Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Roofvogel betekenis?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Esther80
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 15
Join date : 2016-08-29

Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? EmptyThu Nov 03, 2016 3:07 pm

Oke, sinds vorige week zie ik steeds een roofvogel als ik ga wandelen in het bos. Daarvoor nooit (of hij viel mij niet op??). Het laatste stuk vliegt hij steeds voor mij uit. Alsof hij mij de weg wil wijzen. Nou is afgelopen zondagavond mijn opa overleden. Vanmorgen was ik even met mijn moeder naar hem toe geweest, waar hij opgebaard ligt. Op de terugreis naar huis vliegt er ineens een roofvogel vlak voor mijn auto langs (gebeurt normaal ook nooit...). Kan het overlijden van mijn opa en het steeds zien van die/een roofvogel iets met elkaar te maken hebben? Ik vind het zo frappant....Wat voor roofvogel het is weet ik niet...ik heb nul komma nul verstand van roofvogels Shocked Tong
Back to top Go down
Guest
Guest




Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Re: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? EmptyThu Nov 03, 2016 5:07 pm

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw opa.
Wat is jouw eigen gevoel bij het zien van die vogel?
Meestal is het eerste gevoel ook de juiste.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Re: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? EmptyThu Nov 03, 2016 7:12 pm

Gecondoleerd met het overgaan van je opa
Knuffie

Als je niet weet wat het was, kun je een beetje uitgaan van de algemene dingen van roofvogels:
Goed overzicht (vliegen hoog), scherp gezichtsvermogen (zien, visionair), bescherming, boodschapper.
Als je er weer ziet, kun je eens kijken of het telkens dezelfde soort is en dan eens kijken naar foto's online. Is het een buizerd (die zitten er nogal veel in NL), een havik, een torenvalk (die zijn klein). Dan kun je gerichter zoeken op evt eigenschappen.
Maar lijkt me duidelijk dat de roofvogel je aandacht vraagt.
Ik heb dat zelf ook een hele tijd gehad, ook zo rakelings voor mijn auto langs, schrok me een hoedje, echt maar nét gemist.

Verder wat Gouwepeer zegt: als jij er zelf een bepaald gevoel bij hebt, denk ik dat je daar zeker van uit kunt gaan. Vooral nu het ook nog de tijd van Samhain is, waarin je makkelijker dingen doorkrijgt. Die energie is nog altijd sterk, als is de 31e alweer 3 dagen achter ons.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 68
Join date : 2016-09-06

Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Re: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? EmptySun Nov 27, 2016 12:20 pm

Als eerste gecondoleerd met het overlijden van je opa, Kristalletje.

Je weet dus niet wat voor roofvogel het geweest is?
En was het overdag of 's avonds?

Roofvogel staat vaak wel voor groter 'overzicht' hebben, maar kan ook te maken hebben met iets willen vasthouden.
Daarom zou het mooi zijn als je weet wat voor vogel het was ...
Buizerds zitten wel in bosachtige omgeving, maar meestal in weilanden.

Het voelt voor mij dat je een Buizerd gezien hebt.
Deze zijn wat groter en willen inderdaad soms ook wel op mensen reageren.
Maar het is zeer waarschijnlijk een teken vanuit de Natuur.

Buizerd zit vaak op de uitkijk, observeert alles heel goed en verspilt geen energie aan 'onnodige' zaken.
Kan tijden stil zitten en weet wanneer hij/zij in actie moet komen.
De ogen van de buizerd zijn qua blik heel scherp, maar hun gehoor ook.
Kun je hier iets mee?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Re: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? EmptyMon Nov 28, 2016 10:28 am

Het was niet mijn opa, hoor, Nahya'h. Mijn vader is dit jaar overleden, maar dit draadje is van Esther over haar opa.

Mooie info over de buizerd :)
bloempjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Re: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? EmptyTue Dec 20, 2016 11:45 am

Quote :
Buizerd zit vaak op de uitkijk, observeert alles heel goed en verspilt geen energie aan 'onnodige' zaken.
Kan tijden stil zitten en weet wanneer hij/zij in actie moet komen.
De ogen van de buizerd zijn qua blik heel scherp, maar hun gehoor ook.
Ik zie momenteel ook veel buizerds. Nou zitten die er gewoon veel, maar ze vallen me op. Dus ik dacht, nog eens opzoeken wat jij ook weer gezegd had, want dat vond ik wel mooi.
Als ik het nu eens overlees, kan ik dat ook wel heel goed plaatsen met waar ik momenteel doorheen ga.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 68
Join date : 2016-09-06

Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Re: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? EmptyWed Dec 21, 2016 7:57 pm

Kristalletje wrote:
Het was niet mijn opa, hoor, Nahya'h. Mijn vader is dit jaar overleden, maar dit draadje is van Esther over haar opa.

Mooie info over de buizerd :)
bloempjes
Ogh, sorry ... zowel naar jou toe als naar Esther toe. Rolling Eyes
Back to top Go down
Sponsored content





Roofvogel betekenis? Empty
PostSubject: Re: Roofvogel betekenis?   Roofvogel betekenis? Empty

Back to top Go down
 
Roofvogel betekenis?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Betekenis van je huisnummer
» Link met Betekenis Dubbele Getallen
» Lijst van Ziektepatronen en hun mogelijke emotionele betekenis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Spiritualiteit-
Jump to: