Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Spelletje doet ie het of doet ie het niet..

Go down 
+4
Excalibur
SparklingPurple
Wolf Robe
Vlinder3
8 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySat Sep 03, 2016 11:11 pm

Gewoon om elkaar wat beter te leren kennen...
In de trant van doet ie het of doet ie het niet. Of doet zij het of doet zij het niet.. Gniffel
Iedereen mag zelf weten waar hij antwoord op geeft, en er zelf ook weer een nieuwe ingooien.
Wat we er in gooien kan verschillen van kleine dagelijkse dingen, tot grotere serieuze zaken...


Ik begin met, een goede vriend zit heel erg omhoog met geld, hij kan de huur niet betalen, doordat hij een hele hoge rekening heeft gehad van een instantie, hij vraagt aan jouw of hij 200 euro van je kan lenen.

Doe jij het of doe jij het niet?

Nu zijn alle situaties natuurlijk uniek. Maar voor het spelelement doen we gewoon even het eerste gevoel, of keuze..
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 12:34 am

Nee, in mijn huidige situatie heb ik geen E200 ...
Als ik het wel had ... heb dat eerder gedaan, met grotere bedragen ook. Dan moet ik wel intuïtief weten dat het goed zit. Goede vriend of niet, als mijn intuïtie niet akkoord is, dan niet.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 12:41 am

Ik zou denk ik ook Nee zeggen, omdat mijn ervaring is dat er dan meer van dat soort vragen volgen...

En dan nu...

Je aanstaande schoonmoeder wil een dagje met je winkelen, je hebt er niet zo een zin in, jullie liggen elkaar niet zo, maar je partner stelt het wel op prijs dat je meegaat en werkt aan de band.
Doe je het of niet?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 1:07 am

Moest ik ff over denken, heb nl nooit echt een schoonmoeder gehad. In eerste relatie leefde die nog wel, maar nagenoeg geen contact mee door omstandigheden.

Maar ... Nee. Een dag winkelen zou ik te slopend vinden met iemand die ik niet zo mag en die mij niet mag. Ik vind een dagje winkelen sowieso al slopend.
Ik zou dan een ander voorstel bedenken, iets waarbij de partner ook aanwezig is, om het contact wat te verbeteren/behouden. Ik geloof niet dat ik het per se mijn solo taak vind om zo'n relatie te verbeteren, ik vind dat de partner daar een rol in hoort te spelen, en hoort te bemiddelen als het nodig is. Niet anders dan met wederzijdse kinderen uit vorige relaties.
Ik zou ook niet verwachten of eisen dat mijn partner met mijn vader een hele dag door zou brengen (als hij nog zou leven) als die twee elkaar niet echt liggen, vind ook niet dat een partner zoiets van mij mag verlangen eigenlijk.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 1:13 am

Leuk je antwoord te lezen, ik vind het nu al een leuk spel Gniffel

Gooi ik er nog eentje in voor het slapen gaan...

Ga en durf jij naar het zwembad als je je benen niet geschoren hebt, en het zichtbaar is? Degene met wie je zou gaan hebben er erg naar uitgekeken, maar je kunt nergens meer scheermesjes krijgen voor die tijd.



Ik krijg helemaal spelinspiratie Gniffel als we het een tijdje gespeeld hebben, en zicht op elkaar hebben Big Smile kunnen we een stempoll houden, voor specifieke personen van doet ze het of doet ze het niet, en wie de meeste keren goed ingeschat heeft wint.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 9:59 am

Als het alleen om mijn benen gaat, denk het wel. Niet zo'n hele jungle op staan Tong
Zou het alsnog niet fijn vinden, maar zou dan nog wel durven gaan.

Het zijn inderdaad wel nadenkertjes. Ik zal ook eens nadenken of ik een leuke weet. Net uit bed, dus dat hersenen moeten eerst wakker worden.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 10:04 am

Mijn antwoorden: Nee, nee, nee Gniffel

Leuk spelletje hihi
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 10:55 am

Ik scheer mijn benen sowieso niet Big Smile

Zou je naar een feestje gaan, waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt omdat je je niet op je gemak voelt tussen het overige volk, maar je weet wel dat de hoofdpersoon van het feest het heel erg zou waarderen als jij juist wel komt, omdat diegene zeer op jou gesteld is?
Met andere woorden: zou je jezelf een avondje opzij zetten voor een ander, wetende dat je jezelf de hele avond ongemakkelijk gaat voelen?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 11:19 am

Nee. Ik zou heel misschien de tussenweg nemen, kort even langs gaan, afhankelijk van wie de persoon is die me zo graag wil zien op zijn/haar feestavond. Maar ik geef teveel om mezelf om me zoiets aan te doen.
Vroeger zou ik het wel gedaan hebben. Een paar jaar geleden kwam ik nog onverwachts in zo'n situatie. Toen ben ik ook naar huis gegaan. En dat heeft me eigenlijk doen besluiten nooit meer zoiets te doen.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 8:12 pm

Wolfrobe nee. Ik zou niet gaan en uitleggen dat ik er echt niet van hou. Maar de meeste mensen in mijn omgeving weten ook wel waar ik van hou van en niet. Als het te doen is zou ik wel gaan maar echt ongemakkelijk zou ik niet doen.

Zou jij voor 200 euro een naaktslak opeten?
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 8:29 pm

€200 voor een naaktslak?! Als ik €200 op zak had, zou ik wel wat anders eten!
Nee hoor, geintje (het is maar net hoe je de vraagstelling leest Knipoog )
Nee, absoluut niet dat ik zo'n goor ding in mijn mond douw......
Back to top Go down
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 11:39 pm

Wolf Robe wrote:
€200 voor een naaktslak?! Als ik €200 op zak had, zou ik wel wat anders eten!
Nee hoor, geintje (het is maar net hoe je de vraagstelling leest Knipoog )
Nee, absoluut niet dat ik zo'n goor ding in mijn mond douw......

hihih Ik zou het ook voor geen goud doen, maar in mijn omgeving hoorde ik... nou en? als je daarna 200 euro krijgt, even kauwen en in een keer doorslikken en klaar...


Volgende dilemma. Je laat je een dag verassen, en blijkt dan te gaan parachutespringen. Geestelijk onvoorbereid.
Maar doe je het dan gewoon? Of ga je echt niet?



Back to top Go down
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 11:41 pm

En dan nog eentje. Een vriend heeft je gevraagd of je tijdens zijn vakantie voor zijn huisdier wilt zorgen.
Hij heeft echt niemand anders, en zit daarom dus erg omhoog..
Het is een slang, die je gedurende de dagen wat dode muizen moet geven. Doe je het? Of doe je het niet?
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 11:50 pm

Parachutespringen ga ik echt wel doen! Daar hoef ik niet eens over na te denken.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 11:54 pm

Wil een slang niet liever levend voer hebben dan? Gelukkig hoef je een slang maar 1 keer per week te voeren, maar ik denk toch niet dat ik dat zou doen hoor.
Back to top Go down
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Sep 04, 2016 11:56 pm

SparklingPurple wrote:
Parachutespringen ga ik echt wel doen! Daar hoef ik niet eens over na te denken.


Jippie de eerste Ja is gevallen!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyTue Sep 20, 2016 10:50 am

Op een of ander evenement staat een man met een bak met vogelspinnen. Als jij een vogelspin op je hand durft te nemen en een aantal minuten vasthoudt, krijg je E1000. Als die spin aan de wandel gaat over je arm, is dat dan dus ook maar zo.

Doe jij dat of bedank je voor de eer?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyTue Sep 20, 2016 11:47 am

Ik twijfel, ik denk dat ik het nog wel zou durven en wel zou doen.
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptySun Jan 15, 2017 12:21 pm

Op een of ander evenement staat een man met een bak met vogelspinnen. Als jij een vogelspin op je hand durft te
Code:
nemen en een aantal minuten vasthoudt, krijg je E1000. Als die spin aan de wandel gaat over je arm, is dat dan dus ook maar zo.

Ik zou het doen, een mooi moment om angsten te overwinnen. Ik hou namelijk niet zo van grote harige spinnen Gniffel

Stel je voor je hebt 2 pillen voor je liggen en je moet kiezen..
De ene pil maakt je onsterfelijk, je lichaam word wel ouder met alles wat daarbij komt kijken.

De andere pil zorgt ervoor dat je gezond oud word zonder ziek zijn of pijn te hebben.
Maar je weet dat je op 70 jarige leeftijd heen zal gaan.

Wat kies je?
Back to top Go down
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid
Dainichi


Posts : 72
Join date : 2016-08-29
Age : 50
Location : Flevoland

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyFri Jan 20, 2017 2:49 pm

Ik zou de spin zeker over mijn arm laten lopen.

Ik kies zeker voor de 2e optie dus gezond oud worden. daarna ga je weer naar iets anders moois en word je toch weer herboren uiteindelijk.

bij de eerste optie ga je niet zo'n leuk leven tegemoet denk ik...
Back to top Go down
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid
Dainichi


Posts : 72
Join date : 2016-08-29
Age : 50
Location : Flevoland

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyFri Jan 20, 2017 2:58 pm

wat zou je doen? ik heb geen inspiratie...dit is nog best moeilijk.

uhhhhhhh ik doe er ook 1 met 2 opties.

Wat zou je doen als je 2 banen aangeboden krijgt.
de ene baan lijkt je niet leuk maar het zijn niet zoveel uren en je krijgt een topsalaris.

de andere baan lijkt je veel leuker en zinvoller maar dat is veel meer uren werken en minder betaald.
Back to top Go down
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyFri Jan 20, 2017 3:58 pm

Ehhhhmmmm....

Ik zou gaan voor wat het beste past bij mijn thuissituatie. Als de meer uren leuk werk te regelen zijn met man en kinderen zou ik dat kiezen. Passen de minder uren met top salaris beter bij ons zou ik daar voor gaan. En als ik niet mag kiezen zou ik toch gaan voor de minderuren met topsalaris. Je kunt het vaak zelf leuker maken....

Je wilt een nieuwbouw huis. Ga je dit zelf bouwen of laat je het doen door een ander. Er van uitgaande dat je het lich. kunt en de kennis hebt om het te doen.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyFri Jan 20, 2017 4:19 pm

Liever laten doen. Heb eens mensen gekend die het zelf deden, en dan dus echt nagenoeg alles, he. Die hebben met 2 kids 3 jaar in een kleine keet gewoond.
Maar eerlijk gezegd heb ik liever geen nieuwbouw woning. Buiten dat kan ik me ook niet meer zo voorstellen dat ik niets mankeer en zoiets zelf zou kunnen.
Als ik nog jonger was geweest zou ik dat wel hebben gewild/gedaan als het fysiek kon. Maar met 50? Nah. Dat soort dingen heb ik wel gehad.

VRAAG:
Je hebt een baan met matig inkomen nu en een vast contract. Maar als je een 4-jarige studie gaat doen, heb je daarna gegarandeerd een baan met een hoger inkomen.
De studie wordt betaald voor je, maar ... je moet dan 4 jaar met een minimum inkomen rond komen -a la bijstand- en je kunt dan dus 4 jaar niets.
Niet uitgaan, zelfs kleding kopen zit er niet in, kapper of uitjes zijn er ook niet bij. Je kunt nét je rekeningen en simpele maaltijden betalen, meer zit er niet in. Als er iets stuk gaat (fiets, koelkast, koffiezetter, diepvriezer, stofzuiger enz.) kun je het ook niet vervangen. Vier jaar lang.
Wel even over nadenken dus, vier jaar is láng.

Doe je dan toch die studie OF kies je voor zekerheid, enigszins leefbaar leven met je matig betalende baan met vastigheid?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyFri Jan 20, 2017 11:00 pm

Voor mij toch simpele keus. Ik heb me voorgenomen, na 3 opleidingen die niet met diploma eindigde, géén opleidingen meer te doen. Dus voor mij de vaste baan met matig inkomen. En ja wat is matig. Ik vond mijn salaris altijd prima, maar hoorde om me heen zo vaak dat de zorg zo slecht betaalt. Ik heb altijd een riant salaris gehad, kon er altijd alles mee doen!

Vraag: Sex zonder liefde of liefde zonder sex?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. EmptyFri Jan 20, 2017 11:12 pm

Dan seks zonder liefde. Dat is op zich mogelijk al hoeft het voor mij niet.
Maar liefde zonder seks... not an option.

Stoppen met roken (of als je poison alcohol of internet is, dan dat) OF dan toch liever wat minder uitgebreid eten (minder vlees, koekje of toetjes weg) om te kunnen blijven roken?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty
PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Spelletje doet ie het of doet ie het niet.. Empty

Back to top Go down
 
Spelletje doet ie het of doet ie het niet..
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Spelletje, wie ben ik?
» Ook nog een komeet... het kan niet op!
» Nieuws volgen, of niet
» Sterrenbeelden Herkennen bij Mensen of niet?
» Je moet er in geloven anders werkt het niet

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: