Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Stuk over Atlantis

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:29 am

Voor de liefhebber, behoorlijk uitgebreide info, deel 1. Link van deel 2 onderaan het artikel

KLIK HIER
Roos
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:30 am

VAN DAINICHI: Ik ben gestopt met lezen, het doet me letterlijk pijn in mijn hart.
Dat heb ik altijd als ik over atlantis lees.
Ook een heel verdrietig gevoel.

Later nog eens een stuk lezen.. Roos
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:30 am

Hartjes
Denk dat dat niet zo vreemd is. Heel veel mensen hebben te lijden gehad, lijden veroorzaakt of lijden aan moeten zien in die tijd en dragen daar nog altijd de littekens van mee.
Zelf als ik aan Atlantis denk, of een beetje invoel, voel ik ook geen liefde en hoogstaande cultuur. Vroeger wel, maar blijkbaar heb ik daar ook nog een ander stuk in ervaren?
Als ik aan Lemurië denk, heb ik dat gevoel van zachtheid, eenheid, liefde wel.
Atlantis roept tegenwoordig voor mij meer dingen op van helse machines, clonen (Monsanto) enz. En dus direct een link naar Monsanto, Big Pharma, chemtrails, dingen om het weer mee te beïnvloeden, HAARP en al die leuke instellingen.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:31 am

dainichi wrote:
De gevoelens die ik heb hebben denk ik echt met de ondergang van atlantis te maken. Ik heb ook periodes gehad waarin ik elke nacht droomde over overstromingen en grote vloedgolven. En als ik dit lees moet ik  meteen daar aan denken..

dainichi wrote:
Ik heb de rest ook nog even gelezen en ik moet zeggen dat het ook zomaar een heel goed boek kan worden   Gniffel
Ik heb vaak mijn bedenkingen bij dit soort channelings maar, misschien zie ik het wel helemaal verkeerd en is het precies zo gegaan allemaal.

Het was wel interessant om te lezen, bedankt voor het delen weer.
Graag gedaan. Ik moet zelf het 2e deel nog lezen.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:32 am

SparklingPurple wrote:
Heeft iemand deel 2 al gelezen? Wat denken jullie van de plaats waar de kristallen zich nu bevinden?

Nou vraag ik me af, de mensen die herinneringen aan Atlantis hebben uit vorige levens, herinneren zijn zich het met de ogen van toen? Als in, is het opgeslagen met de ontbrekende van de huidige kennis van natuurgeweld (vulkaanuitbarsting/tsunami)?
De plaatsen die ze noemen, zijn alle plaatsen waar enorm krachtige kristallen vandaan komen.
Globaal wat ik lees, komt het ook overeen met de Atlantis Crystal Healing meditatie van Diana Cooper. het je verplaatsen over die energiebanen, de kristallen healingtempels enz.

Voor mij resoneert het wel. Voor jou niet?
Ik snap ook niet wat je bedoelt precies met "de ogen van toen".
Die paragraaf klinkt alsof je denkt dat wij nu veel meer weten dan de Atlantianen. De ogen van toen wisten véél meer dan de ogen van nu. Wij zijn technologisch nog niet half zo ver als de Atlantianen.
Al zijn we met wat we denken te weten wel druk bezig de wereld te verkl*ten. (GM van Monsanto, HAARP enz.)
Wij moeten natuurgeweld als vulkaanuitbarstingen, tornado's en aardbevingen over ons heen laten komen en het beste er van hopen. Zij konden het weer beïnvloeden en zelf die dingen veroorzaken (wat dan de stouterts deden). Dat was het misbruik van de wijsheid en kennis.

Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:32 am

SparklingPurple wrote:
Dat de wereld nu wordt verkl**t ben ik zeker met je eens. Dat wij niet alle kennis tot onze beschikking hebben ben ik ook zeker met je eens. Ook dat er hoop oude kennis is die de meesten van ons niet tot hun beschikking hebben. We gebruiken ook maar een klein stukje van de hersencapaciteit, waarvan sommige mensen zelfs denken dat ze die niet hoeven te gebruiken (NONO)

Wat ik bedoelde is, als je kijkt naar bijvoorbeeld de Griekse mythologie was de kijk op de wereld heel anders als de kijk die wij nu hebben. Hoop dat ik het daarmee wat duidelijker maak.

Wat betreft de kristallen vind ik het zo frappant dat ze op en om 1 continent te vinden zijn. Dat vind ik niet geheel plausibel. Los van het bestaan van die krachtplaatsen. Als, dan zijn er naar mijn idee meer dan die, ook op andere continenten dus.
De meeste genoemde plaatsen grenzen echter aan het vroegere Atlantis, of waren er deel van. Niet heel de aarde was dat ...
En volgens het artikel werd er gebruikt gemaakt van reeds bestaande 'tunnels' om de kristallen met grote spoed veilig te kunnen stellen. Dan is het toch logisch dat je ze naar veilige plekken brengt waar al een 'snelweg' naar toe bestaat.
Atlantis bevond zich ook echt in de Atlantische oceaan, en deels de continenten daar aan grenzend.
Er zijn nog wel meer krachtplaatsen elders, bijv. Ayers Rock/Uluru, maar dat is een krachtplaats uit de tijd van Lemurië, dus van voor Atlantis.
Dat geldt ook voor Mt Shasta overigens (noord California).

En in Arkansas is schijnbaar ook een enorme grote grot/hoeveelheid met enorm krachtige kristallen die heden ten dagen nog altijd niet ontdekt zijn. Dat heb ik jaren geleden eens gelezen (geen idee meer waar). Dus dat dat in dit artikel ook weer omhoog komt, vind ik dan toch wel mooi.
En ook, kristallen uit Arkansas die wél al gemijnd worden, zijn ook heel bijzonder van energie. Je hebt de "oude" lichting Arkansas kristallen, maar sinds een aantal jaren ook "nieuwe", uit nieuw ontdekte mijnen. Deze laatsten heb ik een aantal van en die zijn finaal anders dan die "oude" uit de oudere mijnen. Veel helderder, heel andere energie, hebben een Lemurische energie.
Het is echt een bijzonder plek, hoor, Arkansas.
En het is relatief ook dichtbij Mt Shasta.

Minas Gerais, mee van de beste kwaliteit kristal komt uit Minas Gerais... Als je kristallen en/of kristallen schedels hebt die daar vandaan komen, heb je echt topkwaliteit kristal. Dat zie je en dat voel je.
Hetzelfde met Madagascar overigens, dat zijn ook bijna altijd hele bijzondere kristallen. Dat wordt geloof ik niet genoemd in het artikel, wel Afrika. Maar wel weer apart, want dat is a/d oostkant van Afrika. Misschien zijn dat dan ook kristallen met meer Lemurische energie, want het Lemurische rijk grensde aan die kant.

Als je het hebt over krachtplekken van de Maya's ... die waren van ná Atlantis. Azteken, Maya's enz. waren nazaten v/d ATlantianen, evenals de indianen van Amerika.
Zover ik heb begrepen, waren er meedere rassen in Atlantis, ook blanken. Een hoop mensen zijn gevlucht richting N en Z Amerika, anderen via Engeland/SCandinavië en van daaruit Europa door, meen ook richting Egypte en zo. Die golf heeft de toenmalig bestaande oorspronkelijke bewoners van ENgeland feitelijk uitgewist. Dat stond zo althans in het boekje wat ik over Atlantis en Lemurië heb...

Ook in 1 v/d boeken van Marion ZImmer Bradley (Mist of AValon reeks) wordt gesproken over vluchtende Atlantianen die naar Engeland gaan omdat het daar veilig was. En daar gemeenschappen oprichten en o.a. ook Stonehenge hebben gemaakt.

Anyways, niet heel de wereld hoorde bij Atlantis, net zoals niet heel de wereld bij Lemurië hoorde. Beide rijken hebben ook nog een tijdje in overlap bestaan. Atlantis gecentreerd in en om de Atlantische Oceaan, Lemuria meer in de regio Indische oceaan/Australië. Dus ook dat rijk behelsde niet de hele aarde.

Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:32 am

VAN SPARKLING PURPLE

We hebben volgens het artikel het wel over 13.000 BC - 8.000 BC! Prehistorie! De tijd waarin er nog mammoeten rondliepen en wat geldt als het laatste stukje glaciale periode.

De aarde is rond die tijd gaan opwarmen. Het ijs is gaan smelten en heeft zich steeds verder terug getrokken en daarmee ook de zeespiegel verhoogd. In die zin is het niet gek dat er gebieden waar eerst gelopen kon worden verdwenen zijn onder water. Iets wat de hele wereld trof.

Door die opwarming zijn er vruchtbare gebieden ontstaan en dan ga je dus praten over "the Cradle of Civilization" (10.000-8000 BC) dat is dus in diezelfde tijd. Opkomst van landbouw en mensen die gaan settelen ipv als nomaden te leven. Jericho is daar een mooi voorbeeld van.

Goed dit dus even als aanvulling om duidelijk te maken over welke tijd we het hebben en waarom ik dus de vraag stel, als mensen iets herinneren of channelen met welke perceptie kijken ze dan?


Last edited by Kristalletje on Wed Aug 31, 2016 11:34 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:33 am

Moira wrote:
Ik kan de link niet openen op mijn toestel dus probeer t morgen nog even.
ik vind het vreemd. Ik zou vanavond niet computeren maar toch aan het doen. Ik lees het stuk van Kristalletje en moet opeens sterk denken aan mijn kristal dat ergens boven ligt. volgens mij is het een zaadkristal.. ik weet het niet zeker. En ik krijg beelden van mijn Indische gidsen Cecelia en Mutaya. Maar Mutaya zie ik bijna niet meer. Die naam hoorde ik eens een keer zo helder geen idee hoe je het schrijft. Ze zei noem me maar gewoon Mu. En nukeek ik net op Lemuria en kreeg ik het eiland Mu te zien en ik voelde een steek. Dacht opeens komt Mu daar vandaan? Begreep ik het gewoon niet?
Heel vaag. Mijn vent ligt af en toe in een stuip. Die heeft er niet veel mee. Maar ik zag van de week ook een neger.. n stuk.. die zegt dat hij Umu Kumur heet. Ik dacht hoe komt er in hemelsnaam zo een naam in mijn hoofd. Mijn vent zei je ziet hem zeker als je op de slaapkamer bent (GNF) Die Umu zal dan vast niks met Lemuria van doen hebben? Ik wil me toch eens meer verdiepen in stukken over Atlantis en Lemuria of ik daar iets van herken.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:33 am

Mu was ook een rijk, maar dat was niet Lemurië wat velen vaak zeggen, maar een rijk nog vóór Lemuria.
Kan heel goed dat je daar wat mee hebt.
En ik ben ook niet verbaasd dat mijn verhaal wat in je getriggerd heeft. Wij kennen elkaar volgens mij ook al langer dan van hier dit leven.
Die man van jou weet er ook wat van ,,, een neger op je slaapkamer, hahaha
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptyWed Aug 31, 2016 11:33 am

VAN LAILA

SparklingPurple wrote:
Heeft iemand deel 2 al gelezen? Wat denken jullie van de plaats waar de kristallen zich nu bevinden?

Nou vraag ik me af, de mensen die herinneringen aan Atlantis hebben uit vorige levens, herinneren zijn zich het met de ogen van toen? Als in, is het opgeslagen met de ontbrekende van de huidige kennis van natuurgeweld (vulkaanuitbarsting/tsunami)?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de mensen met de herinneringen aan Atlantis, zich ook details kunnen herinneren wat de wetenschap tot nu toe (nog) niet weet. Dat de huidige wetenschap dus zou kunnen zoeken naar bepaalde overblijfselen van Atantis doordat iemand met herinnering aan Atlantis het kan beschrijven.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 133
Join date : 2017-02-04
Age : 65

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptySun Feb 05, 2017 12:00 pm

Ik werd een paar weken geleden geleid naar en vond een boek het heet Nefartette priesteres in Atlantis. Omdat ik niet veel lees maar meestal alleen het boek energetisch invoel en hem dan in de kast leg hoorde ik van de gidsen dat ik hem terstond van A tot Z moest gaan lezen. Ik werd een dag later ziek en wist dat heeft met het boek te maken ik moet hem lezen. Gelijktijdig met het lezen van het boek en mijn hevige pijnen ben ik toen eraan begonnen en het was een heel proces in mij het leek alsof het over mezelf ging ik huilde veel tijdens het lezen van het boek en ging door alles heen wat zich in mij aandiende, gelijktijdig voltrokken er zich in mijn gewone leven ook bezarre dingen en het leek of die dingen ook alles te maken hadden met hetgeen ik ervaarde tijden het lezen alles kwam op dat moment bij elkaar en ik wist dat alles ermee te maken had, ik was net als de hoofdpersoon in het boek, en kwam in het dagelijks leven de mensen tegen die daar mee te maken hebben gehad het was een behoorlijke kluwen maar het ontrolde zich en ik gaf me maar over aan het verwerkings proces, na een week begon ik weer op te knappen toen ik alles had gezien en verwerkt had de pijn bleef nog een paar weken aanhouden en toen was dat ook verdwenen ik ben alleen nog heel erg moe ervan en aan het herstellen het was echt een diepe transformatie waar ik doorheen ben gegaan. Het had ook te maken met een galactische invloed en zag dat ik die stukken waarin ik zo belaagd werd en ten onder ging samen met mijn geliefde land mocht loslaten de pijn van het mislukken om het licht te behouden in Atlantis had zich diep in mijn verankerd en die pijn kwam eruit. zodat ik het kon loslaten het is geweest en niet meer van nu, toch heeft het diepe sporen in me achtergelaten en ben ik er nog niet helemaal klaar mee, maar heb wel al veel inzichten ontvangen. Als ik er nog aan terugdenk dan word ik weer verdrietig er is daar een heleboel gebeurd in die tijdlijn waar veel mensen nog steeds de gevolgen van ervaren de pijn en het trauma is nog steeds voelbaar en aanwezig vooral nu in deze tijd. Roos
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptySun Feb 05, 2017 12:22 pm

Klinkt heftig maar wel een mooi proces, Ajada!
Heb je ergens ook iets gedragen van een collectief vraag ik me af. Ofwel toen ofwel nu. Nu. Heb je tot je dat proces aanging ook een collectief stuk gedragen van wat er toen gebeurd is.
Dat voel ik ineens heel sterk.

Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 133
Join date : 2017-02-04
Age : 65

Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis EmptySun Feb 05, 2017 12:23 pm

Ja dat klopt ik werk in het collectief vaak achter de sluier en nu tijdens het leven ook merendeels collectief goed aangevoeld
Back to top Go down
Sponsored content





Stuk over Atlantis Empty
PostSubject: Re: Stuk over Atlantis   Stuk over Atlantis Empty

Back to top Go down
 
Stuk over Atlantis
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» De Ring van Atlantis
» Lemurië, Shekinah, overgang naar Atlantis
» Unicorn / Children / Atlantis / Wisdom/ Angel card - Diana Cooper

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Volkeren & Cultuur-
Jump to: