Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Kletsen

Go down 
+10
Kristalletje
Spiri77
Helder
Yarrow
Wolf Robe
Vlinder3
Anna Oyca
Cherryblossem
SparklingPurple
Laila
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyTue Nov 15, 2016 1:24 pm

@ Wolf Robe is dat nu over nu de volle maan voorbij is?

Ik heb me giga verslapen vandaag. Dwars door DRIE alarmen heen geslapen, ik werd pas om half 1 wakker!
Goed nieuws wel, werd gebeld, ze komen morgen mijn nieuwe CV ketel hangen!! Joepie!!
Ik had iedere keer sores met dat ding, dat ie uitging. Vrijdagavond voor de zoveelste keer een monteur moeten bellen. Die heeft nu geregeld dat er een nieuwe mag komen, omdat die oude echt gewoon finaal op is.
Dan krijg ik een HR ketel, geen waakvlam meer. Zou me ook schelen op de gasrekening. Gaat wel de huur iets omhoog geloof ik. Want dan heb je meer comfort, mag je ook meer betalen.
Maar verzekerd van warmte de winter in is toch wel ernstig fijn!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyTue Nov 15, 2016 3:20 pm

Ik voel me inderdaad alweer een stuk beter! Morgen weer lekker aan het werk.
Back to top Go down
Spiri77
Aktief Lid
Aktief Lid
Spiri77


Posts : 20
Join date : 2016-11-13

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyTue Nov 15, 2016 8:20 pm

Kristalletje wrote:
@ Wolf Robe is dat nu over nu de volle maan voorbij is?

Ik heb me giga verslapen vandaag. Dwars door DRIE alarmen heen geslapen, ik werd pas om half 1 wakker!
Goed nieuws wel, werd gebeld, ze komen morgen mijn nieuwe CV ketel hangen!! Joepie!!
Ik had iedere keer sores met dat ding, dat ie uitging. Vrijdagavond voor de zoveelste keer een monteur moeten bellen. Die heeft nu geregeld dat er een nieuwe mag komen, omdat die oude echt gewoon finaal op is.
Dan krijg ik een HR ketel, geen waakvlam meer. Zou me ook schelen op de gasrekening. Gaat wel de huur iets omhoog geloof ik. Want dan heb je meer comfort, mag je ook meer betalen.
Maar verzekerd van warmte de winter in is toch wel ernstig fijn!
Wel fijn dat je deze winter van warmte bent voorzien. Uitgaan op vrijdagavond is niets voor cv ketels, alleen voor mensen die op stap gaan Gniffel
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyTue Nov 15, 2016 10:48 pm

Ja, hihi, maar dan wil ik ook toch als ik thuis kom nog ff de verwarming op kunnen draaien!
Ik ben wel benieuwd morgen. Er moet een afvoer bijkomen en ik weet niet hoe ze dat zullen gaan doen. Naar de douche? Nou ja, morgen zullen we het zien. Vanavond proberen op tijd op bed te komen als ik er zo vroeg uit moet. Dat zal niet meevallen omdat ik pas laat wakker was vandaag. Maar als ik me morgen een beetje mens wil voelen, zal het wel moeten. En voor ze beginnen wil ik wel de kans om ff beneden de boel warm te kunnen stoken ook, anders zit ik tot in de middag hier te bibberen tot ze klaar zijn. Dan heb ik in ieder geval eventjes nog wat warmte van de ochtend.

Ik ben wel benieuwd! Ze komen met z'n tweeën, dus misschien zijn ze toch wel vroeg klaar.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyTue Nov 15, 2016 11:07 pm

Lekker hoor dat je er morgen warmpjes bij zit Kristalletje!
Wij hebben ook wat 'probleempjes' met de verwarming in het nieuwe huis. De badkamer beneden zou 22 graden moeten worden, maar haalt net de 19. We hebben vloerverwarming en moet op de een of andere manier bijgesteld moeten worden. Dat gaat mijn pet te boven, dus daar moet even voor gebeld worden.... Ik wil toch wel lekker warm kunnen douchen.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyWed Nov 16, 2016 7:58 am

Nog geeneens 8 uur en ik ben al op, poeh, dat valt even tegen!
Amper 6 uurtjes slaap gehad, dangit. Ik had op tijd er in gewild, maar ik was gister laat op, dat lukt dan dus niet. Uiteindelijk was ik aan het lezen voor ik naar boven ging, een nieuw boek van Cherise Sinclaire uit haar "Shadowlands" series. Tja... geen slimme zet! Dan blijf je lezen.

ALs die CV monteurs nou pas om 9 uur komen ben ik niet blij. Had ik nl. nog een uur kunnen pitten, haha.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyWed Nov 30, 2016 3:45 pm

Eigenlijk wel maf hoe snel een dag om is?
Ik was toch vandaag redelijk vroeg op, best wel tijd kwijt met schrijven. Daarna even afwas gedaan, gasfornuis meteen schoongemaakt en een stukje gewandeld. Nu moet ik naar de supermarkt voor het te donker wordt (het achterlicht van mijn fiets doet het niet), en dan is het onderhand alweer tijd om te gaan koken? What happened? Waar is de dag gebleven?
Ik had willen schilderen eigenlijk, maar dan moet ik vroeg er bij zijn in de middag, anders heb ik geen goed licht meer. Na 15.00 beginnen heeft dat nog weinig zin.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyThu Dec 01, 2016 3:22 pm


Vandaag weer een cake gemaakt...ben de laatste 2 weken bezig om een goed recept in elkaar te flansen....deze is zonder tarwe en gebruik dan spelt meel voor in de plaats ook doe ik er geen suiker in maar banaan....deze keer heb ik er allerlei kruiden in gedaan zodat het meer een kruid cake word en dat is goed gelukt vind ik zelf...nu nog even afwachten wat de anderen proefkonijnen ervan vinden en dan laat ik het wel hier weten mocht er iemand interesse hebben.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySat Dec 03, 2016 6:01 pm

Klinkt goed, Vlinder!

Hier vandaag lekker bezig geweest. Wel weer hoofdpijn ondanks 1000mg paracetamol.
Maar mijn nieuwe printertje binnen, geinstalleerd en functional :) Gestofzuigd, en man, was dat nodig! Had zo in mijn rug dat ik dat al even niet durfde doen. Heerlijk dat het weer schoon is. Dweilen moet ook nog, maar dat doe ik niet er achteraan nu.
Koelkast opgeruimd, stonden nogal pannen in met eten wat weg moest. En wéér vlees wat ik weg kon gooien. Moet echt beter op gaan letten, want dat gebeurt me de laatste 2 weken nogal eens.

Nog lekker kunnen schrijven aan mijn 2e boek ook.

Ik ben gewoon helemaal heppie! Ondanks de hoofdpijn.

Hartjes Hartjes Hartjes Hartjes Hartjes Hartjes Hartjes Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 04, 2016 6:13 pm

Naar de Action geweest, wat fotolijstjes gekocht zodat ik eindelijk wat foto's van mijn pap kon wegzetten thuis, wat ik dus ook heb gedaan.
Theelichtjes, daar ga ik in de december maand nogal doorheen, nieuwe warme sokken, een camouflage stick. Was daar maar E0,89. Heb die zelden nodig, maar laatst met al die rode vlekken van koortslippen wel. En zo'n goedkope vind ik dan prima.
Nog wat ander spul, je komt altijd met meer thuis dan je wilde, he. Maar eigenlijk alleen dingen die ik echt nodig had, geen deco of zoiets, behalve dan die fotolijstjes. Wel lekker om ffies er uit te zijn :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 04, 2016 8:01 pm

Ik was ook bij de Action vandaag en voor het eerst alleen de lampjes gekocht die ik wilde hebben. Verder helemaal niks. Meestal zijn het tassen vol waar ik mee buiten kom.... Ik had een kerstboompje gehaakt waar ik een paar lichtjes in wilde hebben. Best leuk geworden.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyWed Dec 07, 2016 2:19 pm

Ik kom expres niet vaak bij de Action, hihi. Meestal kan ik me trouwens aardig inhouden tegenwoordig, omdat ik gewoon niet kan veroorloven van alles te kopen wat los en vast zit. Op één of andere manier wen je daar toch ook wel aan.
Vroeger was het vaak ook rond de E75 - E95 waar je mee naar huis ging. Maar het blijft verleidelijk!

Ik ben lekker weer aan het schilderen. De chrysocolla in kwarts weer op mijn nek. Helpt een hoop, al voel ik het wel. Even pauze nu dus.
Maar het begint echt gaaf te worden, goed vorm aan te krijgen. Mensen schilderen blijft wel wat, hoor. Ik heb eigenlijk vroeger alleen mensen getekend en dat is een héél stuk makkelijker dan met penselen en kleuren.
Dus niet alleen weer de vaardigheid terug leren om mensen te teken -de lichaamsverhoudingen en zo- maar ook het werken met huidskleur en dan nog het gefriemel met penselen. Maar ik kom er, word er wel beter in :)

Eigenlijk zou ik even naar buiten moeten, maar ben zo lekker bezig, dan heb ik nooit zin er mee te stoppen... Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 11, 2016 11:18 am

Ik kreeg afgelopen week een mailtje, dat mijn oude hond is overleden. Toen ik ging scheiden, waren we verplicht om onze hond af te staan, omdat we hem niet meer het warme thuis konden bieden wat hij verdiende.... We hadden een heel fijn gezin gevonden, waar ik hem heen had gebracht. Al gauw was duidelijk dat hij zijn plekje had gevonden; ze stuurden nog regelmatig foto's (in het eerste halfjaar, daarna heb ik gevraagd het niet meer te doen zodat ik het af kon sluiten), en het was duidelijk dat hij echt gelukkig was daar.
"Mijn" hond heeft een fijn leven gehad. Bij ons, en daarna bij hun. Ik ben dankbaar dat hij mijn maatje heeft willen zijn, en ik ben dankbaar dat hij in zo'n warm en liefdevol gezin is terechtgekomen. Ik kijk met een glimlach op mijn gezicht met heel veel liefde terug op mijn lieve vriendje. Rust zacht lieve Dirk, je was de beste, liefste en meest trouwe vriend die een mens zich maar kon wensen Hartjes
Back to top Go down
Guest
Guest




Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 11, 2016 4:35 pm

Hartjes
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 11, 2016 5:07 pm

Hartjes
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 11, 2016 5:31 pm

Dank jullie wel. "Toevallig" heb ik het onlangs nog over hem gehad met mijn ex-vrouw, en moest ik ineens regelmatig aan hem denken.
Toch fijn om te weten dat hij nog steeds bij mij is
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 11, 2016 11:52 pm

Hug Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyWed Dec 14, 2016 1:47 am

Grmble ... ik heb ruzie met WordPress... Ooit had ik mijn eigen domein, mijn eigen FTP, mijn hele eigen toko op te zetten. Those were the days!
Dit moet dan makkelijker zijn, niet voor mij.

Zelfde laatst met de handleiding van mijn printer. Die was opgesteld voor dumbo's and dummies, heel handig met plaatjes, nagenoeg geen tekst.
Eén kant fijn, ik bedoel, who reads the bleeping manual anyways? Maar eerlijk gezegd met die 'makkelijke' plaatjes kwam ik er helemaal niet uit Gniffel
Heb de printer bijna het ruim uit gegooid. Embarassed Rolling Eyes

En natuurlijk liep de printer vast, gingen er allerlei lichtjes flikkeren die niet in de getekende handleiding stonden. Joost mag weten waar die lampjes voor zijn? Lekker handig Whistle
Dan ben ik gewoon blondT, ruk de stekker er uit, wachte even, stekker er in en dan spuugt het apparaat het papier weer uit wat vast zat. Elke keer 4 centimeter dan, dus ik heb het hele ritueel met stekker zo'n 4 keer moeten herhalen er het hele vel er uit was. Tis wat...

Waar ging dit ook weer over? Oh ja, ruzie met Wordpress... Time to call it a day. Lekker mijn chocomelkje opdrinken, nog één sigaretje en dan slapen!
Alweer veel later geworden dan de bedoeling was!
Gaap
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyWed Dec 14, 2016 9:53 am

Oh Kristalletje, dat soort dingen vind ik ook zóóóó frustrerend. Hartjes
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyWed Dec 14, 2016 11:16 am

Ja, vertel mij wat, haha. Handleidingen met plaatjes zijn echt mega irritant. Ik kon er finaal niets mee.
En waar nu al die lichtjes en knoppen voor zijn? Joost mag het weten.
Ook hoe ik de scanner functie inschakel is me niet duidelijk, dus heb ik via een omweg voor elkaar gekregen.

Anyway, nieuwe dag, zonnetje erbij, heerlijk!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyFri Dec 16, 2016 5:36 pm


Vandaag is mijn eerste dag vrij na een ruime week werken in de clinic en gister avond werd ik opgebeld door hem dat hij wil dat ik ook volgende week inval want dan gaat die ander op vakantie...dus daar ben ik erg blij mee....daarnaast ben ik ook uitgenodigd voor een etentje bij hem thuis dan gaat hij een Nigeriaans recept klaar maken voor me...nou ben benieuwd.
Back to top Go down
Guest
Guest




Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyFri Dec 16, 2016 7:12 pm

Leuk vlinder, dat het goed bevalt. Wat doe je precies in de clinic? Heerlijk etentje erbij.... Lekker genieten.
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyFri Dec 16, 2016 7:22 pm

Op zich niet zo veel...telefoon opnemen en als er iemand langs komt om supplementen op te halen helpen....de rest op de pc blogs schrijven voor de website...het is druk genoeg maar tegelijk relaxt werken daar, de sfeer is goed.


Last edited by Vlinder3 on Fri Dec 16, 2016 8:04 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest




Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptyFri Dec 16, 2016 7:59 pm

Leuk! Vooral als de sfeer goed is en het relaxt is!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 EmptySun Dec 18, 2016 10:57 am

Fijn, Vlinder! En lekker dat je dan nog een weekje kunt :)

Druk bezig wakker te worden. Nou ja, proberen wakker te worden dan. Denk dat ik nog een bak koffie nodig heb. Volgens mij is het zo'n slaapmorgen? IK bedoel, normaal als ik beneden kom, wordt Bailey ook meteen wel aktief, of toch minstens als ik tegen hem praat, dan komt er altijd zo'n "Prrrt!"
Vandaag niets. Zelfs niet toen ik hem aaide. Hij ligt weer heerlijk slaapgeluidjes te maken in zijn mandje, haha.
Hoeveel uren per dag slapen die kattenbeesten eigenlijk?
Anyway, more coffee!!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Kletsen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Kletsen   Kletsen - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
Kletsen
Back to top 
Page 4 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: