Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Betekenis van je huisnummer

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyFri Sep 23, 2016 12:19 am

Ooit eerder had ik zo'n site, die was weg, maar hier kun je het ook uitrekenen en lezen wat jouw huisnummer voor energie geeft in huis

KLIK HIER
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyFri Sep 23, 2016 9:48 am

Bij ons klopt het goed! En we willen binnenkort verhuizen, dus ik ben heel benieuwd of het dan ook weer zo past.
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyFri Sep 23, 2016 10:34 am

Goh, ik dacht altijd dat mijn huis een 6 was, maar ik heb nooit aan de toevoeging A gedacht. Ik woon dus in een 7huis en ja, dat klopt heel goed, alhoewel ik er zo langzamerhand wel eens genoeg van heb.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyFri Sep 23, 2016 10:38 am

Ja, mooi, he! Een toevoeging moet het toch anders maken, anders zou het hetzelfde zijn als het huis zonder die toevoeging.

Ik woon wel in een 6 huis, klopt ook aardig goed :)

Bedenk me ineens ... zou je straatnaam erbij ook nog iets toevoegen? Die link die ik eerst had, moest je ook je postcode invullen, niet alleen je huisnummer.
Maar de energie van je straat kan ook wat zeggen toch? Hmm... misschien als ik zin heb, dat ik eens ga kijken, tis nogal een lange naam Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Gast
Guest




Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyThu Jun 08, 2017 9:22 am

Hartjes


Last edited by fleur de juillet on Fri Jun 16, 2017 7:57 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyThu Jun 08, 2017 1:06 pm

Ooit hadden we een link naar een site die niet alleen huisnummer en evt. toevoeging deed maar ook de postcode meenam, omdat dat ook deel uitmaakt van je adres.
Die site is weg, en toen vond ik deze. Met behulp van dat plaatje op de site met het alfabet en welke nummers de getallen dan krijgen, kun je echter alsnog zélf uitrekenen met medeneming van je postcode. Gebruik daarvoor niet het automatische uitrekenveld, dat werkt nl. niet. Komt niet op met de correcte uitkomst.

Mijn huis is met alleen huisnummer een 6 huis. Als ik alles meeneem, dus de gehele postcode -ook de letters- dan heb ik een 22 huis. Ik kan me daar ook beter in vinden eerlijk gezegd.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
allanon
Aktief Lid
Aktief Lid
allanon


Posts : 23
Join date : 2016-08-31
Age : 74
Location : Emmen

Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyThu Jun 08, 2017 3:34 pm

Mijn huisnummer is 22 dat resulteert in het huisgetal is 22, meester nummer van de meester bouwer.
Back to top Go down
https://www.spiritueelforumjhk.nl/index.php
Gast
Guest




Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyFri Jun 09, 2017 7:54 am

Hartjes


Last edited by fleur de juillet on Fri Jun 16, 2017 7:57 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)
Jasophoria


Posts : 317
Join date : 2016-09-05
Age : 44
Location : Weert

Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer EmptyFri Jun 09, 2017 12:50 pm

Op alleen het huisnummer kom ik op 11.
Het complete adres op 4.
klopt allebei wel.
Back to top Go down
Sponsored content





Betekenis van je huisnummer Empty
PostSubject: Re: Betekenis van je huisnummer   Betekenis van je huisnummer Empty

Back to top Go down
 
Betekenis van je huisnummer
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Roofvogel betekenis?
» Link met Betekenis Dubbele Getallen
» Lijst van Ziektepatronen en hun mogelijke emotionele betekenis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Ontspanning :: Kaartje Trekken online-
Jump to: