Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Volle maan 6 september 2017

Go down 
3 posters
AuthorMessage
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyFri Sep 01, 2017 11:06 am

Woensdag is het weer zo ver, op 6 september om 09:04:55 ('s morgens dus). Er zijn nu nog geen beschrijvingen van mensen die er verstand van hebben (los van algemene) voor deze maan. Maar naar mijn idee begint het wel weer op te komen.

Mijn eigen interpretatie:
Die maan van vorige maand gaf als het ware een voorzetje met je er achter laten komen wat je dit jaar bereikt hebt en wat niet... Ik zou zeggen, kijk nog eens goed wat je nodig hebt en wat niet. Tegelijkertijd zul je ook moeten beginnen de zaadjes voor het volgende jaar te verzamelen. Maar daarvoor is natuurlijk wel ruimte nodig, als daar nog ballast zit is er minder ruimte... Dus eigenlijk is het een beetje dubbel, loslaten wat je niet meer nodig hebt en je richten op wat er wel toe doet (oogsten). Handig dus dat deze maan in vissen staat, want daardoor kun je veel beter voelen wat je behoefte daar in is. De afgelopen maan heeft je als het ware al uit laten vinden en er over na laten denken (veel meer analytisch, conclusies trekken en eventueel verzet/frustratie opgeroepen ook) en nu kun je dus voelen of het klopt wat je al dacht. Denk er maar eens over na, de zon staat precies daar waar de maan in het voorjaar zal staan en andersom Knipoog Je keuzes nu hebben dus invloed op wat je volgend jaar kunt planten (dat is eng hè Tong )... Maar om je alle blaadjes (ballast) laten vallen heb je nog wel even de tijd... het hoeft niet allemaal tegelijk Happy Begin je sapstroom te vertragen (aandacht voor dat wat er niet toe doet verminderen). Die blaadjes vallen dan als vanzelf in de komende maanden af, dat hoef je niet te forceren.

Ik weet niet wat er verder nog meespeelt aan planetaire standen, maar daar zou wel eens wat verstoring kunnen zitten. Dat het lastig is om je aandacht bij datgene te houden dat je aandacht verdient.

Hoe voelen jullie deze maan aan?
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptySat Sep 02, 2017 8:38 pm

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptySat Sep 02, 2017 9:09 pm

Ik wilde hem ook net posten, hahaha. Ik ga hem gauw lezen :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptySat Sep 02, 2017 9:20 pm

Hahaha, te laat Tong Heb hem zelf natuurlijk ook gelezen, maakt wel een hoop duidelijk Happy
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptySat Sep 02, 2017 9:25 pm

Hihi, je was me inderdaad te vlug af Tong
Ik heb hem nu ook gelezen. Ik hoop dat ze rustig gaat zijn. Ik ben heel erg toe aan wat rust. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me aardig op voel na al die upheaval de laatste tijd.
Als ik nu invoel op de energieën op dit moment en deze maan, voelt het ook heerlijk rustig en stil. Hopelijk blijft dat zo. Ik heb een adempauze heel hard nodig! En ik piep toch niet gauw dat ik moe ben, maar nu...
Zelfs mijn haar zit vandaag als een dood vogelnest. Geen spring in, amper krul, gewoon fleuh...
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptySat Sep 02, 2017 10:02 pm

Ja... ik denk dat het heel verschillend is wat deze maan bij mensen teweeg gaat brengen. Ik ben ook toe aan rust inderdaad, soms zou ik de tijd wel even stil willen zetten om even bij te komen Tong
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyTue Sep 05, 2017 1:39 am

Ik vind tot noch toe deze volle maan heel lekker rustig voelen :) Eindelijk even dat stiltepuntje waar ik zo ontzettend behoefte aan had. Ik vind het heerlijk voelen, al heb ik wel het idee dat het makkelijk beladen kan worden afhankelijk van je omstandigheden omdat het zo 'waterig' is. Maar ik ervaar in ieder geval rust. En mijn god, wat is dat lekker na al die turbulente weken!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyTue Sep 05, 2017 8:45 pm

Ik blijf het een aparte maan vinden. Op zich wel heeeeeel rustig, maar het voelt dan eerder wat doodsig dan prettig rustig. Anderen die dit ook zo voelen?
Dus wel relaxt, maar met een wat droevige of troosteloze ondertoon er in? Weinig leven. Ik blijf het een verademing vinden na alle turbulentie, maar desalniettemin heb ik toch ook opbeurendere manen meegemaakt dan deze.
Apart genoeg loopt wel verder alles mee. Had ineens een probleem met bomen die om gezaagd moeten die onderdeel zijn van mijn erfafscheiding (klagende achterbuurman), electriciteit probleem waar ik al 3-4 x voor ad bel getrokken had, en iets mbt huurbetaling.
Dat loopt wel allemaal heel vlot, volop medewerking van alle partijen overal. En dat terwijl Mercurius toch eigenlijk helemaal nog niet direct was (vandaag), maar dan heb je nog een paar weken de nawerking van de retrograde.
Heel apart. Maar ik ben er blij mee! Big Smile
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyTue Sep 05, 2017 11:26 pm

Ik ben nu in ieder geval wel wat zwaarder op de hand dan normaal.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyTue Sep 05, 2017 11:59 pm

Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat aanvoelen. Meestal merk ik direct na de volle maan al een andere energie flow op. We zullen het gaan merken.
Ik heb nog wel een aantal kristallen in het raam gelegd. Het is niet helder, maar de maan piept er toch zo geregeld tussendoor. Allemaal zachte en 'vrouwelijke' kristallen die zich meldden voor een maanbad.
De pittigere, vurigere kristallen hadden er geen trek in, hihi
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyWed Sep 06, 2017 6:04 pm

De hele dag was ik in zeer melancholische stemming en mijn benen voelen als lood.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyWed Sep 06, 2017 11:16 pm

Ja, ik voel dat melancholische ook heel goed hangen. Kan het nog net buiten de deur houden, maar voel het zeer zeker, en sterk ook.
Ik merk het ook aan wat mensen posten op FB en W was ook niet echt in een zonnig humeur toen ik hem eerder vanavond sprak. Niets mbt mij, maar gewoon niet in zijn normale doen.
Ik ben nog altijd blij met de rust, maar echt opbeurend is het zeer zeker niet!
Laten we hopen dat het snel weer over is en weer wat zonniger voelt!
En dank je voor je feedback! Altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent :)

bloempjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyThu Sep 07, 2017 11:22 am

Wat er in de wereld gebeurd is nou ook niet bepaald opbeurend te noemen. Denk dat een deel van die mineur stemming te wijten is aan het collectief bewust zijn. De orkanen en laat ik het maar niet over de verdere spanningen hebben. Je er nu niet in mee laten slepen is het beste, denk ik.

Ik vraag me wel iets af trouwens... Is de ervaring van dezelfde volle maan op het noordelijke en zuidelijke halfrond gelijk? Ergens zou je zeggen dat het tegenovergesteld zou moeten zijn, omdat daar de lente nu begint. Weet iemand hier iets over?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyThu Sep 07, 2017 12:03 pm

Ik volg geen nieuws, maar had wel in een reading gehoord dat er op wereldniveau ook dingen zouden gaan spelen. Dat klopt dus. Ik neem aan Korea? Hoorde daar laatst wel wat over, maar heb toen besloten me er verder niet in te verdiepen om uit angst en paniek tendenzen te blijven.

Hoe dat zit met het zuidelijk halfrond, ik heb me dat ook wel eens afgevraagd.
Ik denk eigenlijk dat dat finaal niet uitmaakt. Net zoals die zonsverduistering van laatst niet hier te zien was, maar de energetische uitwerking ervan net zo goed voor ons gold.
Misschien is dat een leuke om eens naar Petra Stam te mailen? Maar ik denk dat als een volle maan en/of planeten hier draaien om oude dingen loslaten en verwerken, dat het op het zuidelijk halfrond idem dito is.
Misschien dat door de koppeling van de seizoenen de verdere uitwerking net wat anders ligt. Wij zitten hier sowieso nog in de tijd van oogsten wat je hebt gezaaid (t/m Halloween/Samhain) en dan de tijd van rust en contemplatie. Dat is toch een mooi vervolg op al dat loslaten.
Met de lente, nieuwe dingen op laten bloeien en gaan zaaien nadat je hebt los gelaten en meer gezuiverd bent.

Zou het zo niet een beetje zitten? Dus wel dezelfde tendenzen, lijkt me logisch, energie stop niet acuut bij het zuidelijk halfrond, maar de verder uitwerking net anders gezien de energie van de seizoenen.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyThu Sep 07, 2017 2:39 pm

Zou een mooie uitleg zijn inderdaad. Lijkt mij ook niet dat de energie stopt, maar wel anders geïnterpreteerd wordt door het seizoen. Ik meen dat we in het voorjaar ook een periode hadden van loslaten... de volle maan van maart als ik me niet vergis. Zat me laatst ook al af te vragen wat voor invloed wat we nu doen over een half jaar heeft (als de zon in het teken staat waar de maan nu staat en omgekeerd).
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyThu Sep 07, 2017 2:53 pm

Loslaten... als je kijkt naar de laatste paar jaar, is het één en al loslaten en uitzuiveren. Als je leest en hoort over de verschuiving waar we als mensheid inzitten is dat ook eigenlijk weer heel logisch. Als we het oude niet loslaten, kunnen we ook niet 'omhoog'. Als ik me goed herinner is dat in 2010 al heel erg begonnen. In die tijd las ik nog de energie nieuwsbrieven van Karen Bishop en toen ging het al over loslaten en zuiveren enz.
Niet alleen volle manen hebben telkens op één of andere manier dat thema, ook al die portals en shifts. Elke keer weer verder, weer een laag er af, weer dieper, weer een laag enz.
Ik denk als je het punt bereikt dat je niet meer zo geraakt wordt door die loslaat energieën je zou kunnen zeggen dat je een heel eind gevorderd bent in het proces?

De zon en de maan andersom... dat is toch niet altijd zo? Over een half jaar van nu staat toch niet per se de maan in Maagd? (nooit bij stil gestaan, maar is dat zo?)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyThu Sep 07, 2017 5:02 pm

De volle maan van 2 maart 2018 staat in Maagd Happy (astrologisch gezien)
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 EmptyFri Sep 08, 2017 1:31 am

Oké. Apart, nooit geweten eigenlijk :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Volle maan 6 september 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 6 september 2017   Volle maan 6 september 2017 Empty

Back to top Go down
 
Volle maan 6 september 2017
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Volle maan 16 september 2016
» Volle Maan mei 2017
» Volle maan 12 januari 2017
» Volle maan 9 juli 2017
» Volle maan 7 Augustus 2017

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Volle Maan & Energieën & Planeten-
Jump to: