Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Kletsen

Go down 
+10
Kristalletje
Spiri77
Helder
Yarrow
Wolf Robe
Vlinder3
Anna Oyca
Cherryblossem
SparklingPurple
Laila
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyThu Sep 22, 2016 7:59 am

Kristalletje wrote:
@ Vlinder, heb je nog die kaartjes weten te bemachtigen?


Nee ben nog niet wezen kijken ervoor, ik ben wat oververmoeid omdat ik zo slecht slaap de laatste tijd en heb er keelpijn erbij gekregen dus even alles in de wacht.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyThu Sep 22, 2016 10:24 am

He get, dat is minder. Hoop dat je snel weer lekker slapen kunt!
Bij mij gaat het sinds een dag of 4-5 weer beter geloof ik met slapen. Je bent op een gegeven moment inderdaad gewoon half stuk.
Veel echinacae pakken, hihi. Vind ik altijd veel helpen voor je weerstand.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyThu Sep 22, 2016 1:40 pm

Ik hoop echt dat ik vannacht goed slaap want morgen ochtend moet ik maar de homeopaat en dat is toch anderhalf uur rijden en zoals ik me nu vandaag voel trek ik dat niet....balen....want hij is er maar 1 x in de 3 of 4 maanden.
Back to top Go down
Guest
Guest




Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyThu Sep 22, 2016 2:00 pm

Sterkte Vlinder Knuffie
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyThu Sep 22, 2016 2:43 pm



Dankje Hug
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyMon Sep 26, 2016 11:29 am

Eerste kop koffie met melk vandaag, jammie!! Hopelijk wordt ik nu ook wakker, amper koffie op, had geen melk meer, de melk in de supermarkt was uitverkocht gisteren...

Auto naar de garage voor APK. Maar zit half te slapen ... koffieeee!!!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyMon Sep 26, 2016 2:35 pm



Zo ik voel me vandaag alweer een stuk beter...alleen de kriebel hoest nog zoveel mogelijk tegenhouden.

bloempjes
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyMon Sep 26, 2016 4:04 pm

Fijn, Vlinder!!

Hier vanmiddag weer zo ingekakt, maar toch nog geschilderd. Was daarna wel weer stuk. Even wat gegeten. Stom gedoe. Mijn vriendin en moeder hebben dat ook iedere keer, honger en moe en inkakken.
Oh wel...
Mijn autootje is door de keuring!!! Alleen ruitenwissers, yeehaa!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyMon Sep 26, 2016 5:41 pm

Hé wat fijn dat je auto weer door is Kristalletje bloempjes

nu net mijn eerste artikel geschreven voor een blog in het Spaans...gelukkig heb ik iemand die het nakijkt voor me voordat het op internet komt te staan. Het is voor de Spaanse website die ik ga onderhouden dus het word tijd dat mijn Spaans opgekrikt word.

Back to top Go down
Guest
Guest




Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyMon Sep 26, 2016 9:51 pm

Fijn dat je je beter voelt Vlinder!
Gaaf  dat je auto door de keuring is Kristalletje!

Wij gaan lekker met schilderen en behangen. De grootste slaapkamer is klaar op de vloer na. Al heel wat kozijnen geschilderd. Ik wil mezelf een schouderklop geven. In plaats van de 16 uur die op mijn contract staan werk ik er 32 per week ivm ziekte, daarnaast ben ik druk aan het schilderen en behangen, dan doe ik ook nog huiswerk voor mijn opleiding, en nog de nodige huishoudelijke zaken.... Go Moonshine! Je doet het geweldig!!!!!!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyMon Sep 26, 2016 10:07 pm

You go, girl!! Klinkt lekker allemaal :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyTue Oct 11, 2016 11:41 pm

Me goes to sleep Gaap

Mijn ruggetje zal er dankbaar om zijn. Lekker warm onder mijn dikke dekbed. Heb er van de week het winterdeel bij gegooid, ik vond het wat frisjes worden onder het zomerdeel.

Trusten

Vlinder
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyFri Oct 28, 2016 6:55 pm

Zo, fijn mijn haartjes geverfd net :) Helemaal blij mee, moest nodig, dus lekker weer een kleurtje er in, glanst het ook weer lekker
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyFri Oct 28, 2016 8:12 pm

Ik zit net te denken wat voor kleur ik eens in mijn haar zal gooien..... De coupe soleil is bijna uitgegroeid en de coupe grijs komt weer door. Leuk winter kleurtje, maar wat weet ik dus nog niet....

Voelt altijd wel heerlijk als je weer lekker in de kleur zit. Jij doet het ook zelf? Welke kleur?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptyFri Oct 28, 2016 8:17 pm

Ja, altijd zelf. Bij de kapper is te duur en het is een fluitje van een cent. Ik koop altijd die verf zonder ammoniak, die deel ik in 2, omdat ik met 1 verpakking echt ruim 2x kan doen.

Ik heb weer Chocolate er in gedaan, heb ik al een tijdje. Ik wil eigenlijk liever net iets donkerder, maar omdat het zo dun is, zie je dat ook beter met een hele donkere kleur. Dus dan ietsie lichter, en Chocolate is ook warm, klein tikje rode gloed. Dus voor de winter wel fijn kleurtje.
Ze waren nu 1 kopen en 1 gratis bij Kruidvat (wist ik niet, leuke meevaller :) ) dus kan voorlopig nog 3x vooruit. De andere die ik meegenomen heb, is Iced Chestnut. Maar voor nu toch weer voor Chocolate gegaan.
Dat is dus van L'Oréal.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySat Nov 12, 2016 12:41 pm



Ik weet niet of het door de maan komt die bezig is of wat anders maar ik heb al 3 nachten achter elkaar dat ik telkens een paar maal per nacht huilend wakker word....word wel lekker opgeruimd binnen in zo.
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySat Nov 12, 2016 4:37 pm

Ik ben ook al zo emotioneel de laatste paar dagen!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySat Nov 12, 2016 5:07 pm

Ja, het is best heftig, he.
Volgens mij is het én de maan én die portal. Ze werken toch allebei een beetje op hetzelfde meen ik?
Oude dingen loslaten en zo. Alles lijkt daar elke keer trouwens op in te werken de laatste tijd. Zowat elke volle maan en elke portal.

Ik merk wel dat het enorm scheelt als je gewoon weigert het negatieve, onzekere, angstige in te gaan, als dat al op zou komen. Te weten dat dat komt door energieën, dat er feitelijk niets aan de hand is, en je dan te richten op iets wat wel fijn voelt of gaat.
Voorkomen is dan beter dan blussen, want als het zware, negatieve al volop draait, is het lastiger het te stoppen en de andere kant op te gaan.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySat Nov 12, 2016 11:00 pm

Kristalletje wrote:


Ik merk wel dat het enorm scheelt als je gewoon weigert het negatieve, onzekere, angstige in te gaan, als dat al op zou komen. Te weten dat dat komt door energieën, dat er feitelijk niets aan de hand is, en je dan te richten op iets wat wel fijn voelt of gaat.
Voorkomen is dan beter dan blussen, want als het zware, negatieve al volop draait, is het lastiger het te stoppen en de andere kant op te gaan.
Goh Kristalletje, ik dacht juist dat ik al het goede in dat negatieve moest brengen.
Niks stoppen, maar alles aanvaarden en waarderen en dankbaar zijn dat het opgeruimd kan worden door deze energieën.
Zoiets. Klinkt dat gek?
Back to top Go down
Guest
Guest




Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySun Nov 13, 2016 12:42 am

Yarrow je zet me aan het denken..Ik geloof daar wel in , we zijn authentieke mensen, en mensen zijn wel eens negatief, angstig, zwaar, als we dat van ons zelf negatief vinden, onderstrepen we als het ware dat er iets niet oke is, en geeft het een faal gevoel.. en als je gewoon zegt, het is niet negatief om eens angstig te zijn, eens flink alles eruit te gooien, eens goed onzeker te zijn. Dat is gewoon hartstikke normaal, dan scheelt dat denk ik. Wij mensen hebben er een handje van, en vooral als we dan ook spiritueel zijn om bij bepaald soort gevoelens te denken dat we gelijk niet in flow zitten, of richting het positieve moeten, maar het is juist positief als je ook het negatieve gewoon in je op kunt nemen. Alle gevoelens mogen er zijn, wij zijn het zelf die etiketten plakken alsof het stickers zijn met dit is positief en dat is negatief.
Maar het kan juist wel eens andersom zijn met betrekking tot een bepaald proces.
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySun Nov 13, 2016 7:53 am


Het is best wel eens moeilijk te weten wanneer je ergens in moet duiken om iets uit te werken of dat je je op iets positiefs moet gaan richten...ik denk toch dat per geval en omstandigheden verschillend is.

Nu ik die nachten zoveel huilend wakker werd was het toch iets in mij wat dat verdriet eruit wil hebben en zodra dat eruit is ben ik helemaal weer positief en vrolijk .....maar nu deze nacht kwam het niet meer ophoog dat verdriet dus dat is goed....wat er nu omhoog kwam was angst en daarbij merk ik dat het beter is om er niet in te duiken en dan positieve dingen gaat inademen en dankbaarheid uitademen dan is die angst heel snel weg....heftig maantje hoor.

03
Back to top Go down
Helder
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 118
Join date : 2016-08-29

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySun Nov 13, 2016 10:57 am

Niet erin duiken maar ook niet wegduwen, dat is volgens mij het beste; het gevoel is er, laat het er ook zijn. Wees je ervan bewust dat het ook weer overgaat.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySun Nov 13, 2016 10:59 am

@ Yarrow, precies wat Vlinder hierboven zegt. Althans, zo zie ik het ook. Als iets er uit moet, verwerkt moet worden, dan moet je het niet onderdrukken natuurlijk.
Maar ik doelde meer op min of meer irrationele angsten of onzekerheden die je eigenlijk zelf dus in je hoofd haalt en niet ergens op gestoeld zijn.
Dan ga je jezelf daarmee zitten kwellen en wordt die angst alleen maar groter, terwijl het nergens over gaat.
Als je dan op positieve dingen gaat richten, ben je het verrassend snel kwijt.
Het is inderdaad een heftige maan. Maar ik denk toch dat het ook nog de combi is van met die poort, omdat beide nagenoeg hetzelfde inwerken.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySun Nov 13, 2016 1:07 pm

Ja, Kristalletje, ik ben het ook met Vlinder eens.
Overigens geeft deze maan niet alleen oude dingen die eruit moeten of willen, maar ik had deze ochtend een mooie integratie. Dat hoort er dan toch ook bij.
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 EmptySun Nov 13, 2016 1:25 pm

Ik word de laatste dagen juist heel emotioneel van dingen die helemaal niet van mij zijn. Vrijdagmiddag in de bus hoorde ik een stukje van 12 jaar hoogtepunten van Paul Rabbering bij 3fm, en daarin zat een stukje van het Glazen Huis waar hij ingezeten heeft. Hij werd daar heel emotioneel vanwege het verhaal die bij een (grote) donatie hoorde, en ik zat gewoon te peeuwen in de bus. Of van een (slecht) geacteerd stukje in CSI op tv..... Dat soort dingen word ik momenteel heel geëmotioneerd van.
Gistermiddag overigens een gesprekje gehad met de ex-vrouw van de vriend van mijn ex-vrouw (volgen jullie het nog? Gniffel ) over bepaalde aspecten van mijn leven van de afgelopen 3-4 jaar. En ja, dat hoorde inderdaad bij het stukje "verleden opruimen"
Back to top Go down
Sponsored content





Kletsen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Kletsen
Back to top 
Page 3 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: