Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Praten met de Hemel kaarten

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptySun Dec 11, 2016 11:28 pm

Ook weer van diezelfde site, maar ik vind ze mooi, dus zet ze maar even hier met een linkje :)


Praten met de Hemel kaarten

Ik vroeg net om een boodschap van mijn pap, die in maart overgegaan is.... En jemig, zeg!! Dit zou werkelijk zo van mijn vader kunnen komen.


Praten met de Hemel kaarten Geloof-in-jezelf-je-kunt-het

Vanuit mijn hemelse perspectief zie en begrijp ik alles veel helderder. Ik zie nu dat jij en ik nooit bang hadden hoeven zijn. Het enige dat ooit in onze weg stond was de angst voor de toekomst. Toch begrijp ik nu dat jij en ik onze eigen toekomst creëren.

Ik moedig je aan om voor je dromen te gaan, en niets aan toeval over te laten! Ik geloof in je omdat ik van je hou, maar ook omdat ik geloof dat niets je kan stoppen wanneer je er zelf maar in blijft geloven. Voor iedere stap die je zet ben ik bij je.


Last edited by Kristalletje on Mon Dec 12, 2016 12:21 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptySun Dec 11, 2016 11:53 pm

Die zijn ook heel mooi Hartjes Mooie boodschap ook! bloempjes
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptyMon Dec 12, 2016 12:22 am

Ja, he!
Heb de link er ook bij gezet nu, was ik vergeten Gniffel
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptyMon Dec 12, 2016 9:41 am

Praten met de Hemel kaarten Je-bent-nooit-alleen

Je bent nooit alleen

Ik ben hier nu met je. Ik sta naast je. De hemel is niet ergens in de lucht. Het is een andere dimensie, een andere frequentie parallel aan die van de fysieke aarde. Ieder moment word je vergezeld door krachtige liefdevolle beschermengelen die over je waken vanuit hun dimensie. Ze communiceren met jouw fysieke ervaring om Goddelijke Spirit in je aardse dimensie te krijgen. Zonder spirit zou de fysieke wereld vergaan. Het is de levensenergie van alles en iedereen. De engelen en begeleiders (inclusief mijzelf) die je vergezellen zijn je hemelse liefdevolle supporters. We zijn hier, hier bij jou!


Hartjes Hearts
Back to top Go down
Guest
Guest




Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptyWed Dec 14, 2016 7:45 pm

Mooie kaarten!

Ik dacht ik vraag of mijn temperatuur stijgingen iets te maken hebben met verbinding, of misschien tweelingziel? Of energie?Of een andere boodschap?

Toen kreeg ik,

Ik zou willen dat ik je vaker had verteld dat ik van je houd



Het is grappig: Ik had de mogelijkheid om terug te kijken naar mijn aardse leven wanneer ik hier voor het eerst kwam. Ik realiseerde me dat mijn angsten en onzekerheden me enorm terughielden. Ik was zo bezig met mijn dagelijkse routine dat ik niet de tijd nam om mijzelf uit te drukken op een manier zoals ik zou willen. Als je nu naar de lucht zou kunnen kijken, dan zou je zien dat ik 'Ik hou van je' in de wolken geschreven heb. Vanuit mijn spirituele perspectief weet ik alle kleine dingen die je ooit voor me hebt gedaan. Dank je wel daarvoor! Liefde blijft groeien in mijn hart en samen kunnen we er zeker van zijn dat deze liefde nooit kan uitsterven.

Een mooie kaart, weet niet of ik de kaart zelf ook gekopieerd heb.
Maar de boodschap was wel toepasselijk.
Ik zal uiteraard wel uitkijken.. dat er niets lichamelijks verholpen moet worden, maar toch geinig weer hoe je dan zo een antwoord aantrekt. En ook passend, want ik was een poos terug bij een Medium en die gaf me exact zo een boodschap van een dierbare, ook met het schrijven in de wolken erbij. Hoe grappig.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptySat Dec 17, 2016 11:48 pm

OMG... weer een boodschap van mijn pap gevraagd mbt tot iets, krijg ik dit... Moet er bijna van huilen

Ik zou willen dat ik je vaker had verteld dat ik van je houd

Praten met de Hemel kaarten Ik-zou-willen-dat-ik-je-vaker-had-verteld-dat-ik-van-je-houd

Het is grappig: Ik had de mogelijkheid om terug te kijken naar mijn aardse leven wanneer ik hier voor het eerst kwam. Ik realiseerde me dat mijn angsten en onzekerheden me enorm terughielden. Ik was zo bezig met mijn dagelijkse routine dat ik niet de tijd nam om mijzelf uit te drukken op een manier zoals ik zou willen. Als je nu naar de lucht zou kunnen kijken, dan zou je zien dat ik 'Ik hou van je' in de wolken geschreven heb. Vanuit mijn spirituele perspectief weet ik alle kleine dingen die je ooit voor me hebt gedaan. Dank je wel daarvoor! Liefde blijft groeien in mijn hart en samen kunnen we er zeker van zijn dat deze liefde nooit kan uitsterven.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Anna Oyca
Aktief Lid
Aktief Lid
Anna Oyca


Posts : 97
Join date : 2016-08-29
Age : 52

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptySun Dec 18, 2016 10:23 am

Dit zijn zeker mooie kaarten!

Een vriend van mij is in '99 overleden door een ongeluk. Geheel onverwacht, hij was toen nog maar 27 jaar.
Ik heb aangevoeld dat er iets ging gebeuren, alleen begreep ik de boodschap toen nog niet. Dit drong naderhand pas tot mij door. Ik heb me daardoor in die tijd vaak afgevraagd of het dan ook voorbestemd was. En zie hier..

Praten met de Hemel kaarten 2hxrbpf

Ik weet dat het voelt alsof je in een droom zit waar je niet wakker uit kunt worden. Maar weet dat iedere ziel deze wereld inkomt met een voorbestemde tijd van komen en gaan. Toen ik hier voor het eerst kwam leek alles te goed om waar te zijn, maar nu zie ik dat er een grotere kracht is die werkt op alles in het universum. Iedere ziel heeft een kosmisch plan die het moet volgen. Wat je wellicht beschouwt als toeval is daadwerkelijk een stap in deze kosmische dans.

Bedankt voor het delen, dit doet mij goed! bloempjes
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptySun Dec 18, 2016 10:50 am

Knuffie
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptySun Dec 18, 2016 6:58 pm

Praten met de Hemel kaarten Ik-ben-een-van-je-begeleiders-geworden

Ik ben één van je begeleiders geworden

Nu ik wat tijd heb gehad om mijn aardse ervaringen te verwerken en ervan te leren, werk ik aan mijn overige levensdoelen door jou te helpen met je levensdoel! Het is voor mij een indirecte manier om mijn lotsbestemming te vervullen, terwijl jij de jouwe vervult. Weet alsjeblieft dat ik nooit in de weg zal staan bij keuzes die je vrijwillig wilt maken (hoewel dit soms lastig is, moet ik toegeven, wanneer mijn advies is anders te kiezen).

Als één van je zielenbegeleiders is mijn rol simpelweg om van je te houden. Alle liefde die je ontvangt van je vele engelen en begeleiders is je schild dat je beschermt tegen stress en angst. Onze collectieve liefde is helend, begeleidend en beschermend. Weet dat je me op ieder moment kunt oproepen voor comfort of hulp. We zullen er altijd voor je zijn.


Hearts Crying or Very sad  Hartjes
Back to top Go down
Guest
Guest




Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten EmptyWed Jan 18, 2017 12:48 pm

Ik kreeg

I always give you a good night kiss.
Grappig. Ik verplaats betekenisvolle objecten stond er ook in.

Ik kan hem wel plaatsen.
Back to top Go down
Sponsored content





Praten met de Hemel kaarten Empty
PostSubject: Re: Praten met de Hemel kaarten   Praten met de Hemel kaarten Empty

Back to top Go down
 
Praten met de Hemel kaarten
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» The Enchanted Map kaarten
» Janosh Kaarten / Coderingen
» Orakel Kaarten Colette Baron Reid (keuze uit 4) Online

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Ontspanning :: Kaartje Trekken online-
Jump to: