Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Babbels over kristallen.

Go down 
+4
Fairies
SparklingPurple
Kristalletje
Laila
8 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyTue Aug 30, 2016 3:55 pm

Post hier alles wat je maar wilt vertellen over de mooie wereld van kristallen. Hearts
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyMon Sep 05, 2016 11:23 am

Eigenlijk wel grappig. Ik heb nooit iets gehad met edelsteenhangers. En dan echt niets. Ik wilde liever losse steentjes om bij me te dragen die ik evt. tijdelijk in zo'n spiraalhanger kon doen om te dragen. Maar geen vast hangertje met een oogje erin.

Maar een tijdje terug heb ik bij LP een larimar hanger gekocht én een gilaliet. En nou heb ik dan ook mijn nieuwe amazoniet steentje wat ik op mijn hart wil dragen, en uit angst dat ik het kwijtraak dan maar in zo'n spiraalhangertje.
Nou wil ik én mijn gilaliet aan én die amazoniet. Beide heb ik nodig, ook de gilaliet. Nou zit de ene op mijn thymus chakra de andere op mijn hart, dus niet echt een punt.
Maar nou zie ik gisteren ineens ook weer mijn larimar hanger en die trekt ook weer Gniffel
Ik kan toch maar slecht 3 hangertjes aan gaan doen tegelijkertijd, hihi. Dus zo heb je niets met edelsteenhangertjes en ineens wil je er eigenlijk 3 aan doen. Maf hoe dat gaat.
Larimar moet toch maar eventjes wachten. De gilaliet heb ik harder nodig.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyMon Sep 05, 2016 12:54 pm

Ik had eerder een lang koord en daar knoopte ik dan op verschillende hoogtes hangers in. Dan hingen ze elkaar niet in de weg.
Back to top Go down
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid
Fairies


Posts : 82
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyThu Sep 22, 2016 9:04 pm

Binnenkort maar eens een nieuwe kristal kopen denk ik. Mijn slaapkamer zoveel mogelijk met kristalenergie zuiveren en de energiefrequentie steeds maar weer verder verhogen.
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Sep 23, 2016 10:38 am

Weet iemand misschien een meditatie met kristal energie?
Hoe pak je dat aan?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Sep 23, 2016 10:39 am

Kun je iets meer uitleggen wat je bedoelt of zoekt? Niet een meditatie om een kristal te voelen, maar eerder dat het kristal je ondersteunt met meditatie?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Sep 23, 2016 10:45 am

Nee, mijn hele lijf en wezen smacht naar kristal energie. "s Morgens tijdens mijn meditatie, tracht ik ook ieder hoekje en gaat met die kristal energie te vullen. (in visualisatie dan) In me en om me heen. Maar ik vroeg me af of er ergens grootheden waren die officiële meditaties met kristal energie hebben gemaakt en bedacht.
Zoiets. Is dat helderder?
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Sep 23, 2016 11:14 am

Ik zou zelf eerder elixer gaan drinken, met zo'n gevoel. Letterlijk die energie in je opnemen. Maar misschien doe je dat al.

Je zou ook eens kunnen kijken naar de gouden driehoek, bergkristal, amethist en rozenkwart. Wordt vaak gebruikt voor ruimtes.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Sep 23, 2016 1:00 pm

Hmm... zo uit mijn hoofd ken ik niet zo'n meditatie. De meditatie van Tetsiea naar de Kristallen Stad is wel heel lekker, omdat je dan dus ook in die Kristallen Stad komt. En met haar meditaties ga je met het gronden ook altijd naar het Hart van Moeder Aarde, wat licht of kristal is, en dan kun je daar ook helemaal lekker mee versmelten en genieten van die energie.

Maar ergens zoek je onbewust misschien meer naar de Kristallijnen energie? De kleuren daarvan is een beetje wat je ziet op dit plaatje, al zijn de kleuren ervan niet echt aards om te zetten. Ik zie er zelf ook altijd rose en zacht geel in. Zilver en parelmoer erbij kan ook.
Ook in het begin van deze meditatie van Tetsiea werk je met die kristallijnen energie. Misschien geeft dat je een beetje wat je zoekt?



Als je hier kijkt op YouTube, zie je nog meer videootjes van Tetsiea,
KLIK HIER

En mischien kun je met deze ook heel wat:


Zo niet, dan roept u maar
Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Sep 23, 2016 4:42 pm

Dank je wel Sparkling Purple. Elixer is een goed idee.

Dank je wel Kristalletje. Ik heb nu geen tijd voor de lengte van die video's, maar ik ga d'r snel mee aan de gang.
Back to top Go down
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptySat Oct 01, 2016 11:16 am

Heeft er iemand interesse in de Kristallengids 1-2-3 van Judy Hall?
Ze zijn als nieuw en m'n vriendin wil ze graag alle 3 in 1 keer verkopen.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptySun Oct 02, 2016 7:54 pm

Ik ben weer terug bij mijn grote ruwe hemimorfiet :) Ineens riep die weer heel sterk. Als ik lees wat die doet, kan ik daar ook wel wat mee.
Ben altijd nog zó blij met die steen! Ooit gekocht bij Elohim en heb hem toen ook maanden elke avond in bed in mijn handen gehouden.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyWed Nov 16, 2016 10:30 pm

Iemand enig idee welke steen past bij dwergpapegaaitjes? Happy
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Nov 18, 2016 11:22 am

Geen idee. Ik ben niet thuis in dieren en energiewerk... Ik zou gewoon op gevoel af gaan.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Nov 18, 2016 11:34 am

Ik denk iets in de richting van shattuckiet of chrysocolla... waarom geen idee.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyFri Nov 18, 2016 12:15 pm

Grappig, ik lees "shattuckiet" en heb meteen een duidelijk "Yes!"
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptySat Nov 19, 2016 2:30 pm

Bedankt voor de tips. Ik ga me even inlezen want ik ken de Shattuckiet nog niet.
Back to top Go down
Guest
Guest




Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptySun Nov 20, 2016 10:53 pm

Google weet ook veel over Shattuckiet Knipoog
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyMon Nov 21, 2016 6:52 pm

Mijn grote ruwe toermalijnkwarts is weer terug in tha house. Heeft een aantal weken bij W gelogeerd, hij voelde dat hij er klaar mee was, dus hij is weer hier. Weer even een plekje voor maken straks.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyThu Nov 24, 2016 3:49 pm

gouwepeer wrote:
Google weet ook veel over Shattuckiet Knipoog
Klopt, daar lees ik ook veel hoor.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyThu Nov 24, 2016 8:24 pm

Past het ook een beetje Laila?
Back to top Go down
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 68
Join date : 2016-09-06

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptySun Nov 27, 2016 12:08 pm

Laila wrote:
Iemand enig idee welke steen past bij dwergpapegaaitjes? Happy
Is er een speciale reden dat je bij je Dwergpapegaaitjes een kristal wilt hangen?
Back to top Go down
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyMon Dec 05, 2016 3:47 pm

Ja, SP! Ik heb er inmiddels eentje gekocht en in de volière gelegd. Ben benieuwd of het iets doet. Happy

Nahya, er is inderdaad een reden. Het popje is nogal broeds. Neutral
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyMon Dec 05, 2016 3:50 pm

Ik ben ook wel benieuwd of het iets doet Laila, normaal voel ik het wel redelijk aan, blijft wel een momentopname natuurlijk.

Ik bedenk me net, binnenkort komt deel 4 van de kristallengids. Ik ben ergens wel benieuwd wat voor namen er nou weer allemaal uitgevonden zijn Tong
Back to top Go down
Guest
Guest




Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  EmptyMon Dec 05, 2016 10:33 pm

Dan zal je deze nieuwetijdskristallen ook wel interessant vinden Knipoog
Back to top Go down
Sponsored content





Babbels over kristallen.  Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  Empty

Back to top Go down
 
Babbels over kristallen.
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Hoeveel kristallen heb je?
» Rustgevende kristallen.
» Mooi Overzicht Kristallen van Earth minerals (clipjes met uitleg)
» Welke kristallen heb je nu om je heen?
» Wat doen jullie met de kristallen die je hebt?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Edelstenen & Kristallen & Kristallen Schedels :: Kristallen-
Jump to: