Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Licht springt spontaan aan

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyMon Aug 07, 2017 3:52 am

Beste allemaal!

Wat ik daarnet toch had! Mijn ramen zitten dicht dus er kan niet veel door komen. Toch voelde ik een soort zacht briesje, wat mij het gevoel gaf dat er iets of iemand in mijn slaapkamer was.
Op een gegeven moment springt spontaan het licht aan! Het licht was nog feller dan anders ook! Ik ben benieuwd welke entiteit dit geweest is.
Back to top Go down
Guest
Guest




Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyMon Aug 07, 2017 6:40 am

Heb je hier zelf al een bepaald gevoel bij?
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyMon Aug 07, 2017 11:49 am

Hoi Gouwepeer,

Nu ik stukken rustiger ben heb ik daar inmiddels wel gevoel bij. Ik krijg het gevoel dat er iemand in mijn omgeving en/of een bekende is overleden of gaat overlijden.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyMon Aug 07, 2017 4:57 pm

Dat soort dingen blijven altijd spannend. Hopelijk voelde het niet eng!
Ik schrik er zelf wel altijd van. Ik had laatst toen ik in bed lag en bijna sliep dat ik ineens een lichte bonke voelde tegen het bed of op het matras. Vond ik dan toch ook even minder, al voelde het niet slecht of zo. Ben toen wel even er uit gegaan, even de hersenpan verzetten.
Als mijn lamp spontaan aan zou gaan, zou ik denk ik toch even overwegen elders te gaan slapen, hihi.
Heb jij daarna wel weer gewoon kunnen slapen?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyMon Aug 07, 2017 7:23 pm

Nadat ik er even uit ben geweest, kon ik weer prima slapen. Het leek net alsof het rustiger was geworden in mijn kamer.
Back to top Go down
Guest
Guest




Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyMon Aug 07, 2017 8:02 pm

Silverlady wrote:
Hoi Gouwepeer,
Nu ik stukken rustiger ben heb ik daar inmiddels wel gevoel bij.
Je zou het aan jouw gids kunnen vragen, en daarna open stellen voor tekenen.
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyMon Aug 07, 2017 8:05 pm

Dank je Gouwepeer! Ga ik zeker doen!
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyTue Aug 08, 2017 5:47 pm

Hierbij nogmaals mijn dank voor je info!
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyWed Aug 09, 2017 11:45 pm

Mijn licht springt niet meer spontaan aan maar wel ben ik tot twee keer toe exact om 04.00 uur wakker geworden. Het licht lijkt ook wat feller te zijn. En nu heb ik ook tot twee keer toe Kelken 4 als tarotkaart getrokken!

Ik hou jullie op de hoogte!


Liefs,

Silverlady
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyThu Aug 10, 2017 11:29 am

Wat maak je van de Tarot kaart?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan EmptyThu Aug 10, 2017 6:15 pm

Ik krijg bij deze tarotkaart het gevoel dat e.e.a gaat rommelen. Er is iets nieuws in de maak, waar ik nu nog niet aan toe ben maar de dag en het uur onverwacht op mijn pad komt. Ik krijg het gevoel dat dit in hoofdzaak op het relationele vlak gaat afspelen. (Gewezen) relaties ondergaan veranderingen.
In veel van mijn relaties zal iets moois opbloeien maar toch zijn er een klein aantal mensen die mij om een voor mij onduidelijke reden in de wielen willen rijden.
Back to top Go down
Sponsored content





Licht springt spontaan aan Empty
PostSubject: Re: Licht springt spontaan aan   Licht springt spontaan aan Empty

Back to top Go down
 
Licht springt spontaan aan
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» druk bezig, niet moe, kijk op klok, spontaan moe?
» Zielen naar het Licht Brengen
» Kleur kristallijn licht (plaatje)
» In welke sfeer van licht bevindt jij je?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Basis Info :: Entiteiten & Spirits & Wezens & Draken-
Jump to: