Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Mijn contact met gene zijde

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Gwynne
Trouw Lid
Trouw Lid
Gwynne


Posts : 190
Join date : 2017-01-29

Mijn contact met gene zijde Empty
PostSubject: Mijn contact met gene zijde   Mijn contact met gene zijde EmptySun Jan 29, 2017 7:28 pm

Al vroeg in mijn leven merkte ik dat ik in contact stond met gene zijde. De gave van het mediumschap loopt als een lijn door veel van mijn vorige levens heen en ik mag er ook in blijven groeien. Het voelt goed, nooit angst voor gehad. Ook terwijl ik onder het ouderlijke, christelijke dak woonde heb ik veel ervaringen mogen hebben.

Mijn eerste ervaring kwam dan ook thuis. Mijn oma die boven ons woonde was overleden en verscheen in een droom. Ik was verbaasd haar te zien en vroeg haar U bent toch dood? Waarop zij antwoordde nee hoor, ik ben niet dood! Ze begon me juist te vertellen wat ze nu was, waar ze nu was, wat ze voelde en wat ze allemaal van mij had kunnen zien. In een later stadium kon ik ook haar gestoofde peertjes ruiken op plekken waar dat niet te ruiken is. Dit was voor mij de bevestiging dat zij nog altijd bij mij was.

Later heb ik ook heel veel ervaringen mogen hebben in wakkere toestand, ook voor anderen in readings.

Zo heb ik ooit contact mogen leggen met de opa van mijn ex. Hij was eigenlijk helemaal niet iemand die geloofde in meer tussen hemel en aarde. Hij was nuchter, en meer bezig met wiskundige formules en bio informatica dan met gevoelens en een eventueel hiernamaals. Maar na herhaaldelijk positieve reacties van anderen op de readings durfde hij het toch eindelijk te vragen.

Terwijl hij sliep heb ik contact gelegd met zijn opa en een boodschap voor hem doorgekregen. Toen ik hem wakker maakte zei ik dat hij er nog was en hij alles mocht vragen. Hij heeft toen gevraagd om een teken te geven waardoor hij zeker kon weten dat het om zijn opa ging. Zijn opa liet mij toen een kaartspel met soldaatjes erop zien. Nadat ik dat doorgaf zei hij ja daar speelden wij elke keer mee als ik langskwam. Voor hem is er toen ook heel veel veranderd.

Ik ben heel blij om dat doorgeefluikje te mogen zijn voor anderen maar het contact helpt mij zelf ook heel veel met de mensen die ik zelf mis in het aardse leven.

Roos
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Mijn contact met gene zijde Empty
PostSubject: Re: Mijn contact met gene zijde   Mijn contact met gene zijde EmptySun Jan 29, 2017 9:48 pm

Werk je ook, ik bedoel geef je readings?
Back to top Go down
Gwynne
Trouw Lid
Trouw Lid
Gwynne


Posts : 190
Join date : 2017-01-29

Mijn contact met gene zijde Empty
PostSubject: Re: Mijn contact met gene zijde   Mijn contact met gene zijde EmptySun Jan 29, 2017 10:09 pm

Yarrow,

Ik geef inderdaad readings. Ik heb op dit moment geen site meer, maar die komt weer. In een reading kan ik verschillende dingen doen of aan bod laten komen. Happy
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Mijn contact met gene zijde Empty
PostSubject: Re: Mijn contact met gene zijde   Mijn contact met gene zijde EmptySun Jan 29, 2017 10:37 pm

Ook mooi om te lezen dat je al zo vroeg duidelijk hebt wat je kwaliteiten zijn op spiritueel vlak.
Ik heb best lang moeten graven voordat ik wist wat mijn kwaliteiten waren, laat staan deze optimaal te benutten. Leuk hoor!
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Mijn contact met gene zijde Empty
PostSubject: Re: Mijn contact met gene zijde   Mijn contact met gene zijde EmptyMon Jan 30, 2017 5:16 pm

Inderdaad mooi! Ik ben nog steeds zoekende, hoe ik mijn gaves kan gebruiken. Vaak komt het op als poepen, maar nog vaker kan ik het niet zelf sturen, zeg maar
Back to top Go down
Sponsored content





Mijn contact met gene zijde Empty
PostSubject: Re: Mijn contact met gene zijde   Mijn contact met gene zijde Empty

Back to top Go down
 
Mijn contact met gene zijde
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Contact maken met draken
» Hoe je Ziel contact met je maakt
» Oefening Contact Leggen met je Gids
» Maria, mijn verhaal, Nostalgie :)
» Tips gevraagd mbt mijn gaves

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Contact met Gene Zijde & Gidsen-
Jump to: