Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?

Go down 
4 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyTue Sep 20, 2016 11:52 am

In dit artikel wordt met de Tweelingziel dan de andere helft van jezelf bedoeld.  
Ik heb er ooit al veel over gelezen, maar dit artikel is toch wel héél verhelderend. Door de jaren heen wordt info over dit soort dingen ook duidelijker heb ik het idee, waarschijnlijk omdat mensen steeds 'hoger' kunnen om info ook duidelijk door te krijgen.

Het is een lap, maar als het je interesseert, zeer de moeite waard. Er wordt ook een verschil genoemd met een 'karmisch huwelijk' en een Tweelingziel relatie. Ook érg verhelderend moet ik zeggen. Zou me niet verbazen als ik daar uit kom ...


Stel, je voelt een diepe liefde voor iemand.
Je hebt het gevoel dat je deze persoon al je leven lang kent.
Er is een sterke verbondenheid, je voelt wat deze persoon voelt, je denkt wat deze persoon denkt.
Een half woord is genoeg om elkaar te begrijpen.
Je hebt je nog nooit zo gevoeld bij iemand.
De beleving is zo intens, zo bijzonder.

Hoe weet je nou of deze persoon je tweelingziel is, een zielsverwante of dat er sprake is van “gewone” liefde?
De liefde tussen tweelingzielen is intens en diep maar ook de liefde tussen zielsverwanten kan heel innig zijn.
Het doel van het samenzijn is anders te omschrijven dan bij tweelingzielen.

Zielsverwanten werken samen aan hetzelfde karma.
Er is een grote mate van herkenning als ze elkaar ontmoeten.
Er doen zich veel parallellen voor in het leven waardoor ze elkaar goed kunnen
aanvoelen.
De onderlinge aantrekkingskracht is hierop gebaseerd.
Er is een bekende vertrouwdheid met elkaar, men heeft vaak dezelfde talenten.

Veel mensen die bezig zijn met het balanceren van karma en zich begeven op het spirituele pad komen in aanraking met een zielsverwante. Ze kunnen elkaar helpen.
De ene is wellicht wat verder dan de ander in zijn of haar ontwikkelingsproces en kan de ander helpen bij zijn of haar proces.
De hulp is niet altijd over en weer evenredig aanwezig.
De ervaring van een van de leden van een groep nevenzielen zal, door de wet van de gedeelde ervaring, ten goede komen aan alle leden van deze groep.
Op deze manier hoeft niet iedereen alles te ervaren maar leren ze van alles wat iedereen uit de groep meemaakt.
De leden van de groep incarneren vaak tegelijk.

Zielsverwanten kunnen vrienden, echtgenoten, ouders, kinderen en minnaars van dezelfde en tegengestelde sekse zijn.
Je beste vriend is zeer waarschijnlijk een zielsverwante.
Sommige zielsverwanten blijven heel je leven bij je, anderen zijn er slechts gedurende een bepaalde periode met een bepaald doel.

De liefde die tweelingzielen ervaren is een gevoel van volmaakte eenheid.
Ze komt niet veelvuldig voor.
De liefde is onvoorwaardelijk.
Tweelingzielen zijn voorbestemd voor elkaar.
De onderlinge binding is op zowel fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel vlak enorm groot.
Je hebt grote kans dat je elkaar ontmoet in dromen en/of uittredingen.
Omdat je op dezelfde trilling zit is het eenvoudig om elkaars gedachten en gevoelens op te vangen.
Tweelingzielen kennen en herkennen elkaar, waarbij ze elkaar liefhebben voor wat ze zijn.

Niet dat ze per definitie in perfecte harmonie leven en nooit ruzie maken.
Meestal zijn ze erg verschillend, ze zijn namelijk tegengestelde polen van één geheel.
Dit kan tot spanningen leiden.
Ook het feit dat ze elkaar een spiegel voorhouden kan erg confronterend werken.
Maar de basis, het gevoel van eenheid, van één zijn, staat daarboven.
Ze laten zich over het algemeen niet meesleuren door hartstocht.
De liefde kan zich wel lichamelijk uiten maar wordt meer beleeft op een energetisch niveau.

Soms als tweelingzielen elkaar in de ogen kijken kunnen ze de intensiteit van de diepte van het gevoel niet aan.
In een relatie van tweelingzielen groeien beiden.
Ze trekken elkaar mee in hun ontwikkeling.
De groei zal veelal plaatsvinden op verschillende gebieden.

Als tweelingzielen allebei willen werken aan een heelheid, zullen ze zich kwetsbaar en open moeten stellen naar zichzelf en naar elkaar.
Dit kan een pijnlijk spiegelend proces zijn waarbij sprake kan zijn van een haat-liefde patroon vanwege het confronterend effect.
Of dit optreedt ligt eraan of men al in harmonie is met zichzelf als men elkaar ontmoet.
Als er nog onopgeloste emotionele problemen aanwezig zijn kan dat voor conflicten zorgen.
Zijn beide partners al grotendeels in harmonie met zichzelf dan zal dat veel minder zijn.

In een korte tijd kunnen tweelingzielen een grote sprong maken op hun spirituele weg.
Veel dingen worden duidelijk, diepe inzichten komen naar boven, er treedt een grote mate van helderheid op.
Tweelingzielen zijn op zoek naar heelheid (de ziel hunkert naar voltooing), zodat ze samen een complete Alfa-Omega cirkel (man/vrouw, Tai Chi, Yin/Yang) kunnen zijn.
Ze zitten op dezelfde geestelijke trilling.

Tweelingzielen zullen elkaar tijdens een bewustwordingsproces herkennen.
Het hoeft niet bij de eerste ontmoeting reeds in het bewuste plaats te vinden.
De herkenning kan met een duizelingwekkende klap geschieden of men kan er
langzaam naar toe groeien.
Op een onbewust niveau vindt de herkenning echter wel direct plaats.
Vaak is de hereniging een indrukwekkende gebeurtenis die belemmert lijkt te worden, door de omgeving of door jezelf.
Maar meestal zorgt de magnetische aantrekkingskracht voor het overwinnen hiervan.

Veel tweelingzielen maken voor ze elkaar ontmoeten vaak een periode van eenzaamheid en bezinning door en voelen aankomen dat er iets bijzonders gaat gebeuren.

Tweelingzielen incarneren niet in één gezin.
Door de aard van de verbinding (onsterfelijke geliefden) zou dit een incestueuze relatie impliceren.
Naast het volmaken van elkaar heeft de hereniging van tweelingzielen ook een effect op hun zielsomgeving.
Een herenigd paar genereert namelijk energie die ervoor zorgt dat de andere leden van de groep zielen waar zij toe behoren dichter bij elkaar komen.
Vaak is er een belangrijk gezamenlijk doel dat de tweelingzielen in hun leven hebben te vervullen.

Toch kan ook in een “gewone” relatie de liefde groot zijn.
Een voorbeeld hiervan is het karmisch huwelijk.

Deze huwelijken zijn dikwijls moeilijk, maar wel belangrijk voor het verwerven van meesterschap op het spirituele pad.
De karmische band kan zo sterk zijn dat deze gemakkelijk met de intense gevoelens van de tweelingziel verward wordt.
De schok die je krijgt bij de ontmoeting kan overweldigend zijn.
Op onbewust niveau ben je namelijk vreselijk blij dat je deze persoon hebt gevonden.
Met hem/haar kun je een bepaalde hoeveelheid karma balanceren.

Op onbewust niveau weet je dat je, als je dat lukt, verder kunt groeien.
Door die vreugde leef je in een waas van liefde, niemand is belangrijker dan deze persoon.
Ook andere karmische relaties kunnen erg intensief zijn.
Vaak ken je de betreffende persoon al heel lang en komt deze terug in verschillende hoedanigheden: als familie, vriend of vijand.

Het is mogelijk dat er naar deze persoon iets goed te maken valt.
Of misschien moeten er zaken vergeven worden.
Als je zo iemand ontmoet is dat dus altijd een zeer belangrijke gebeurtenis die veel los kan maken.

Concluderend kunnen we stellen dat, indien je de meeste onderstaande punten herkent in jullie situatie, er sprake kan zijn van tweelingzielen liefde.
-De ontmoeting/herkenning voelt als een thuiskomst, maar tegelijkertijd als het begin van een reis.
-Je voelt je diep met elkaar verbonden, er is contact van ziel tot ziel.
-Er is sprake van onvoorwaardelijke liefde, je houdt zielsveel van de ander en ziet het goddelijke, het Licht in elkaar.

-Je hebt niet de behoefte om elkaar te veranderen.
-Je helpt elkaar bij de spirituele groei, waarbij beiden in een snel tempo een bepaalde groei doorlopen.
-Je hebt geen twijfel, je weet met een zeker innerlijk weten dat deze persoon je tweelingziel is / dat jullie een zijn.
-Je ontmoet elkaar in dromen of uittredingen.
-Je vangt elkaars gedachten en stemmingen op.
-Jullie karakters zijn complementair (twee polen van één wezen) maar je normen en waarden en levensinstelling komen overeen en misschien zijn zelfs jullie beroepen vergelijkbaar.

-Voordat je elkaar hebt ontmoet heb je beiden een periode van eenzaamheid / bezinning doorgemaakt.
-Je had een voorgevoel dat je je tweelingziel (een heel bijzondere persoon) zou ontmoeten.
-Er is geen angst om gescheiden te worden, het besef dat je bij elkaar hoort is heel groot.
-Door de eenwording neemt je individualiteit toe.
-Er komen lang verscholen emoties naar boven, die conflicten teweeg (kunnen) brengen. Hierbij kan er sprake zijn van een onderling afstoten en aantrekken. Je kunt elkaar helpen bij de verwerking hiervan. De verbinding wordt hierdoor alleen maar sterker.
-Je voelt je op spiritueel, mentaal, emotioneel en fysiek vlak met elkaar verbonden.

-Er hebben zich hindernissen voorgedaan bij de hereniging.
Belemmeringen kwamen van binnen uit (persoonlijke problemen) of van buiten
(geografische omgeving, familie, gezin…).
-Er is een fundamenteel gevoel van eenheid: eenheid van visie, eenheid van doel,
eenheid van gevoel.
-De onderlinge verschillen complementeren en verheffen elkaars waarneming.
Eén + eén is meer dan twee.
-Er is geen onderlinge competitie maar de sterke drang om elkaar te steunen.
-Je hebt hetzelfde vermogen tot liefhebben.
-Anderen worden beïnvloed door de energie die jullie samen tot stand brengen.
-Je hebt het gevoel dat jullie samen zijn gebracht voor een speciaal doel, dat jullie
samen een taak moeten uitvoeren.

Mocht het nou wel of niet je tweelingziel zijn waar je immens van houdt, doet er in
feite niet toe. We leven op aarde om te leren en te ervaren.
In iedere relatie die we hier aangaan kunnen we verder groeien en het evenwicht
vinden in onszelf.
Door een sterk contact tot stand te brengen met onze eigen ziel kan de hereniging
met onze tweelingziel plaatsvinden. Misschien gebeurt dat hier en nu, misschien later in dit leven, in een ander leven of in de sferen.

Ondertussen proberen we te groeien door met iedere relatie om te gaan als ware het onze tweelingziel.
Met respect en liefde.
Door het geven van steun bij de ontwikkeling.
Door het vrijlaten van de ander.
Door het verwerven van Meesterschap in Liefde.
Houden van is maar een aards begrip en kan mooi zijn...maar houden van met je ziel is iets wat alle regels ten boven gaat , iets wat onbeschrijfbaar is, bijna onwerkelijk en ontastbaar.


Bron: Tweelingzielen - Atom
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyTue Sep 20, 2016 1:25 pm

Mooie informatie, ik vind het ook altijd boeiend.
Maar ik lees er zoveel verschillende info over dat ik nooit goed weet hoe het zit. Ik begreep dat een tweelingziel juist wel je kind kan zijn, of iemand van hetzelfde geslacht, en ook iemand die je nu op straat zijnde als een zwerver tegen kan komen en waar je niet zozeer iets mee hebt. Er kan verschil in bewustzijn zitten, en het kon ook zijn dat de ene al sneller het hele proces afheeft van bewustwording en dan in de sferen wacht op jouw, als je elkaar uiteindelijk boven treft, ben je beiden van het andere geslacht, maar nu niet perse begreep ik altijd.

Ik vind het wel altijd boeiend maar het aparte is dat ik met het aspect tweelingziel eigenlijk nooit bezig ben, net of ik in mezelf al weet wanneer ik die persoon ga treffen. Ik weet niet wat het is, net of ik niet bij de info kan maar het me al lang bekend is en ik er dus nu ook nooit mee bezig ben.
Ik heb een aantal zielen op mijn pad, waarvan ik zeker weet dat ik er een diepe connectie mee heb, omdat ik ze herkende van tevoren, en dat zijn ook allemaal wel personen die een beetje met dezelfde lessen bezig zijn, dezelfde spirituele wegen, en een sterk gevoel van on-voorwaardelijkheid. Ik zou er niet raar van opkijken als gezegd werd het is 1 van die personen.
Mijn beste vriend bijvoorbeeld, kan ik wel plaatsen in al de punten die hierboven beschreven staan.
Maar ik heb ook wel eens beelden van een persoon die ik niet ken, en dat ik denk wie ben jij?

Ik was een heel tijdje terug op een verjaardag en daar was een knul, die zag ik voor het eerst, die was er van overtuigd dat ik zijn tweelingziel was. Ik had hem tot tranen toe beroerd, ik zei niets bijzonders. En toen had ik wel zoiets van fijn voor je, maar ik voel het niet.
En dat vind ik met dit onderwerp soms wel lastig, heel veel mensen denken hun tweelingziel gevonden te hebben, maar soms is het gebaseerd op andere dingen in gevoel.
Ik ben zelf wel een gevoelig iemand, maar ook best wel heel erg nuchter.
Als ik dan dit soort dingen lees, denk ik misschien met mijn nuchtere kijk veel en veel te groot, terwijl als ik iets beter bekijk het misschien al wel een grotere onvoorwaardelijke liefde is, die ik voel voor sommigen dan ik zelf denk.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyTue Sep 20, 2016 7:52 pm

moira wrote:
Mooie informatie, ik vind het ook altijd boeiend.
Maar ik lees er zoveel verschillende info over dat ik nooit goed weet hoe het zit. Ik begreep dat een tweelingziel juist wel je kind kan zijn, of iemand van hetzelfde geslacht, en ook iemand die je nu op straat zijnde als een zwerver tegen kan komen en waar je niet zozeer iets mee hebt. Er kan verschil in bewustzijn zitten, en het kon ook zijn dat de ene al sneller het hele proces afheeft van bewustwording en dan in de sferen wacht op jouw, als je elkaar uiteindelijk boven treft, ben je beiden van het andere geslacht, maar nu niet perse begreep ik altijd.

Ik vind het wel altijd boeiend maar het aparte is dat ik met het aspect tweelingziel eigenlijk nooit bezig ben, net of ik in mezelf al weet wanneer ik die persoon ga treffen. Ik weet niet wat het is, net of ik niet bij de info kan maar het me al lang bekend is en ik er dus nu ook nooit mee bezig ben.
Ik heb een aantal zielen op mijn pad, waarvan ik zeker weet dat ik er een diepe connectie mee heb, omdat ik ze herkende van tevoren, en dat zijn ook allemaal wel personen die een beetje met dezelfde lessen bezig zijn, dezelfde spirituele wegen, en een sterk gevoel van on-voorwaardelijkheid. Ik zou er niet raar van opkijken als gezegd werd het is 1 van die personen.
Mijn beste vriend bijvoorbeeld, kan ik wel plaatsen in al de punten die hierboven beschreven staan.
Maar ik heb ook wel eens beelden van een persoon die ik niet ken, en dat ik denk wie ben jij?

Ik was een heel tijdje terug op een verjaardag en daar was een knul, die zag ik voor het eerst, die was er van overtuigd dat ik zijn tweelingziel was. Ik had hem tot tranen toe beroerd, ik zei niets bijzonders. En toen had ik wel zoiets van fijn voor je, maar ik voel het niet.
En dat vind ik met dit onderwerp soms wel lastig, heel veel mensen denken hun tweelingziel gevonden te hebben, maar soms is het gebaseerd op andere dingen in gevoel.
Ik ben zelf wel een gevoelig iemand, maar ook best wel heel erg nuchter.
Als ik dan dit soort dingen lees, denk ik misschien met mijn nuchtere kijk veel en veel te groot, terwijl als ik iets beter bekijk het misschien al wel een grotere onvoorwaardelijke liefde is, die ik voel voor sommigen dan ik zelf denk.

Ik denk dat dat stukje verwarring er in zit omdat heel veel met "Tweelingziel" je enige unieke wederhelft bedoelen, terwijl dat het eigenlijk niet is, dat is je "Tweelingstraal". Het hoogste wat de meesten dit leven zouden kunnen halen echter -en dan moet je al héél veel opgeschoond hebben, wat de meesten ook niet hebben- zou dan weer net 1 treetje lager zijn, de "Tweelingvlam".
Je zou 144 Tweelingzielen hebben, dus dat kan ind je kind zijn, een zwerver of whatever
12 Tweelingvlammen
1 Tweelingstraal

De woorden worden helaas zo door elkaar heen gebruikt dat het verwarrend leest. Daarom schreef ik er al boven "Hier wordt met "tweelingziel" je enige unieke wederhelft bedoeld".
Soms zie je zelfs ook dat mensen met "Soul mate" die enige unieke wederhelft bedoelen, wat al helemaal niet klopt, want zielemaatjes heb je helemaal veel. Sommigen daarvan kom je slechts tegen, andere blijven een paar jaar, of een dag, anderen een heel leven.

Ik ben zelf ook al een hele tijd niet meer met het onderwerp "Tweelingstraal" bezig, maar ik was op zoek naar meer info over Zielengroepen en omdat dat in dit artikel -en het andere wat ik postte- ook genoemd werd, kwam het in Google ook omhoog.
En ik vond dit wel mooie info eigenlijk, anders dan wat ik tot noch toe heb gelezen over Tweelingzielen (als zijnde de unieke wederhelft).

Ook leuk om nog eens door te lezen, omdat ik eerst altijd dacht (lees: wilde denken) dat mijn ex mijn Tweeling was, maar als ik dit nu zo dus lees, dan zie ik héél duidelijk dat ie dat absoluut niet was. Want heel veel punten die genoemd worden had ik met hem echt helemaal niet, al wilde ik dat graag wel zo zien.
Dan zou ik nog eerder denken aan een "Karmische relatie" die ook uitgelegd wordt.

Maar ik denk ook dat de enige manier om zoiets zeker te weten is om het óf heel zuiver zelf te kunnen voelen (en dan dus niet vanuit ego en het willen) óf om het iemand te vragen die hoog genoeg kan om dat te readen.
Blijft hoe dan ook interessant :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyTue Sep 20, 2016 8:17 pm

Ja verwarrend idd, maar die tweelingstraal heb je er dus eentje van, en veel hebben het dan over de tweelingziel als enige. Maar als we het dan tweelingstraal noemen begreep ik ook dat die ene persoon, je enige wederhelft, ook iedereen kan zijn. Ook iemand van hetzelfde geslacht, alleen als je elkaar in de sferen treft ben je beiden van een ander geslacht. Ik begreep dat veel tweelingstralen elkaar niet zozeer bewust meemaken en als dat zo is, dan zit je al in een van je laatste levens.
Ik las ergens ik weet niet waar meer ,dat het goed is elk mens in liefde tegemoet te treden omdat diegene net zo goed je tweelingstraal kan zijn, en men zou niet willen dat men tegen die unieke helft niet prettig deed.

Ik vind het ook boeiend. Maar ik heb het eigenlijk nooit zo dat ik me afvraag wie zal het zijn? Of die wil ik nu ontmoeten. Ik heb eerder zo iets van hoe zal mijn Gids zijn? En dat is eigenlijk wonderlijk, want het lijkt me wel geweldig om zo verbonden met een ander te zijn. Een zogezegde tweelingstraal.
Wat zal dit dan zijn vraag ik me af?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 12:31 am

Ik heb altijd begrepen dat je Tweelingstraal altijd van het andere geslacht is, omdat je Yin en Yang bent zeg maar. Samen één geheel, maar wel anders, tegenpolen alsnog. Net als Yin en Yang.
Een splits af in mannelijk, de ander in vrouwelijk.
Inderdaad ook begrepen dat je dan wel heel ver moet zijn, wil je die ontmoeten. Tweelingvlammen hoor je dan wel weer vaker over, dat had je 10 jaar geleden ongeveer niet. Ontwikkeling van wat mensen aankunnen en/of klaar voor zijn gaat toch best hard.

Gidsen interesseren mij nooit zoveel. Ik heb wel eens zoiets van dat mijn gidsen het niet getroffen hebben met mij, omdat ik niet echt contact met ze zoek. Ik zal best dingen doorkrijgen, intuitief, geen idee. Ik heb dan toch eerder meer dat dat van mijn Hoger Zelf is eigenlijk.
Maar ik heb nooit zo de behoefte te weten wie er bij me is als gids. Tenige wat ik wel eens wil weten is of mijn vader soms bij me is. Maar da's anders, da's mijn geliefde papa :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 9:59 am

Ik heb geen idee hoe het zit Gniffel ik had begrepen dat het geslacht niet zozeer uitmaakt, alleen als je je samenvoegt in de sferen, en samen blijft, dan ben je beiden een ander geslacht.
Omdat we ook in elk leven vrij zijn om te kiezen welk geslacht we aannemen in onze leerprocessen. En dit niet zozeer vast staat begreep ik. Ik begreep dat je ook niet altijd een gelijke groei hebt met je tweelingstraal omdat er de vrije wil in het leven is, het ligt niet altijd vast wat je los van elkaar, gesplitst allemaal gaat doen.
Als je je tweelingstraal dan in je laatste leven ontmoet zul je wel beiden van een ander geslacht zijn, als je elkaar bewust ontmoet.
Maar onze tweelingstraal kan ook vele levens met ons mee lopen in het zelfde geslacht zonder dat we weten dat die persoon het is, begreep ik altijd. Er kan net een verschil in bewustzijn zitten, die er voor zorgt dat je elkaar niet herkent. Als de een er voor gekozen heeft net iets anders uit te werken, of iets te herhalen.
Als je je uiteindelijk samenvoegt tot een geheel op het eindpunt van de reis, ben je wel beiden even ver in bewustzijn begreep ik.

Zo zie je dat iedereen andere interesses heeft. Ik ben wel nieuwsgierig naar mijn Gidsen maar niet zozeer dat het een boventoon voert. Maar juist nu het me allemaal niet zozeer meer uitmaakt, lijkt het in volle gang op mijn pad te komen.
Of het dan een Gids of mijn hoger zelf, of helemaal niets is maakt me ook weinig uit.
Het zal een Gids ook weinig uitmaken of je contact zoekt of niet,als je geen contact zoekt was dat van tevoren vast al bekend.


Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 10:00 am

Kristalletje wrote:

Je zou 144 Tweelingzielen hebben, dus dat kan ind je kind zijn, een zwerver of whatever
12 Tweelingvlammen
1 Tweelingstraal

Klinkt logisch, maar waar komt het idee vandaan dat dit werkelijk zo is? En hoe ziet dat er dan uit als je hiervan een schema zou maken hoe connecties lopen? Ik weet wel een prachtig symbool om een ziel weer te geven (een cirkel met een punt erin). Waar ook al uitgebreide symbolen van zijn, denk aan the flower of life. Yin-yang idem trouwens, dat zijn ook 2 in elkaar gegroeide vormen met een punt erin. Dat is ook niet voor niks Knipoog

Wat ik me ook nog afvraag, die ene tweelingstraal en die 12 tweelingvlammen, vallen die onder de 144 zielsverwanten? Of moet je dat weer los zien?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 11:05 am

Hoe je dat uittekent in een diagram vind ik dus ook altijd een lastige. Daarom ga ik wel eens zoeken naar info over dit onderwerp, omdat mij dat ook zou helpen het beter te kunnen plaatsen, om het visueel te zien in een soortement flow chart.

De info dat het zo zit is denk ik 'gewoon' gechanneld door mensen die daarbij kunnen. Zelfde als dat ik las online dat een zielengroep zo'n 172 zielen omvat.
En op zich zijn die aantallen 12, 144 ook logisch --> dat komt weer terug op Sacred Geometrie en daaraan gerelateerde getallen.
Hoe je dan die 172 daarin plaatst??? No idea. Dat had ik tot eergisteren ook nog nooit gelezen. Ik begreep ook één van de 2 teksten die ik postte dat een zielengroep ook nog minder zielen kan bevatten. Dan kun je dus bijna zeggen dan 172 het maximum is??
Maar daar zou ik dus mijn hand niet voor in het vuur steken, haha. Nergens voor trouwens. Veel te pijnlijk! Gniffel

Zelf heb ik overigens over die 12, 144 enz. voor het eerst gehoord van Joke van Elohim Centre. Maar ook online, zowel Engels als NLs, vind je tegenwoordig diezelfde info.
Eigenlijk zou ik het boekje van Joke nog eens moeten lezen over dit onderwerp. Toen destijds kon ik dat zelf amper vatten. Was dat voor mij nog allemaal koeterwaals en hoog gegrepen. Wie weet maakt het me nu wel wat helderder.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 12:01 pm

Ja die 172 las ik ook alweer ergens... maar ja tegenwoordig kan iedereen van alles online zetten en heel hard roepen dat hij/zij dingen gechanneled heeft. Maar dat terzijde.

Misschien zit er wel verschil in grootte van zielsgroepen. Al denk ik dat je daarin dus altijd de heilige geometrie terug vindt. Bedoel 12x12=144. Van 1 naar 2 komen is ook niet zo moeilijk, maar van 2 naar 12? 2 groepjes van 6? 6 groepjes van 2? 3 groepjes van 4 of 4 groepjes van 3? Dan denk ik... mis ik iets? De 6 groepjes van 2 klinkt dan voor de hand liggend. Maar dan ben je zelf dus een van de 12. Als dat niet zo is, dan praat je over hele andere getallen en kom je niet meer op die 144. Kweenie



Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 2:31 pm

Een manier om tot 144 te komen is trouwens via de rij van Fibonacci. Die ook weer nauw verbonden is met de gulden snede en dus de heilige geometrie.

Het gaat als volgt: 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987, 1597, 2584, 4181... enzovoorts.

Zien jullie hoe het werkt? Vast wel! Zo niet: 0+1=1+1=2+1=3+2=5+3=8+5=13+8=21+13=34+21=55+34=89+55=144

Stel nou dat je dit kunt gebruiken voor zielsverwanten... waar kom je dan op uit?
Staat 0+1=1+1=2+1=3 voor je verbinding met je tweelingstraal?
Staat 3+2=5+3=8+5=13 voor de verbinding met je tweelingvlammen?
Staat 13+8=21+13=34+21=55+34=89+55=144 voor de verbinding met je zielsverwanten?
En aangezien je hier eindeloos mee door kunt gaan... ben je dan uiteindelijk met iedere ziel verbonden? Lijkt me wel!

Ik ben gewoon even aan het brainstormen hoor, let maar niet op mij  Gniffel
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 3:54 pm

Poeh, krijg al hoofdpijn als ik dat zie ...
Mijn logisch brein is onderontwikkeld als het op cijferreeksen aankomt ROFL
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 10:25 pm

Maar vraag ik me dan weer af, ze zeggen toch ook wel eens dat ze je met je zielengroep weer naar aarde sturen? Dus zal het zo zijn dat heel veel mensen die ik ken in mijn zielengroep zitten. En zitten de mensen die daar dan niet in horen, in een andere groep die ook tegelijkertijd op aarde is, zijn dit dan onbekenden, of zijn dit ook mensen die in je omgeving zijn en je kent maar die niet in je groep horen?
Zijn de mensen die ik ken als familie, vrienden, collegas, mensen hier, onder te verdelen in tweelingzielen, zielsverwanten, en van dezelfde zielengroep, of ook andere zielengroep en gewoon toevallig tegelijker tijd ook nu hier op aarde?
En is iedereen van je zielengroep buiten je tweelingstraal nu wel hier? Of kan dat ook ergens nog boven zijn? Wel als het nog geboren moet worden, maar ook als het niet in dit leven van jouwzelf terugkomt?

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyWed Sep 21, 2016 11:02 pm

Wat ik heb begrepen uit Het 10e Inzicht (dat gaat over zielengroepen) en ook uit één van die 2 artikelen die ik postte, is een zielengroep een groep zielen met eenzelfde doel.
Dat wil dan niet zeggen dat iedereen dat doel op dezelfde wijze wil bereiken, iedereen doet dat vanuit zijn eigen perspectief en met zijn eigen middelen en talenten enz.
Mensen die je om je heen hebt hoeven dus finaal niet mensen te zijn die in je zielengroep zitten. Mensen in je zielengroep kunnen zover ik weet ook bij wijze van in Brazilië en Afrika wonen.
Wat ik nog van EarthCrystal weet, is dat ook binnen een zielengroep een soortement hierarchie is. Je hebt dus ook daarbinnen 'voorlopers' en volgers en alles er tussen in.
Karen Bishop had het er ooit ook eens over (zij channelde medio 2010 de energieën naar 2012 op aan) dat je in die tijd van zielengroep kon wisselen. Omdat mensen zo ascendeerden, de een veel sneller dan de ander, en soms daardoor ook een ander soort doel kregen zeg maar, doordat ze zo omhoog shcoten. Dan zou je toenmalige zielengroep je niet meer gevoed hebben.
Dat was een keuze die je kon maken. Dat dan als ik me goed herinner. Ik heb toen ook heel bewust gekozen om te wisselen. Had heel sterk het gevoel dat ik dat ook nodig had.
Ik ben zelf medio 2008 ook heel erg gaan groeien, een heel andere, bredere richting op. Dus op zich niet gek dat een oude zielengroep niet meer voedend is dan.
Misschien ben ik nu ook wel een volger, hihi. Al denk ik het niet want EC zei mij ook nog 1-2 jr terug dat ik ook vrij hoog in mijn zielengroep zit.
Of je daar blij mee moet zijn weet ik niet, want dan moet je geloof ik ook weer veel 'omzetten' voor de groep en paden vereffenen.

Maar omdat ik daar verder ook niet veel vanaf weet, was ik dus eigenlijk weer eens op zoek gegaan naar info er over. Dat soort info vind ik zelf altijd lastig te vinden eigenlijk. Vooral ook omdat ik niet graag dingen van één bron aanneem, tenzij ik voel en weet dat die bron echt weet waar hij/zij het over heeft. M.a.w. als dat echt resoneert met mijn innerlijk weten. Maar liever heb ik meerdere bronnen van info.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 12:21 am

Oke, interessant is het wel. Maar wanneer zie je die mensen dan weer, na je dood?
Komt dan de groep weer samen?
En wie zijn je ouders dan bijvoorbeeld? Staan zielen met wie je wat uit te werken hebt, dan dus weer buiten je groep? Ze zeggen toch wel eens dat bepaalde rollen elke keer wisselen in verschillende incarnaties? Dat heeft dan dus niets met een groep van doen begrijp ik?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 10:37 am

Tja ... ik weet het ook niet helemaal, hoor.
Maar dat je de groep na je overgaan ziet, op zich niet per se denk ik, want volgens mij is ook niet de gehele groep per se tegelijk geïncarneerd.
Bij leven denk ik dat je wel samenkomt met mensen van je groep die je kunnen helpen bij het gezamelijke doel? Dat was althans dan in Het 10e Inzicht zo. Kan natuurlijk zijn dat ze dat gedaan hebben voor het lopen van het verhaal ...

Mensen met wie je iets uit te werken hebt hoeven volgens mij helemaal niet per se in je groep te zitten, maar ik denk dat het wel kan? Je hebt toch ook zielemaatje of gewoon karmische relaties met mensen waarmee je iets uit te werken hebt. Denk niet dat die mensen in je zielengroep zitten, niet per se dan toch.
Je ouders ook niet volgens mij. Die hebben meestal toch een ander doel in hun leven. Die kies je wel omdat zij jou kunnen helpen bij lessen die je wilt leren dit leven.
En ergens zegt iets mij dat je soms ook met mensen uit andere zielengroepen samenwerkt. Uiteindelijk is alles en iedereen toch verbonden tenslotte, net zoals je in een bedrijf meerdere afdelingen hebt (zielengroepen dan even, hihi), maar uiteindelijk hebben al die afdelingen een gezamelijk doel: het bedrijf draaiende en florerend houden, het doel van het bedrijf bereiken.

Het zou eigenlijk gewoon heel fijn zijn als het inderdaad eens in een diagram zou worden weergegeven hoe het nou allemaal in elkaar zit.
In één van die artikelen stond geloof ik dat je Tweelingzielen en Vlammen in je zielengroep zitten? Ik geloof dat niet. Innerlijk in mij zegt iets dat dat niet klopt. Juist als je van hetzelfde vonkje af komt, wil je juist zoveel mogelijk verschillende dingen leren lijkt me, omdat dat zoveel mogelijk groei geeft. Dan lijkt het me logischer dat juist alle afsplitsingen iets finaal anders gaan doen?

Lees anders het 10 Inzicht eens. De 2e dus van de reeks van de Celestijnse Belofte. Dat geeft best wat helderheid op zielengroepen. Misschien lees ik hem zelf ook nog wel weer een keer, heb hem in de kast staan :p

Misschien straks nog eens zoeken of ik er iets goeds over kan vinden. Het jammere is dat degenen die hier wél duidelijker info over kunnen geven het niet doen. Alleen als je betaalde workshops doet.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 10:49 am

hihi Ik breek er mijn hoofd over Gniffel Maar ik besef me dat ik ook gewoon af en toe een dommerd ben, misschien als ik het zelf vraag, dat er ook helderheid over gegeven wordt. Is toch weer leuk oefenmateriaal.

Wat voor heldere vragen zou ik dan kunnen stellen?
Zit je tweelingziel in je zielengroep?
Zit je familie in je zielengroep?

Weten jullie nog een specifieke vraag die ik kan stellen.
Niet dat we dan van die info uit moeten gaan, maar het is leuk om mee te oefenen. Of er iets komt op hetgeen ik zelf geen antwoord weet.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 11:29 am

Met familie zou ik specifieker zijn. Je familie kan nogal groot zijn ... Als een zielengroep ind 172 zielen is max, bij velen is de familie al eens zo groot als je iedereen meerekent.
Misschien eerder vragen over je ouders en je kinderen.
En je tweelingziel, bedoel je daarmee je unieke wederhelft of 1 van de totaal 144 tweelingzielen? Duidelijker formuleren denk ik.

Of je kunt gewoon open vragen stellen, misschien een paar gerichte vragen om af te stemmen maar dan gewoon info vragen over zielengroepen, hoe ze in elkaar zitten en zo. Wie weet wat je doorkrijgt als je in de flow zit!
Jij zit goed op afstemming, dus zou best eens heel mooi kunnen zijn :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 11:48 am

Ik had dan net een stukje geschreven, gewoon voor de fun ook hoor, ik ga er niet vanuit dat het klopt. Dat schreven ze ook dat er veel info over is, maar dat dat ook komt omdat degene die het ontvangen ook allemaal anders zijn, en iedereen het ook vertaald op zijn eigen manier.

Ik kreeg dan geschreven dat ik groepen ook anders kan zien, want ik had met een groep gevoelsmatig dat daar dan ook de zielen inzitten die je heel erg dierbaar zijn. Maar dat is meer mijn eigen gevoel werd er geschreven, ik kreeg dat je tweeling straal vaak in een andere groep zit omdat je geen twee directeuren op 1 schip hebt als het ware. Maar dat ik dus een groep niet moet zien als geliefde zielen bij elkaar, kan wel, maar meer kan ik het bekijken als bijvoorbeeld je werkteam op het werk, daar kan een ziel inzitten waar je stapelgek op bent, en enorm van houdt, maar merendeel zitten die juist niet in zo een groep. Zo een groep zal ook verdeeld zijn in verschillende types, om iets te bereiken, teveel van hetzelfde is dan niet handig. Je hebt wel een gezamenlijk doel, iets wat je wilt bereiken, maar buiten dat doel om kunnen de zielen waar je grote connectie mee voelt ook in een andere groep zitten. Wat ook weer maakt dat er meer doorstroming kan zijn, en minder onderverdeling. Een groep klinkt voor mij zelf dan als dit is de groep en de rest is ver weg, maar zo moest ik het ook niet zien, soms is er meer contact met iemand buiten je groep, of meer verbinding.
Ik kreeg dan dat een groep ook niet altijd zozeer vaststaand is, en dat je zelf als je in een groep zit, ook heel even deel kunt uitmaken van een andere groep. Of wisselt. Als dingen die steeds overvloeien. Maar dat heeft ook met bewustzijn te maken begreep ik, niet bij iedereen is dat zo. Ik kreeg ook nog een stuk over dat getallen vaak wel terug te brengen zijn, maar dat er ook splitsingen in onszelf zijn, dat ogenschijnlijk getallen soms niet lijken te kloppen, maar dat het vaak nog wel weer terug te brengen is, maar dat was te ingewikkeld voor me. De geometrie zit in veel dingen, ook als we het niet altijd direct kunnen terugbrengen tot datgene wat er volgens ons dan uit zou komen.

Ik begreep dus voor mezelf dat ik het aspect groep anders moet voelen. Ik heb de laatste jaren vervelende ervaringen gehad met groepjes die bij elkaar wilde horen, en je dan vasthouden als zijnde je bent een van ons, dus ik begrijp nu dat daar mijn beeld een beetje vandaan kwam, of het gevoel over groep. Maar nu kreeg ik dus dat ik het heel anders moet zien.

Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 12:17 pm

Misschien geven degene die hier info over kunnen geven deze info niet voor niks zomaar.

Zoals ik er naar kijk, als alles in de natuur logisch in elkaar steekt, moet dat voor zielen en zielsverbanden ook zo zijn.

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met het gevoel dat er iets niet klopt aan de info dat tweelingzielen en twinflames in dezelfde groep zitten. Maar hoe het dan wel zit? Ik heb het ook nog niet (uit)gevonden.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 12:34 pm

@ Moira, ja, dat is eigenlijk hetzelfde wat ik al zei. Het klinkt alsof je beeld van een groep inderdaad belemmerend voor je was/is.

@ Sparkling, daar dacht ik ook aan, misschien een reden voor. Maar eerlijk gezegd zijn er veel mensen gewoon klaar om dit soort info te kunnen bevatten en opnemen. En het werkt doorgaans ook zo dat als je er niet klaar voor bent, je het ook niet aantrekt.

Wat me nu te binnen schiet is dat de meeste mensen die ik ken die wél hoog genoeg kunnen om dit soort info door te kunnen geven allemaal in het geld stuk vast zitten. Angst op gebrek of geld en dus heel commercieel zijn, op geld gericht. Ergens logisch als je zoveel kunt aanreiken dat je je boterham er mee wilt verdienen dat dat stuk dan weer opkomt. Dan komt er tenslotte ineens ook wel druk op te staan dat het genoeg oplevert om je rekeningen mee te betalen.
Anderzijds geeft dat toch ook weer een stuk niet-vertrouwen aan dat als het inderdaad zo bedoeld is dat je je brood ermee verdient, dit ook gewoon komt.
De enige die ik ken die niet zo geldbelust is in die zin en gewoon heel veel openlijk deelt, is Tineke van Center of the Soul. Misschien kan zij dat dan weer omdat ze een partner heeft en niet finaal afhankelijk is van Center of the Soul voor inkomsten, maar dat weet ik niet.
Ik vind het in ieder geval wel opvallend dat bijna iedereen die zo 'hoog' kan zo op geld zit te azen. En op zich is daar nog niets mis mee, maar ze doen het allemaal op een heel onprettige manier die je overal doorheen voelt.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 2:09 pm

Interessante nadenkers weer. Ik weet net of het altijd zozeer met hoog te maken heeft, maar ook met wat je interesseert en wat jouw stukje is.
Ik kan me aan de ene kant voorstellen dat het niet zomaar vrijgegeven wordt, als ik nu al kijk hoe sommige mensen met het titeltje spiritueel aan de haal gaan met bepaalde dingen. Als er aantallen en dergelijke bekend zijn over zielen groepen schieten sommigen meteen weer in het ego, gaan zich bepaalde groepen aanmeten, en partijen maken, indelen in belangrijkheid, en toe-eigenen.
Ik denk niet dat er hier iemand is die zo zou denken of doen, maar ik zie het nu al gebeuren bij sommigen met kleinere zaken, in mijn omgeving.

Dat geldbeluste waar jij over schrijft zet me ook aan het denken. het hele stukje geld vragen roept vaak discussie op. Als het je baan is begrijp ik het, en vergoedingen voor iets begrijp ik ook, maar daarnaast vind ik het soms een twijfelachtig geval.
Ik heb ook altijd moeite met het stukje zelfvertrouwen en hoog zitten. De meeste mensen die tegen mij zeggen dat ze hoog zitten, hebben rare houdingen, en krijg ik bedenkingen bij of ze hoog zitten. Net als die mensen die altijd zeggen dat ze zo puur zijn. Maar de mensen die hoog zitten zijn naar mijn gevoel ook weer niet twijfelachtig, en kunnen wel zelfvertrouwen hebben, ze drukken zich alleen anders uit heb ik het idee. Veel geld vragen voor zaken voelt voor mij niet prettig aan. En alles openlijk delen ook weer niet perse.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 3:28 pm

Geld vragen op zich vind ik helemaal geen punt. Vind ik een vrij normale zaak, we hebben allemaal rekeningen te betalen, plus het kost je zelf ook tijd en energie om iets te doen. Daar mag best iets tegenover staan. Leren anderen ook weer het meer te respecteren, wat je vaak totaal niet hebt als je dingen gratis en voor niets doet.
Dan krijg je alleen de hebberds. Heb ook vaker meegemaakt dat mensen dan mijn readingen of coaching zo goed vinden, als je dan geld ervoor vraagt, hoeft het ineens niet meer.
Ervoor betalen is ook een stukje respect en waardering.

Punt is dat die mensen waar ik op doelde het vanuit een andere vibe doen. En dat voel je er doorheen en dat voelt niet fijn. Je voelt dan al bijna dat het meer om het geld draait dan om vanuit het Hart iets door willen geven.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptyThu Sep 22, 2016 3:33 pm

Geld vragen vind ik ook heel logisch maar je hebt geld en geld. En vibe en vibe.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptySat Sep 24, 2016 10:38 am

Ja, en het feit dat mij dat zo irriteren kan, zegt ook weer wat over mij.
Maar ik vind het zelf zo jammer dat mensen die toevallig geen of heel weinig geld hebben door zo'n houding buitengesloten worden van informatie en dingen die hen kunnen helpen bij groei.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? EmptySat Sep 24, 2016 12:02 pm

In principe is die informatie voor iedereen toegankelijk (op den duur). Je kunt de kennis kopen zodat je zelf minder/niks hoeft te doen. Heel eerlijk denk ik dat als je het zelf doet het beter in je systeem opgeslagen wordt. Dat als je het koopt je toch een beetje aan het steggelen bent Gniffel Het verkopen van dit soort info... ik weet het niet. Dat vind ik alleen maar logisch als je ook echt een dienst verleent, mensen dus ondersteunt en niet alleen maar wat info in het rond strooit. Je moet ook maar de gave bezitten om mensen alles zo uit te leggen zodat ze het kunnen begrijpen. Dat zal ook niet altijd zo wezen.
Back to top Go down
Sponsored content





Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty
PostSubject: Re: Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?   Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar? Empty

Back to top Go down
 
Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Sterrenbeelden Herkennen bij Mensen of niet?
» Tweelingziel herkennen en korte uitleg Zielengroep
» Koorden en afstemming op elkaar

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Zielen, Zielengroepen, Incarnatie, Tweelingzielen-
Jump to: