Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid
Ennakee


Posts : 172
Join date : 2016-08-29
Age : 56
Location : De parel van het Zuiden

Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  Empty
PostSubject: Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland    Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  EmptyThu Dec 08, 2016 10:50 pm

Omdat op dit forum veel kattenliefhebbers actief zijn, wil ik ook graag hier dit bericht delen.

Sinds eind november zijn er weer diverse dodelijke slachtoffers gevallen door de zeer besmettelijke en vaak fatale kattenziekte.

In Amsterdam, Den Haag, Alphen ad Rijn en Voorburg e.o. Zijn toe diverse vooral jonge slachtoffers met deze rotziekte..gediagonaliseerd

Mocht je in deze regio's woonachtig zijn hou je dieren dan goed in de gaten. Het kan zowel dieren treffen die buiten komen als binnen katten.


Via dit bericht wil ik alle kattenbezitters hiervan op de hoogte stellen omdat je er weinig tot niks over hoort in de reguliere media..

http://www.nu.nl/dieren/4357381/dierenasiels-amsterdam-en-haag-waarschuwen-kattenziekte.html


http://www.dierenkliniek-leeuwendael.nl/mobiel/medische-informatie/vaccinaties/uitbraak-kattenziekte-in-nederland/
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  Empty
PostSubject: Re: Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland    Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  EmptyTue Dec 20, 2016 11:46 am

Zie dit nu pas... dat hartjes systeem werkt niet helemaal voor mij, hihi.

Maar inderdaad geen leuk nieuws. Vreemd dat dat ook niet echt in de reguliere media komt eigenlijk...
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid
Ennakee


Posts : 172
Join date : 2016-08-29
Age : 56
Location : De parel van het Zuiden

Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  Empty
PostSubject: Re: Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland    Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  EmptyThu Dec 22, 2016 1:59 pm

Neutral Klopt, ik kwam er ook bij toeval achter terwijl ik op internet aan het zoeken was naar een bepaald ziektebeeld bij katten.

Blijkbaar vinden ze het niet belangrijk, ondanks de vele katten in Nederland en het slagveld en verdriet dat deze ellendige ziekte kan veroorzaken. Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
Sponsored content





Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  Empty
PostSubject: Re: Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland    Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland  Empty

Back to top Go down
 
Uitbraak kattenziekte in diverse regio's in Nederland
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Media & Agenda :: Actualiteiten & Nieuws-
Jump to: