Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Babbels over kristallen.

Go down 
+4
Fairies
SparklingPurple
Kristalletje
Laila
8 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyTue Dec 06, 2016 11:09 pm

Gisteren nog eens even gezocht bij Lichtpuntje Kristallen welke kristallen helpen bij tinnitus, verkrampte nek/schouders en hoofdpijn daardoor.
Kwam ik nog op best veel stenen/kristallen die daarbij kunnen helpen die ik ook heb. Meteen eens de chrysocolla in kwarts op mijn nek geplakt.
Chrysocolla in kwarts kun je ook op pijnplekken plakken. En werkt ook bij nek/schouders/hoofdpijn. Ik heb inderdaad het idee dat ie wel wat doet ook. Behoorlijk goed zelfs!
Op mijn schouder leg ik af en toe een stuk zwarte toermalijn. Dat werkt ook schijnbaar goed hierbij. Ik had ze toevallig nét gezuiverd, dus moet kunnen dan :)

Al met al voelt het niet heel verkeerd ook al heb ik vandaag toch lang krom gezeten over een schilderij.
Ik heb wel een tikje hoofdpijn voor, gisteren ook .Ik doe af en toe even op een drukpunt daar bovenin de oogkas drukken, dat lijkt ook te helpen.
Ik lees net op FB dat de energieën weer zwaar zijn, dus of die hoofdpijn nou van mijn nek komt of van die energieën, niet 100% zeker.
In ieder geval toch blij met mijn steentjes op nek en schouders :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyWed Dec 14, 2016 2:08 am

En zo kan het ook gebeuren dat je naar de toilet gaat, ineens "KLOIINKK" hoort en er twee kristallen in de pot zijn gevallen ROFL ROFL
Niet de eerste keer, vast ook niet de laatste. Ik heb ook wel eens een toilet met robijn gehad. Klinkt toch best koninklijk, tot je je hand in de pot moet steken om hem eruit te graaien dan toch.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyWed Dec 14, 2016 9:22 am

O noooo! Het is wel goed gekomen begrijp ik?
Back to top Go down
Guest
Guest




Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyWed Dec 14, 2016 9:28 am

O jee, lekker graaien. Is het gelukt om ze weer terug te krijgen?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyWed Dec 14, 2016 11:22 am

Yep, ze lagen allebei nog net in zicht Tong Gelukkig was de toilet wel schoon, maar dan nog de kristallen even goed afgewassen.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyMon Jan 16, 2017 11:15 am

Ik had tanzaniet in mijn nek geplakt met van die witte hechtpleister. De reden is dat tanzaniet een van de weinige kristallen is die op de achterkant van chakra's werkt. Dus waarom niet meteen op de achterkant plakken, dan zit het gelijk waar ik het wil hebben. Dat was het idee.

Maar niet handig... Tanzaniet is vrij zacht, al zou je dat niet zeggen als je het ziet. Het ziet er best kwartsachtig uit, maar is dat niet en is echt veel zachter.
Nou heb ik ook ruwe stukjes en die zijn makkelijk wat brokkelig. Gebeurt niets mee als je ze vasthoudt, dat niet. Maar gisteren dan ééntje op mijn nek, ik buk en ik hoor iets vallen. Huh? Wat was dat?? Vallen de tanden me nu misschien zo uit de mond?? LOL.
Ik op mijn knieën, zaklamp erbij want ik zag zo eerst niets. En ja hoor, een stukje tanzaniet. Dang! Meteen het steentje van mijn nek gehaald. Eer ik de tape er af had, waren er nog een paar flinters af. Ik weet niet zeker, denk dat het niet van water houdt? Ik had net gedoucht en finaal vergeten dat die tanzaniet nog in mijn nek zat, dus die is nat geworden in de douche.
Misschien was dat de oorzaak dat er stukjes afkwamen. Maar duidelijk toch dat ik voorzichtiger moet zijn met mijn tanzanietjes.
Ik had het wel eens eerder gedaan, op mijn nek geplakt, en ook toen kwamen er hele kleine flinter stukjes af met het losmaken van de tape. Maar nu viel er dus spontaan een groter stukje af. Ik denk dus door het nat.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyMon Jan 16, 2017 12:26 pm

Tanzaniet houdt inderdaad niet zo van water, maar ik heb er ook wel mee gedoucht zonder problemen.
Dat het echt uit elkaar valt zou ik toch ergens anders aan toeschrijven, reactie met de shampoo of lijm?
Back to top Go down
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 133
Join date : 2017-02-04
Age : 65

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyTue Feb 07, 2017 6:52 pm

Mijn laatste kristallen vriend is de Amazez, een echte vriend voor me en zo liet hij zich ook vinden.
Ik kwam het per toeval tegen in de stad op een markt en hij verleide me met een bijzonder warmte uitstraling dit heb ik nog nooit eerder ervaren er straalde hitte uit de steen en geloof me er was geen zon het was een koude kille dag, hij lag op een halve maantjes rij met anderen en juist deze steen gaf alleen de hitte af, zelfs bleef de hitte op die plek aanwezig toen ik hem al had verlegd een stukje verderop en nog eens met mijn hand voelde naar de anderen die bleven steenkoud, alleen de plek waar deze had gelegen was super warm. Ik keek onder de tafel maar er was niet bijzonders te zien geen stekker of stroom draad niets en ook geen kacheltje. Hartjes
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptySat May 06, 2017 6:08 pm

Ik wil een ring met blauwe topaas. En dat wil ik zó ernstig dat ik bijna zit te stuiteren in mijn stoel, haha.
In 2015 had ik een ring gekocht met amethist bij de Wereldwinkel. Echt een beauty! Dat was voor mijzelf, kadootje aan mijzelf omdat ik zo in mijn kracht aan het komen was en daarmee ook meer en meer in mij vrouwelijke kracht. Daar paste een ring bij, eentje zonder herinneringen aan wat, waar of wie dan ook. Dus die had ik mezelf kado gedaan.
Vorig jaar echter verloor ik die in het vliegtuig naar Amerika toen ik naar mijn dochter ging. De ring was tikkie te groot, toen ik hem kocht had in nl nogal warme handen...
Voor ik ging twijfelde ik al of ik hem mee zou nemen, maar deed hem toch aan, zo van "Ik wil mezelf zijn, in mijn kracht staan op deze reis, dus ring gaat aan!"
Nou, halverwege de vlucht was ie pleitte. Ik heb de stoelkussen bijna er af gerukt (zit toch met klittenband vast), overal gezocht, op de grond enz. enz. Niets.

Ergens snapte ik het wel weer toen het dus in Amerika helemaal mis ging met mij en mijn dochter en ik na 12 dagen al terug kwam ipv na 4 weken. Hoe dat ging heeft mij helemaal uit mijn kracht gehaald, heeft me dik 3 maanden geduurd eer ik weer een beetje daarin terug kwam.
Dus in dat licht gezien logisch dat die ring die mijn kracht symboliseerde ook weg was. Maar blij was ik er niet mee.

Sinds heel kort wil ik een andere. Ook met dezelfde reden. Maar dan geen amethist meer. Ik wil echt met blauwe topaas. En gisteren las ik ergens waar dat voor stond, een korte omschrijving, en kan dat dan helemaal plaatsen.
Nu nog ff sparen, want momenteel zit het er even niet in om er één te kopen.
Maar dat ie gaat komen, staat voor mij vast.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)
Jasophoria


Posts : 317
Join date : 2016-09-05
Age : 45
Location : Weert

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptySun May 07, 2017 7:14 pm

Ik heb een ring met blauwe topaas te koop, Ring topaas 14mm.
Weet alleen niet of het jou maat is, bij mij is het een pink ring, maar ik ben niet de slankste Gniffel
Voor 20 euro mag je hem hebben.



Babbels over kristallen.  - Page 2 20170220
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyWed May 10, 2017 11:20 am

Dank je wel Jasophoria. Ik heb een grotere nodig, maat 17,5 of 17,25 (moet ik nog na laten meten) en wil ook echt een nieuwe Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Gast
Guest




Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyThu Jun 08, 2017 9:14 am

Hartjes


Last edited by fleur de juillet on Fri Jun 16, 2017 7:58 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyThu Jun 08, 2017 10:32 am

Dat lijkt wel een overvloed kristal. Ik vind 'm mooi.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyThu Aug 24, 2017 11:06 am

Gosh, wel handig weer eens iets door te lezen, per ongeluk. Ik was al finaal vergeten dat tanzaniet ook goed op de nek werkte. Zo meteen maar weer eens van boven halen!
Ik heb net de shungiet van mijn nek gehaald. Heeft er bijna 2 dagen op gezeten. Na het douchen gisteren was ie er even af omdat de tape losliet, en verdomd als het niet waar is, in no time kreeg ik weer last. Dus hup, shungiet er weer heel snel opgeplakt.
Ik blijf het nog altijd een soort wondermiddel vinden. Het jammere is dat mijn huid na 1-2 dagen gaat reageren op de lijm v/d tape, zelfs als is dat witte tape voor gevoelige huid.
Ook gaat het dan wat jeuken onder de steen. Ik denk door wat ie er uit trekt.
Dus maar weer even mijn huid laten rusten nu.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptyThu Aug 24, 2017 11:41 am

Je nek is groot. Je hoeft het toch niet telkens op dezelfde plek te plakken.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 58
Location : Zeeuwse Kust

Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 EmptySun Jan 07, 2018 5:41 pm

Gosh... ik voel me ineens weer intens aangetrokken tot mijn Fairy Dream kristallen. ZOmaar uit het niets, maar heel intens.
Ik heb de grotere trommel nu in mijn broekzak (eigenlijk net te groot ervoor, maar goed) en het grotere stuk mee naar beneden genomen. Ik heb dat altijd op mijn nachtkastje staan met de paarse chalcedoon. Die heb ik ook mee naar beneden genomen, maar het gaat echt om de Fairy Dream.
Fijn hem weer hier beneden te hebben, kan ik hem opnemen en lekker vasthouden als ik tv kijk :)
Maar wel grappig dat dat ineens zo opkomt!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Babbels over kristallen.    Babbels over kristallen.  - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Babbels over kristallen.
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Hoeveel kristallen heb je?
» Rustgevende kristallen.
» Mooi Overzicht Kristallen van Earth minerals (clipjes met uitleg)
» Welke kristallen heb je nu om je heen?
» Wat doen jullie met de kristallen die je hebt?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Edelstenen & Kristallen & Kristallen Schedels :: Kristallen-
Jump to: