Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Je vorige leven orakelkaarten

Go down 
+5
Ajada
Spiri77
Kristalletje
SparklingPurple
Ennakee
9 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptySat Mar 04, 2017 10:15 pm

Monnik of Non

Je hebt deze kaart getrokken omdat je in je vorige levens een monnik, een non of iets dergelijks was. Dat betekent dat je een afgezonderd leven vol regels en met spirituele vrome toewijding leidde.

Misschien merk je in je huidige leven dat je de neiging hebt je af te zonderen. Je voelt je waarschijnlijk het meest op je gemak als je alleen bent. Anderen zeggen misschien zelfs wel dat je een `monnik' lijkt. Als dit patroon betrekking heeft op je relaties, kun je misschien in overweging nemen om een gekwalificeerd regressietherapeut te consulteren.

Bovendien heb je misschien geloften afgelegd als monnik of als non, die in strijd zijn met je relaties, je carrière en andere dingen. Hoewel deze geloften zijn verbroken, blijven ze door de tijd heen toch bestaan. Dus wanneer je bijvoorbeeld de gelofte van armoede hebt afgelegd, heb je het financieel misschien nu moeilijk. Andere geloften uit een vorige leven houden misschien verband met kuisheid, dit kan van invloed zijn op je huidige liefdesleven, of heeft geleid tot ontkenning van jezelf en dit geeft je het gevoel dat je iets niet verdient, of bang bent voor rijkdom. Vaak is het gewoon genoeg om de herinnering aan deze geloften bewust op te halen om ze los te kunnen laten. En dan is het gewoon zaak om ze voor altijd te verbreken. Dit kun je doen door eenvoudig het volgende te zeggen: 'Hiermee ver- breek en laat ik alle geloften los die mijzelf op enig moment tenietdoen, en voor iedereen die er bij betrokken is.
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptySun Aug 06, 2017 9:13 pm

Ik heb zojuist een Vorig Leven Orakelkaart getrokken: Baby.

Hoe ik als baby in een vorige leven was of...wat ik met een baby in een vorig leven heb uitgewerkt.
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyWed Sep 13, 2017 10:39 pm

Scribe or writer (schriftgeleerde of schrijver)

Deze kaart onthult dat je in een vorig leven een bekend schriftgeleerde of schrijver was en dat je daarom nu graag wilt schrijven. Je hebt de natuurlijke gave om je gedachten op papier te zetten.

Het feit dat je in je vorige leven zo gedisciplineerd was om te gaan zitten om te schrijven toont dat je dit ook in dit leven kunt doen. Als je ervan droomt dat je werk wordt uitgegeven dringt deze kaart er bij je op aan om vol te houden. Onderzoek wat het schrijverschap en publiceren inhoudt en, wat belangrijker is, schrijf iedere dag. Dat kun je doen door een dagboek bij te houden, brieven te schrijven, verhalen te bedenken en die in een blog of column te publiceren.

Als je wens sterk genoeg is dat je werk wordt uitgegeven en je bereid bent om je hiervoor in te spannen, kun je je droom 'waar' laten worden.
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyWed Sep 13, 2017 10:49 pm

Dank je Excalibur!!

Een schot in de roos vermoed ik!! Nu ben ik me toch benieuwd in welke tijd ik toen ongeveer leefde maar dat is onbegonnen zoekwerk denk ik.


Dank je,

Silverlady
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyWed Sep 13, 2017 11:17 pm

Uit nieuwsgierigheid een kaart voor welk vorig leven het meeste invloed heeft op mijn relatie.
En ik trek weer Celtic. Heb die denk ik al 5x eerder gehad hierop, en ook Gwynne had deze in een reading. Vandaar dat ik nieuwsgierig was, en ja hoor, komt weer omhoog Tong

Je hebt deze kaart getrokken omdat je een belangrijk deel van je vorige leven in Keltische landen hebt doorgebracht, en je je met deze cultuur verbonden blijft voelen. Misschien heb je in Ierland, Schotland, Wales of Engeland gewoond, of heb je deze eilanden bezocht. In dat geval heb je misschien het gevoel van een dé️jà vu en ben je een anglofiel - iemand die gek is op deze culturen. Stonehenge fascineert je ook en het legendarische kasteel Camelot van Koning Arthur.

Misschien heb je gehoord van de 'oude religie' van de Kelten, die inhield dat er gebruik werd gemaakt \ an helende kruiden en wijsheid werd verkregen uit eikenbomen. Je bent misschien wel een vermomde oude Druïde! Doordat je contact hebt met de hemelse elementen houd je van (tover)feeën, elfen en alle fee-achtigen. Je respecteert en houdt ook van bomen, vooral van eiken en wilgen.

Als je dit nog niet hebt gedaan, neem je dan voor om een paar bezoeken te brengen aan de oude heilige gebieden van Groot Brittannië en Ierland. Het onderzoeken van steencirkels, kastelen en spirituele kunstvoorwerpen kunnen misschien extra helende herinneringen naar voren brengen.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyThu Sep 14, 2017 5:16 pm

Mijn gevoel gaat het sterkst uit naar oude druïde. Wijsheid werd verkregen door eikenbomen. De eik is een boom die bij het sterrenbeeld Stier hoort. Niet geheel toevallig ben jij onder dit gesternte geboren Kristalletje.
Nu blijft voor mij de vraag over welke rol/rollen jouw partner in jouw leven(s) als druïde had. Kun jij dat voor jezelf uit deze kaart halen?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyThu Sep 14, 2017 8:05 pm

Ik heb niet per se iets met de eik, ik heb echt iets met de meidoorn. Dat is echt mijn boom. Mijn krachtstok en wand zijn ook van meidoornhout. Dat was heel per ongeluk, maar moest gewoon zo zijn :)
Volgens de Celtic tree astrology is meidoorn ook de boom die bij mijn geboortedatum past.
Dat is volgens de Engelse dan, volgens NLse bomenastrologie is het de populier. Waarom die twee met iets anders komen weet ik niet. In de NLse komt meidoorn niet eens voor. Kweenie

Ik weet ind van dat vorige leven hoe dat zat door de reading van Gwynne die helemaal resoneerde. Die staat op het gesloten forum gedeelte --> Vaste Leden Hoekje -- Readingen (gratis) -- Kaart Readingen. Hij staat op de 2e pagina.
Ik wil die niet hier openbaar posten of bespreken (dit draadje is openbaar toegankelijk), maar jij kunt hem daar als je het leuk vindt dus wel lezen Happy
Was echt een hele mooie reading!

bloempjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyThu Sep 14, 2017 8:45 pm

Ik weet ook niet waarom die twee elk met iets anders komen. Toch bedankt voor je info, ik ga je reading eens lezen!


Silverlady
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyTue Sep 19, 2017 5:21 pm

Tis en blijft toch unreal. Ik dacht, weet je wat, ik trek voor de gein nog eens een kaart op exact dezelfde vraag. En ik krijg weer exact dezelfde kaart, Celtic.

Niet dat ik het niet geloofde, hoor. Maar zocht even een excuus om niet te hoeven gaan koken, haha. Dus nu de keuken dan maar in.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyTue Sep 19, 2017 9:27 pm

Ik geloof je heus wel Kristalletje Big Smile Ik zie geen enkele reden om dat niet te doen!

Kan het misschien zijn dat jullie toentertijd een lange afstandsrelatie hadden: jij woonde bijvoorbeeld in Engeland en hij in Schotland of Ierland? Zo ja, kan het dan misschien ook zijn dat jullie relatie toentertijd om politieke reden(en) niet werd geaccepteerd?


Silverlady
Back to top Go down
lionlady
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 28
Join date : 2017-09-16

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 EmptyWed Sep 20, 2017 8:35 am

Puur uit nieuwsgierigheid ... ik trok deze:

Keltisch

Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Keltisch

Je hebt deze kaart getrokken omdat je een belangrijk deel van je vorige leven in Keltische landen hebt doorgebracht, en je je met deze cultuur verbonden blijft voelen. Misschien heb je in Ierland, Schotland, Wales of Engeland gewoond, of heb je deze eilanden bezocht. In dat geval heb je misschien het gevoel van een déja vu en ben je een anglofiel - iemand die gek is op deze culturen. Stonehenge fascineert je ook en het legendarische kasteel Camelot van Koning Arthur.

Misschien heb je gehoord van de 'oude religie' van de Kelten, die inhield dat er gebruik werd gemaakt van helende kruiden en wijsheid werd verkregen uit eikenbomen. Je bent misschien wel een vermomde oude Druïde ! Doordat je contact hebt met de hemelse elementen houd je van (tover)feeën, elfen en alle fee-achtigen. Je respecteert en houdt ook van bomen, vooral van eiken en wilgen.

Als je dit nog niet hebt gedaan, neem je dan voor om een paar bezoeken te brengen aan de oude heilige gebieden van Groot Brittannië en Ierland. Het onderzoeken van steencirkels, kastelen en spirituele kunstvoorwerpen kunnen misschien extra helende herinneringen naar voren brengen.


Mijn man en ik hadden het laatst nog over een reis naar Ierland ...
Voorlopig blijft het bij praten ... misschien moeten we dit wat concreter maken ?
Back to top Go down
http://grapes.actieforum.com
Sponsored content





Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Je vorige leven orakelkaarten   Je vorige leven orakelkaarten - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Je vorige leven orakelkaarten
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Soul coaching orakelkaarten.
» Buitenaards leven?
» Goden orakelkaarten
» Bloementherapie orakelkaarten.
» Levensdoel orakelkaarten

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Ontspanning :: Kaartje Trekken online-
Jump to: