Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Kleur kristallijn licht (plaatje)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty
PostSubject: Kleur kristallijn licht (plaatje)   Kleur kristallijn licht (plaatje) EmptyMon Dec 26, 2016 8:06 pm

Tetsiea zegt altijd weer dat het kristallijnen licht blauwgrijs is met een parelmoeren glans.
Ik vind dat zelf altijd erg storend. Het parelmoer kan ik me in vinden, al zie ik het zelf meer als schittering. Alsof er kleine stukjes kristal in zitten.
Het licht echter... blauwgrijs word ik al bijna depri van. Kan aan mij liggen natuurlijk, ieder zijn meug.

Ik zie het zelf echter altijd als tinten zacht lila met roze en een vleugje geel.
Ik had dit plaatje ergens vandaan, geen idee meer waar vandaan, en ik vind het zo heerlijk! Voelt voor mij veel meer als kristallijnen energie/licht dan blauw grijs.
De schittering visualiseer ik er zelf bij.

Dus ik denk, ik deel het. Misschien zien jullie het weer anders. Feel free om daar een plaatje van te posten.

Kleur kristallijn licht (plaatje) 143q8ly
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty
PostSubject: Re: Kleur kristallijn licht (plaatje)   Kleur kristallijn licht (plaatje) EmptyMon Dec 26, 2016 11:39 pm

De kleuren zijn Roze, Amethyst en Pearlized Mauve.
En mauve is niet hetzelfde als blauwgrijs.
Als zij dat ziet als blauwgrijs dan zegt het iets over haar.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty
PostSubject: Re: Kleur kristallijn licht (plaatje)   Kleur kristallijn licht (plaatje) EmptyTue Dec 27, 2016 12:23 am

Kijk, en dat is dus ook hoe ik het altijd heb gezien, en nog. Alleen heb ik er ook een vleugje geel bij.
Maar dus niet blauwgrijs. Ik vind dat altijd erg afleidend als dat dan gezegd wordt, want dan zie ik dus ook blauwgrijs en dat is voor mij finaal niet resonerend met kristallijnen licht. Dan keldert mijn vibratie dus omlaag.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty
PostSubject: Re: Kleur kristallijn licht (plaatje)   Kleur kristallijn licht (plaatje) EmptyTue Dec 27, 2016 10:04 am

Als ik kristallijn licht voel dan is dat als bergkristal met parelmoer glans. Een vleugje rozenkwarts, amethist en carneool en citrien. Allemaal heel zachte kleuren, absoluut niet blauw/grijs! Grijs is voor mij meer de kleur van mist, een sluier die er (nog) voor zit.....
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty
PostSubject: Re: Kleur kristallijn licht (plaatje)   Kleur kristallijn licht (plaatje) EmptyTue Dec 27, 2016 12:19 pm

gegoogled wrote:
Mauve is dus een lichtpaarse kleur, met een beetje grijs en een vleugje blauw.
Ik heb eventjes gegoogled op mauve.
Hele mooie kleur is het.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty
PostSubject: Re: Kleur kristallijn licht (plaatje)   Kleur kristallijn licht (plaatje) EmptyWed Apr 19, 2017 8:19 pm

Buiten dat plaatje, wat voor mij nog steeds ook resoneert als (deel van het ) kristallijnen licht, zie ik het vooral nog altijd met lichtroze, lichtblauw en lichtgeel en een vleugje groen misschien.

Als ik dan kijk wat ik hier al een tijdje voor me heb liggen aan kristallen, zijn dat die kleuren. Dat schoot me van de week te binnen toen ik er naar zat te kijken en genieten.

Het is een heldere zachtroze danburiet met regenboogjes, een heldere celestien (niet zo'n standaard wat grijs-troebele, een echt lichtblauwe heldere), goud-geel calciet met regenboogjes.
De regenboogjes maken ook deel uit van dat licht.
Eerst had ik mijn Lemurische citrien er bij liggen, maar dat was nét niet de juiste kleur geel. De goud-gele calciet bol is spot on.

Groen zou kunnen, maar dan een héél klein spettertje, amper aanwezig. Emeraldgroen, wat ik ook in mijn fuchsiet heb zitten. Maar dan dus echt maar héél weinig.

Nou ja, dat is dan hoe ik het visualiseer. Soms zie ik het overigens ook meer als helder met regenboogjes, dus wat je zou kunnen noemen bergkristal wat Moonshine zei. Alleen voelt het voor mij meer als helder diamant, wél met regenboogjes er in. Nooit zonder.

Grappig genoeg zijn dit ook de kleuren van wat bij Elohim door Joke als Eternal Healing Light werd benoemd. Dat kregen we 'geinstalleerd' met een workshop, ik meen "Kosmisch Vuur".
Zou dat nou dan dus gewoon hetzelfde zijn als Kristallijn licht?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty
PostSubject: Re: Kleur kristallijn licht (plaatje)   Kleur kristallijn licht (plaatje) Empty

Back to top Go down
 
Kleur kristallijn licht (plaatje)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Aura kleur test (een hele uitgebreide) Engels
» Licht springt spontaan aan
» In welke sfeer van licht bevindt jij je?
» Zielen naar het Licht Brengen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Ascensie, 2012, Nieuwe Gouden Tijd, Lichtwerk-
Jump to: