Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Voorbij Narcisme

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptyWed Aug 31, 2016 12:33 am

Ik heb een boek gekregen van mijn lieve vriendin die ook in een relatie heeft gezeten met een narcist, Voorbij Narcisme van Mjon van Oers.
Heb er een heleboel in gelezen, zeker een aanrader voor de mensen die hiermee te kampen hebben (gehad).

Wat ik wel mooi vind, is dat ze eigenlijk eindigt met een heel stuk wat heel erg raakt aan het spirituele en/of de visie van Abraham Hicks --> Wet der Aantrekkingskracht en Liefde.

Omdat ik weet dat er hier nog mensen zijn die hiermee te maken hebben (gehad) ... misschien een fijne om te lezen!

Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Anna Oyca
Aktief Lid
Aktief Lid
Anna Oyca


Posts : 97
Join date : 2016-08-29
Age : 52

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptyWed Aug 31, 2016 8:23 pm

Ben er wel benieuwd naar gezien ook mijn ervaring.
Heb hem even online ingezien (stukje) en gelijk besteld. Knipoog
Back to top Go down
Anna Oyca
Aktief Lid
Aktief Lid
Anna Oyca


Posts : 97
Join date : 2016-08-29
Age : 52

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptyMon Sep 05, 2016 8:23 pm

Ik ben intussen bij hoofdstuk 3..
Een heel verhelderend boek. Toen ik in die situatie zat was ik te verweven met de emoties van die tijd. Ik kreeg er geen volledig zicht op daardoor en ik ging enorm twijfelen aan mezelf.
Nu ben ik alweer enige tijd uit die relatie en met behulp van dit boek krijg ik dan toch de bevestiging die ik zo hard nodig had. Dat het klopte wat ik zag gebeuren en wat ik voelde.
Mjon v. Oers geeft daarbij verder een hele heldere uitleg zodat je inderdaad gaat begrijpen wat zo'n iemand eigenlijk met je doet. Zelfs over het ontkennen van het feit dàt je te maken hebt met iemand met sterke narcistische trekken of narcisme. (Ik wist toen niet eens dat dat het was.)
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptyWed Sep 07, 2016 8:54 pm

Fijn dat je er ook veel aan hebt!
Ik wist het destijds zelf ook niet, kwam er ook pas per toeval achter toen ik bij hem weg was.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 133
Join date : 2017-02-04
Age : 65

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptySun Feb 05, 2017 11:36 am

Dank je voor de tip ik ben daar ook naar op zoek naar meer inzicht in wat een Narcist is en wat hen beweegt en vooral wat het met mij doet waar mijn eigen valkuilen liggen en hoe ik dat in mezelf kan oplossen waarom komen ze in je leven en welke boodschap komen ze je brengen?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptySun Feb 05, 2017 11:50 am

Het is een fijn boek! Ik doe er zelf niets meer mee, ik heb het boek 'narcisme' echt gesloten. Ik hou het nog ff omdat ik zoiets heb van, misschien wil mijn zoon er nog een stuk in lezen. Het stuk over het effect van zo iemand in het gezin en het impact wat het kan hebben op kinderen. Vooral als je in het 'antikamp' van de narcist zit, waar ik en mijn zoon dus in zaten.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 133
Join date : 2017-02-04
Age : 65

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptySun Feb 05, 2017 12:09 pm

Ja je weet nooit waar het goed voor is en iemand anders kan het ook nog nodig hebben, daarom doe ik ook nooit boeken weg ik leen ze wel uit dat is ook waardevol voor mensen die ze niet kunnen kopen.
Back to top Go down
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptySun Dec 31, 2017 12:56 pm

Bedankt voor de tip. Ik ga dit boek bestellen.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme EmptySun Dec 31, 2017 1:22 pm

Jij ook al... poeh. Je kunt bijna gaan vragen: welke vrouw niet?
Maar het boek is zeker de moeite waard!

Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Voorbij Narcisme Empty
PostSubject: Re: Voorbij Narcisme   Voorbij Narcisme Empty

Back to top Go down
 
Voorbij Narcisme
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hoe hooggevoeligheid een positieve kracht kan worden tegen narcisme in onze samenleving

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Media & Agenda :: Boeken & Tijdschriften-
Jump to: