Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Kletsen

Go down 
+10
Kristalletje
Spiri77
Helder
Yarrow
Wolf Robe
Vlinder3
Anna Oyca
Cherryblossem
SparklingPurple
Laila
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuthorMessage
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Kletsen - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 9 EmptyMon Jan 29, 2018 6:12 am

Yarrow, exact dat is inderdaad ook in mij opgekomen. Dat was een stukje wat mijn ego niet wilde inzien, maar wel geheel klopt. Dankjewel voor het benoemen. Hartjes
Ik ga in ieder geval weer lekker door met mijn leven. Wat zij doet is aan haar. De afgelopen weken spookte er steeds een stukje tekst uit Kensington - Sorry in mijn hoofd:
you will forget, I won’t remember it. Cause all I ever did was rage in circles ik vroeg me af en toe af voor wie dat was bedoeld, maar dit geldt voor zowel mijzelf als voor M. Het is goed zo.

Ik vraag me eigenlijk af: houdt de Kosmos eigenlijk rekening met “oppervlakkige” wensen mbt het uiterlijk enzo van een partner? Want wat dat betreft was ze wel een perfecte match voor mij.
Back to top Go down
Guest
Guest




Kletsen - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 9 EmptyTue Jan 30, 2018 11:09 pm

Wolf Robe wrote:

Ik vraag me eigenlijk af: houdt de Kosmos eigenlijk rekening met “oppervlakkige” wensen mbt het uiterlijk enzo van een partner? Want wat dat betreft was ze wel een perfecte match voor mij.

Het Universum is overvloedig, wij spreken zelf van oppervlakkigheid.
Ik vind het ergens ook vaak onzin om bijvoorbeeld een wens het Universum in te sturen om spullen of geld, dan denk ik vaak ook jeetje doe niet zo oppervlakkig, het gaat in het leven niet om spullen en geld.
Maar toch is het me al een aantal malen gelukt gewoon de spullen en het geld op mijn pad te krijgen wat ik het Universum in gestuurd heb, en heb ik op het moment dat ik het vroeg niet gedacht wat oppervlakkig. Maar gewoon.. Er is overvloed en waarom zou ik mezelf dat niet gunnen? Alles is er. Het Universum is neutraal en hecht geen waarde aan invullingen als oppervlakkig of niet. Het doet gewoon compleet wat wij vragen. Het enige wat wij hoeven te doen is, de vraag goed stellen zodat we goed krijgen wat we willen. Als jij een uiterlijk van een partner het Universum instuurt dan krijg je het, mts je het doet op de bestelling geslaagd manier, andere opties uitsluitend.
Dus helemaal met gedachten en gevoel op de manier die het Universum de juiste order geeft.

Back to top Go down
 
Kletsen
Back to top 
Page 9 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: