik ongestoord bezig kan gaan met mijn innerlijke zelfontplooiing, opdat ik een intelligente/wijze ziel word.

Ik geef de bezem door aan Misty_Rune!
Back to top Go down
Misty_Rune
Aktief Lid
Aktief Lid
Misty_Rune


Posts : 23
Join date : 2016-08-29
Age : 25
Location : Noord-Holland

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptyMon Oct 31, 2016 7:41 am

Soms wil ik me heel graag voor de mensheid afsluiten, zodat ik alleen kan zijn met de natuur (en dieren)... Ik droom er weleens van om terug te kunnen gaan in een hele oude tijd... Dan zou ik gewoon hele dag door met spirituele bezig zijn. Misschien zou het me dan (met die stilte en alles) wel lukken om bijv. kineses te sturen en al die dingen. Maar ja, dit is mijn grote fantasie...
Verder zou ik echt graag anderen willen (durven) helpen zoals mijn OC (own character) Misty Rune zou doen. Helaas lukt dit dus niet altijd.
Natuurlijk wil ik ook mijn angsten zien te overwinnen en mezelf verder ontwikkelen (waarvan het laatste eigenlijk al automatisch gebeurt).
Zo, dit kwam gewoon even in mij op. Eerst had ik echt geen inspiratie hiervoor. *sweatdrop*


Ik geef de bezem door aan ..................................

*Trommelgeroffel*


Nahya'h
Back to top Go down
http://wattpad.com/Nozieva
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 68
Join date : 2016-09-06

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptySun Nov 27, 2016 12:28 pm

Sorry, dat ik wat laat ben met dit onderdeel.
Ben een tijdlang niet op het forum geweest.

En al is Halloween al achter de rug, zo is het jaar nog niet voorbij Whistle

Ik reis op mijn bezem naar Vrede en Harmonie voor mezelf.
Dit in mezelf ervaren, kan ik ook naar buiten toe uitdragen.
Mezelf nog meer verbinden met de Natuur en met dieren, mogelijk dat ik iets wil gaan doen met dierreadingen/healingen, maar mag zich verder naar het nieuwe jaar of in het nieuwe jaar ontvouwen.

Ik geef de bezem door aan: Ennakee
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid
Ennakee


Posts : 172
Join date : 2016-08-29
Age : 56
Location : De parel van het Zuiden

Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  EmptySun Nov 27, 2016 3:54 pm

Dank je Nahya'h zelf ben ik ook minder hier dan voorheen

De afgelopen jaren zaten vol stress, verdriet en het gevoel van onmacht. Voor het komende jaar wil ik deze gevoelens hebben losgelaten en weer terugkomen zijn in mijn eigen kracht en onafhankelijkheid. Met de kracht van de Poema en de intelligentie van de kraai als leidraad. Twee van mijn krachtdieren.

Ook wil ik terugkeren naar mijn creatieve bron en talenten op dat vlak. En hoop ik daarmee weer een nieuwe start in mijn leven te kunnen maken omdat ik hiermee toch het gelukkigste ben. En wanneer ik gelukkig ben kan ik dat ook beter uitdragen naar mijn omgeving .... Knuffie


Ik geef de bezem door aan ...... Sanne
Back to top Go down
Sponsored content





Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty
PostSubject: Re: Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?    Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?  Empty

Back to top Go down
 
Halloween Spel Doorgeef Bezem: Waar vlieg jij naar toe?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Waar luister jij naar op dit moment..
» Zielen naar het Licht Brengen
» Lemurië, Shekinah, overgang naar Atlantis
» Samhain / Halloween vandaag
» Venus onderweg naar Retrograde - effects Love & Money

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: