Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Het forum gaat stoppen

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyWed Jan 31, 2018 11:09 pm

Ik heb besloten dat ik met het forum ga stoppen.
Het wordt tijd voor nieuwe deuren, nieuwe dingen.
Het is wel gek, 12 jaar een forum gehad, en dan niet meer, maar soms moet je knopen doorhakken.

Ik laat het forum nog even 1-2 dagen staan, dan gaat het op slot. Iedereen heeft dus nog even tijd om evt. iets uit te wisselen met elkaar, email adressen voor contact of wat dan ook.

Ik wil iedereen bedanken voor de bijdragen aan het forum!

En uiteraard wens ik jullie heel veel moois op jullie pad!

Hartjes

In Licht & Liefde
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 6:52 am

Jammer dat het hier gaat stoppen. Succes met de nieuwe dingen en hopelijk zien we je zo nu en dan nog eens op een andere locatie bloempjes
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 8:50 am

Jammer, maar gek genoeg komt het niet onverwacht. Alle goeds voor iedereen!!! bloempjes Hartjes bloempjes
Back to top Go down
Helder
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 118
Join date : 2016-08-29

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 9:41 am

bloempjes veel licht en liefde voor iedereen!
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 1:05 pm

Zo dat komt onverwachts. Jammer hoor. D'r kwam net weer wat leven in brouwerij.
Maar van mijn kan wens ik iedereen het allerbeste en jou Kristalletje heel veel succes met je workshops en veel dank voor je jarenlange werk voor dit forum.
bloempjes Veel bloemtjes voor iedereen. bloempjes
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 1:30 pm

Ik vind jouw keuze begrijpelijk, maar ook heel erg jammer. Het is een fijn forum, ik lees graag mee en ik leer ontzettend veel van jullie Hartjes

Is er niet iemand aan wie het stokje overgedragen zou kunnen worden...?
Back to top Go down
Guest
Guest




Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 2:36 pm

Na overleg met Kristalletje wil ik iedereen die het forum niet kan missen jullie op gouwepeer.nl van harte welkom te heten Welkom
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 5:46 pm

Oh ja, daar heb ik me ook eens op aangemeld! Nooit iets mee gedaan eigenlijk Embarassed
Nou, laat ik dit dan een mooie reden vinden om eens op jouw forum te gaan rondneuzen dus! Hug
Back to top Go down
Guest
Guest




Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 6:42 pm

Wolf Robe wrote:

Nou, laat ik dit dan een mooie reden vinden om eens op jouw forum te gaan rondneuzen dus!

Wie weet gaat het daar dan eindelijk eens wat worden Het forum gaat stoppen Icon_mrgreen
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 7:31 pm

Ik zal direct het forum gaan bestoken met vrouwen- en liefdesvragen ROFL
Back to top Go down
Guest
Guest




Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 7:51 pm

Huh? Die zag ik niet aankomen!
Daar zit meer achter dan alleen nieuwe wegen inslaan....
Wil je de werkelijke reden ook delen Kristalletje?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 7:58 pm

Simpelweg dat het niet meer bij mij past en wat ik nodig heb en zoek. Het resoneert niet meer met mij, en dat is al langer zo. Ik vind het altijd moeilijk dingen af te kappen, op alle fronten wel behalve met werk, haha, en nu heb ik besloten dat het tijd wordt dat ik dat eens leer doen. Dingen, situaties en mensen die mij niet meer voeden en/of mijn hoogste goed niet meer dien kunnen en durven loslaten.
En wat ik zei, ik speel zelf al veel langer met dat idee, maar durfde/kon het niet. Toch een stukje angst ergens vanuit het ego. En met de trainingen die ik nu volg leer ik gewoon dat ik echt naar mijn hart toe moet gaan wandelen en dus ook dingen moet gaan durven loslaten.
Pas dan kunnen er ook echt nieuwe deuren open gaan.
Dus dat. Niets anders dan wat ik had gezegd, alleen iets uitgebreider.

bloempjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 8:04 pm

Nou, heel veel succes met alles wat je gaat doen. Soms is het goed om oude schepen te verbranden om plaats te maken voor een cruise schip.

Voor iedereen hier wens ik het allerbeste! Toedeloe bedankt allemaal voor tips, adviezen en luisterend oor!
Back to top Go down
Guest
Guest




Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 8:27 pm

Wolf Robe wrote:
Ik zal direct het forum gaan bestoken met vrouwen- en liefdesvragen ROFL
Je kan daar een forum-groep voor opstarten Gniffel
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyThu Feb 01, 2018 10:33 pm

Ik trek er hier ergens in de loop van morgen de stekker uit. Zal best even slikken zijn, wat ik al zei, sinds 2006 een forum gehad, Spiritueel Licht was het tweede.
Het was absoluut een hele mooie tijd met jullie en andere leden die er waren.

Dank voor alle reacties en voor iedereen heel veel liefs en een mooi pad.
En wie weet waar we elkaar weer zien.

Knuffel voor iedereen en een roos

Roos
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyFri Feb 02, 2018 6:54 am

Sterkte met deze beslissing en heel veel succes op het nieuwe pad bloempjes
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen EmptyFri Feb 02, 2018 11:54 am

Nou dan zwaai ik nog ff  Het forum gaat stoppen G020

Het forum gaat stoppen N010
Back to top Go down
Sponsored content





Het forum gaat stoppen Empty
PostSubject: Re: Het forum gaat stoppen   Het forum gaat stoppen Empty

Back to top Go down
 
Het forum gaat stoppen
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Forum Meeting
» Forum Hartjes voor leden

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: FORUM GAAT STOPPEN-
Jump to: