Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 de 11-1-2018 (=11) portal van morgen

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

de 11-1-2018 (=11) portal van morgen Empty
PostSubject: de 11-1-2018 (=11) portal van morgen   de 11-1-2018 (=11) portal van morgen EmptyWed Jan 10, 2018 6:29 pm

Voor wie info wil over de portal van morgen, de 11-1-11, kun je hier vinden, 8 minuten durende clip. Wel in het Engels.

De portal gaat vnl. over het uitzuiveren en healen van hele oude diepe wonden en pijn van het mannelijke. Dit gaat helemaal terug tot aan de val van Atlantis, waar het vrouwelijke onderdrukt begon te worden en het patriarchale tijdperk echt begon. (Atlantis was veelal sowieso patriarchal in tegenstelling tot Lemurië).
Deze wonden hebben zowel het mannelijke als het vrouwelijke enorm veel pijn en schade aangedaan en nu wordt er dus bij het mannelijke heel veel van deze dingen gezuiverd.

Ik merk elders dat er ineens mensen heel negatief zijn, depressief en zo. Ik heb er zelf eerlijk gezegd finaal geen last van. Ik voel me eigenlijk top!
Misschien is dat omdat ik best heel goed bezig ben met mijn doelen, en één daarvan gaat ook over de nieuwe balans tussen man en vrouw. Het helpen vrouwen in hun kracht te doen komen. Toevallig was ik daar vandaag wat mee aan het werk, gisteren ook, dus dan zit ik eigenlijk al op die nieuwe flow.
Misschien dat ik daarom niet zo'n last ervan heb.

Anyway, wil je er meer over weten, dan vind je dat hier:
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
 
de 11-1-2018 (=11) portal van morgen
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 11:11 portal 2017
» Kristallen bij Ascensie verschijnselen/portal aktivaties
» 2018 numerologisch 11/2 jaar
» Volle Maan 2 januari 2018
» Nieuwe maan 17 januari 2018

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Ascensie, 2012, Nieuwe Gouden Tijd, Lichtwerk-
Jump to: